- 644 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye Sevdası ile Anneler Günü / Hikmet OKUYAR
Kütür sanat ve inanç turu düzenleyen organzatörlerle; Serhat Şehri, Tarihi Başkent Edirne’ye Türkiye Sevdası göndererek Edirne Bir Bahar Akşamı Şiir Dinletisi etkinlikleri ve Anneler Günü anısına; yöresel medya kuruluşlarına ve bazı kültür sanat merkezlerine armağan edilmesini istedik.
07-09 Mayıs 2010 Tarihleri, Türkiye Sevdası bakımından Edirne’deki şiir dostları için farklı bir heyecan vesilesi sayılacak.
Kapsama alanında aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, bestekar, müzisyen, saz ve ses sanatçısı, fotoğraf sanatçısı, karikatürist ve ressamlar da bulunan Hikmet Okuyar imzalı Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri Türkiye Sevdası’nın tanıtımı, dağıtımı devam ediyor. Bazen Avrasya’dan bir alkış konuyor Türkiye Sevdası’ındaki şeref sayflarımıza; bazen de Hollanda, Fillandiya bahçelerinden bir soluk katılıyor sevdamıza Sibel’ce.
Bazen de Süleyman Bulduk’tan bir türkü armağan ediyoruz Serhat Şehri Edirne’ye.
Bir Türkiye Sevdası bırakıyoruz Cigerci Hüsmen Aga’ya,
Hudut Gazetesi çalışanlarına, Şair Kemal’e, Mehmet Kaba’ya,
Yenigün dostlarına, Gündöndü emekçilerine.
Keşke Üstad Latif Karagöz de Edirneli Nazo Şair Nazan Buğday da Ozan Nesime Demirdüğen de alabilse kısmetine düşeni.. Gönderdiğimiz selamlardan.
Tükiye Sevdası Edirne’de diyerek.
Bir Nuray Yanıker şiir yorumu tadında Meriç’de şiir sevdaları yüzdürerek.
Biz Canik dağlarından sesleneceğiz Türkiye Sevdası serhat boylarından duyulacak bir Cumartesi baharında Edirme Şiir günlerinde..
Selimiye’de Mimar Sinan’ın ruhuna Fatihalar okuyarak.. bir büyük başkent Edirne’nin manevi huzurunda..
Not : Bir vesile ile Edirne’de bulunan Tekirdağlı ve Kırklarelili annelere de Türkiye Sevdası orjinal sayfalrından armağanlar verilecek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.