- 1405 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SUSMAK ...
Susuyor insan ... Agzından tek bir kelime bile cıkmıyor . Haykıyamıyor düşündügünü , hissettigini , gördügünü ...3 maymunu oynuyor . Kalbine itiraz ediyor , sevinçlerine itiraz ediyor . Onları görmüyor ... Hep susuyor . Sanki o anda bütün kelimeleri unutmuş gibi ...Yazıcak kelime , söylenecek söz bulamıyor . Kaçmak istiyor onca insan arasından ... Kagıtlara sıgınıyor . İçindeki savaşı onlara anlatıyor . Ve susuyor .
Birden kendini öldürmek istiyor . Neden yapamıyorum diye ...Agızımdan tek bir kelime cıkmıyor ama içim acıyor diye ... Kendimi öldürmek istiyorum . Neden yapamıyorum diyorum . beynim "sus" diyor . Kendimi alıp gitmek istiyorum buralardan ... Susarak gitmek ...
Susmak kolay olmuyor . Konuşmakta ... Arada sıkışıp kalıyorum ... Konuşmak istiyorum Konuşamıyorum ... O acıyı cekiyorum ... Susmak düşünce sucundan hapse girmeye benziyor . Konuşmak yasak ... yada ...
" Yada " devamı yok ... bulamıyorum ...
Susuyorum yine ... Küsüuorum Hayata ... Yeter Diyorum ... Ya su acıyı bitir yada terket ... AMA SUSSUN İÇİMDEKİ HAYKIRIŞLAR , ACI ... SUSSUN ARTIK ...
YORUMLAR
Bazen hepimizin bunaldığını dönemler oluyor uzun uzun konuşmak yerine derin derin susuyoruz. Ama hayat çok kolay değil ki... hep daha kötüleri, hep daha zorda olanları düşünüp şükretmeyi bilmemiz gerekiyor. Çözülmeyecek hiç bir sorun yoktur hayatta yeterli çözmek için uğraşalım. Zoru başarmak hayata başarmaktır. Burnumuz tıkalı olduğu zaman ki anları düşünelim yarabbim ne zordur bir rahat nefes alabilsek deriz... İyileşip burnumuz rahat işlevini görünce de unutur gideriz insanız hepimiz yapıyoruz bunu... Ama rahat bir nefes almak bile yaşamak için koca bir nedendir.
Saygı ve selamlarımla...