- 956 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Elvedaydı Anne
Bir elvedaydı,ayrılıktı,kavuşmak yakın gibi ama çok uzaktı
Ruhum ateşin harında yanıyor,yüreğime sanki kör bir mızrak gibi saplanıyordu.
Nasıl bir ayrılıktı ki bu,bir daha dönmek yoktu geri.Aramızdan ayrıldığın günden beri ,özlemin öylesine büyüdü ki bedenimin her zerresi lime,lime dökülüyor anne.Nereye baksam nereye gitsem orada seni görüyorum.Geceleri karanlık bir hüzün çöküyor içime, sıcaklığını şefkatini arıyorum,nasırlı ellerinin yüzümde gezinmesini öylesine özledim ki içimde volkan kaynıyor lavlar her tarafımı sarıyor üşüyorum anne.Resminin bulunduğu odaya geçip,gözlerimi resmine hapis edip kalakalıyorum.Göz pınarlarımdan gelen yaşlar dudaklarımın üzerinde birikiyor hasretine ağlıyorum anne.Hasrettik zaten anne sen yaşarken bile sana hasrettik,yanımızdayken bile sana hasrettik doyasıya öpüp koklayamadık ki bir zalim hastalığın pençesinde kıvranırken çektiğin her acı şimdi bir kat daha yüreğimi yakıyor,içimi acıtıyor anne.
Her bahar doğada binlerce çiçek açıyor,çiçekler arasında senin kokunu arıyorum bulamıyorum.Yeryüzünde yetişen çiçekleri bir araya toplasam senin o cennet kokunun yerini tutmuyor anne.Şairler şiir yazıyor her anne şiirine saatlerce dalıyorum, okudukça okuyorum duygular özlemler hep aynı,ağlayışlar duaya dönüyor ya dizelerde içim biraz ferahlıyor ruhuma dinginlik geliyor ama ben sensizliğe yanıp,yanıp ağlıyorum anne.
Bir anneler günü daha geldi ya boynum bükük,yanına gelmek istiyorum çok uzaktasın gelemiyorum anne affet.Affet ki ruhum huzur bulsun,bugün tüm dualarımı sana göndereceğim.Uzakta da olsan sen her zaman yanımda,başucumdasın.Yarın bir başka gün olacak çocuklar ellerinde çiçeklerle annelerine koşacaklar,çiçeklerini verip sarılıp öpüp koklayacaklar,onlar mutlulukların en güzelini tadacaklar bizde baba anne olmanın huzurunu tadacağız ama bir yanımız hep eksik kalacak.Çünkü yanımda çiçek vereceğim,öpüp koklayacağım bir annem olmayacak…..Uzakta ama çok uzakta da olsan ANNELER günün kutlu olsun ANNE
Nurettin Aksoylu
YORUMLAR
Anne nizin mekanı cennet olsun..hiç olmazsa ANA NIZA doymuşunuzdur..oysa ben dogdugum gün ANAM ölüvermiş...bu yüzde hep kendimi suçlarım....bazen elimde olmadan ANASI olanlara imrenirim....insan herşeye dünyada sahip olabiliyor ama ANA sızlıga çare bulunmuyor ..giden geri gelmiyor .gelmiyor...bazen ölmek istiyorum..yüzünü görmedigim ANA ma KAVUŞMAK.gül cemalini seyretmek..benliyimden taşan özlemlerin son bulmasını diliyorum..ama yukardan emir gelmeyince gidilmiyor ki.....güzel yazınızı okurken gözyaşlarım çaglamaya başladı......kutlarım efendim..gül diyarından selam lar..
Nurettin AKSOYLU
Doğurdun beni kör karanlık bir gecede. Daha ilk soluğumu aldığımda ağlamaya başladım olacakları tahmin edercesine. Ama inan göbek bağımı koparttığında bile canım bu kadar yanmamıştı. Belki de bu yüzden yüzüm asık dolaşırım, çekerim hayatım boyunca acı. Avuçlar dolusu ağlarım pek belli etmeden sana. Bunlar nerden çıktı deme bana. Hep konuşmak istemişimdir yıllar yılı.
ONu özlediğin zaman elini kalbine koy babacım o herzaman orda. yazın çok güzel olmuş.
Ben de dualarımı gönderiyorum allah nur içinde yatırsın aramızda olmayan anneleri.. Hüzünlenerek okudum elden hiç bir şey gelmiyor işte.. Allah takdiri size sabırlar diliyorum. Paylaşımınız için teşekkürler. Saygı ve selamlarımla....