YORUMLAR
Tespitleriniz çok öemlidir. Yıllarca bu devleti iade edenler, hep kendi çıkarlarını ön planda tutmuşlardır. Günümüğzde bunu çok daha açık olarak görmekteyiz. Ülkemin yarısından fazlası açlık sınırının altında geçim derdi İLE BOĞUŞURKEN, başımızdakilerin YENİ YETMELERİ, DÜNYA ÇAPINDA İŞ ADAMI OLDULAR BİRDEN BİRE. Yakınlarına bulundukları makamlardan dolayı bu imkanları sunanlar, KUL HAKKI YEDİKLERİNİ BİLMİYORLAR MI? Bence bal gibi biliyorlar.
Resulullah (S.A.S.) Hadis-i Şeriflerinde şöyle buyurur:
"Cennet'e ilk girecek kişi, ADİL YÖNETİCİLERDİR."
"Her ümmetin bir FİTNESİ vardır. Benim ümmetimin FİTNESİ DE MAL EDİNMEDİR..."
Dikkat edilirse bu fitneye en çok da İSLÂM'I savunanlarımız düşüyorlar...
Yüce ALLAH (C.C), her şeyin hesabını soracaktır.
Şiirime yaptığınız ETKİLİ YORUM için teşekkürler.
DEDEKORKUT38 tarafından 5/8/2010 6:25:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
6) Gençlere okuma tutkusu aşılanmalı, faydalı ve orijinal eserler ucuz bir fiyatla gençlere ulaştırılmalıdır. Okullarda kültür ve sanat faaliyetleri artırılmalıdır. Kütüphaneler hem çoğaltılmalı hem de modernleştirilmelidir.
Çok güzel öneriler...İnşallah olur efendim...Çünkü gelecek,gençlerimize emanet değil mi...(Ne yazık ki hala 70 lik lderler var başımızda...)
selam ve saygılar efendim...