EY YÜREK YİNE ATEŞLERDESİN...
Güneşe neden kapatıyorsun perdelerini? Karanlıkla yeterince boğuşmadınmı? Uçurumun kenarındasın yürek! Sürekli düşme tehlikesindesin. Ne düşüyorsun ne de kurtuluşa bir adımın var...Sallanma artık! At adımını yürek , at ki gözlerimde kaldırsın bakışlarını yerden , ileri baksın umut açsın yarınlara..
Sen at ki adımını ;kayalıklarımı döven karamsar dalgalara,fırtınalara inat,umut yelkenlisiyle okyanuslara açılayım tüm cesaretimle.Bütün renksizliklere,karanlıklara inat maviye ulaşayım.
Şimdi öyle bir noktasındayım ki hayatımın bir adım atsam düşecek gibiyim.Önümdeki yolun sonu uçurum değil ama hiç de kolay bir yol değil.Bir sürü dar yol ve çakıllarla dolu...Ve benim ayağımda ayakkabı yok.Ama en çok aklımı ,yüreğimi kurcalayan ise sensin.
Seni tanıdıktan sonra anlıyorum sensizliğin ne demek olduğunu ,işte en çok bu dokunuyor yüreğime...
SEN YÜREĞİME BİR KURŞUN SIKACAK KATİL YA DA YÜREĞİME SU SERPECEK ELİN SAHİBİ...Bu yürek sende!karar sende İSTER CANIMA CAN KAT ; İSTER CANIMDAN CAN AL.
Seni sevmek güzel...
Sana açtım yüreğimin kapılarını sonuna kadar.Seni aldım yüreğimin en değerli ve en kırılgan yerine.Kapadım sonra yüreğimin tüm kapılarını.Bir başkasına yer yok yüreğimde ve sana da çıkış yok...
Seni sevmek;
Kadınlığımı,bedenimi ve o hazzı seninle keşfetmekti.Sanki bu bedeni senin için saklamıştı bu yürek ve bunu en ufak bir tereddüt duymaksızın ,beklentisiz bir sarhoşlukla sana sunmuştu.Bana her dokunuşun kutsal bir ayinin o sıcak ve huzur verici hissini yaşamaktı.
Ruhumun ve kalbimin tek sahibi olan seni;sahiplenmemeye kanaya kanaya yürek,razı olmaktı SENİ SEVMEK...
Sen en büyük günahım, uğruna tüm sevaplardan vazgeçebileceğim sevdiğim DELİ YANGINIM.
Neden sevgili?
Neden bu gece yüreğimi aldın yüreğinden?Neden attın yüreğimi ateşlere?
Ama neyi göremedin biliyormusun?Yüreğim zaten ateştendi.Sen alevimi çoğalttın.
Oysa bu yürek ;mutluluğunu,umudunu,sevincini çoğaltmanı baklaerdi yüreğinden.İlginle şevkatinle,sevginle çoğalmayı beklerken vurdumduymazlığınla tükeniyor kül oluyor...
Ey sevgili;yüreğim tükenirken senide tüketiyor.Farkına var!çünkü yüreğim seninle dolu.Yüreğimi kaybederken aslında seni de kaybediyorum.
Şimdi seçim senin...
YA YÜREĞİMİN VE YÜREĞİMDE Kİ SENİN KATİLİ OLUP TAMAMEN BİTİR...
YA DA AL YÜREĞİMİ YÜREĞİNE ÖMRÜMCE YAŞAT...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.