- 1345 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HERŞEY SENİNLE GÜZEL
Geceleri sebepsiz yere uyanıp,senin de aynı yere baktığını düşünerek,benim de bu bakışları yakalamaya çalıştığım yerdeyim şuanda.
Sana çok mektup yazdım ama bu saatte ilk oluyor.(03:20)
Kimi insanların ’zor’ kimi insanların ’yaşanmaz’ ve çoğu insanın da ’neden geldim’ dediği bu güzel ’hayatın’ içinde senin gibi bir insanın olması güzel.Zamanın öncesinde: belki bir sokakta,belki bir okulda,elki de sebepsiz bir yerde defalarca karşılaşmamıza rağmen ve iki yabancı insanken,zamanın şimdisinde seni tanımak güzel.
Her yeni bir güne seninle başlamak güzel.Birçok insanın bulunduğu,birçok sohbetin olduğu bir ortamda,senin olduğunu BİLMEK ve seni BENİMSEMEK güzel.
Seninle paylaşmak güzel.Havadan sudan konuşuyorsak eğer,yüzünün yanında gözlerinin güldüğünü görmek güzel.Yok eğer hüzünlü sözler dökülüyorsa dilinden,canın acıyorsa birçok şey için,senin acını YÜREĞİMDE hissetmek te güzel.
Suskun kaldığımız anlarda,çalan bir şarkının sözlerinde BİZİ dinlemek güzel.Varolduğunu bilmeme rağmen varlığını hissetmek için sana defalarca BAKMAK TA güzel.
Yanımda OLDUĞUNU ve OLACACAĞIMI,ayakta TUTMAYI ve ayakta KALACAĞIMI,benim SEN olduğunu,senin de BEN olacağımı düşünerek sana SARILMAK TA güzel.
Saatlerce karşımda olmana rağmen bir anlık bile sen olmadığında seni ÖZLEMEK TE güzel.
Hayalini kurup ta yapmak istediğimiz birçok şey var belki.Doya doya yaşamasak ta SİNDİRE SİNDİRE yaşamak ta güzel.
Bu saatte bunları yazmak güzel.Senin uyuduğunu,benimse neden uyumadığımı bilmek te güzel.
Gündüzleri seninle aynı havayı içime çekmek güzel.Gecenin havasını senden uzakta içime çekerkenYÜREĞİMDE seni hissetmek te güzel.
SENİ SEVMEK GÜZEL.SEVİLDİĞİNİ BİLMEK DAHA DA GÜZEL.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.