- 1007 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AYNALAR...
Aynalar...aynaları sever misiniz?Ben severim dostlar en bedbaht en şuursuz anımda bile severim.Kendimle yüzleşmem de aynalar dosttur bana...gözlerim gözlerimle konuşur,yüzümdeki her çizgi kaçınılmaz kararlarımı sunar bana.Gerçeğin ta kendisidir aynalar...
Kahretsin kendimi çok mu seviyorum diye sorarım bazen aynalara?Sevgi kutsal emek insan önce kendisiyle başlamalı,başlamalı ki sevgiyle sarıp sarmaladığı yüreklere de ayna olmalı ışık saçmalı.Şartları ne olursa olsun,mazeret aramaksızın bir nefes daha ,bir amaç
edinen insanlardan olmak hayata tutunmak ve hala bu evrende benim gibi düşünen binlerce insan olduğu inancıyla yaşamak güç veriyor bana.Aynalardan...yüzünüzdeki çizgilerden,teninizin yıpranmışlığından korkmayın.Emin olun o çizgilerde saklı nice güzel hatıralar var.Kendimizle yüzleşmek,içimizdeki benle konuşmak,bizi bize anlatmak bazen rahatlatıyor insanı...
Empati kurmak ne kadar sahici olabilir ki!Dostları dinlemek ,duyguları paylaşmak belki bir omuzda ağlamak güzel...Ama bunlar anlık alış verişler.Herkes kendi iç hesaplaşmalarıyla kırıyor zincirlerini...ama doğru ama yanlış.İnsanı ayakta tutan en güzel değerlerden biri de hayaller.Benimkiler hedeflerle karışık o yüzden ne zaman çelişkiye düşsem aynanın karşısına geçer saçmaladım mı diye sorarım kendime?Cevabım olumluysa hayallerimi işte o zaman paylaşırım.İşte ben sevgi emekçisi,dost,korkuyu sevmeyen,küçük hayallerle mutlu olabilen...Tüm hayallerimizin gerçekleşmesi dileğimle...
YORUMLAR
Aynalar...aynaları sever misiniz?Ben severim dostlar en bedbaht en şuursuz anımda bile severim.Kendimle yüzleşmem de aynalar dosttur bana...gözlerim gözlerimle konuşur,yüzümdeki her çizgi kaçınılmaz kararlarımı sunar bana.Gerçeğin ta kendisidir aynalar...
----------------------------------------------------------------------------------
...AYNALAR......
NE GÜZEL ŞEYDİR AMA;
AYNALARA BAKA BAKA
O RAHATLAMAK VAR YA,
REST ÇEKMESİ İNSANIN TABİYATIYLA BİLE ZITLAŞAN SILARINA !...
NE BARIŞÇIL BİR RUH FISILDIYOR ŞU AN İÇİMİN KULAĞINA !!??...
ARTIK KULAK ASMAYACAĞIM HİÇ BİR ZAMAN VEDE ASLA !
ALIN ÇİZGİLERİMDE KI SÜREKLİ KIZARAN ÇILGINCA ,
BANA SAVAŞ NARALARI ATTIRAN O BUNALIMLI MANZARALARA...
NE GÜZEL BİR DİLLE ANLATILMIŞTI SAKLI GERÇEKLER
İNSANIN UMUT TARAFINI OKŞAYA OKŞAYA !
TAKMAYACAĞIM BUNDAN BÖYLE BEN DE,
TAKMAYACAĞIM ALIN ÇİZGİLERİMİN HİKAYELERİNİ HİÇ KAFAMA ?...
BEYAZ BİR NEFES GİBİ DÖKÜLDÜ ÇÜNKÜ RUHUMA !
BÜ GÜZELLİKTEKİ SÖZLER BİR KAÇ KEZ TARAFIMDAN OKUNDUKÇA...
HANİ YANİ BU DOĞRU BİR İZAH OLACAKSA,,
ŞİMDİ Kİ YENİ BANA "MERHABA !!!!..."
--------------------------------------------------------------------
SİZİ YÜREKTEN TEBRİK EDERİM !!!....
İNŞALLAH SADECE "İYİ BİR YAZI" OLSUN DİYE DEĞİLDE,
ÜSTÜN İRADENİZİN GERÇEK ZAFERİ OLDUĞU İNANCIMI DİLERİM !!!..
saynur yıldız çelik
Sevgi, umut, yaşam, gerçekçilik güzel olan ne varsa hepsi yazınızdaydı... Kutluyorum öncelikle sizi... Ben de aynalarla barışık olan insanlardanım. Megolomanlık değil bu aslında... bence mutluluk dediğiniz gibi insan kendini severse başkalarını da sever. Kendiyle bile kavga eden, uğraşan insan nasıl başkasını mutlu eder ki.. Bugüne kadar hiç bir kuaförde bu saç bana olmadı boz yeniden yap demedim ama diyenleri çok gördüm kök söktürenleri aslında çok güzeller ama güzelliklerinin farkında değiller. Kuaför ne yapsa yaranamıyor böylelerine... Olumlu bir yazıydı kutlarım tekrar. Sevgi ve saygılarımla..
Sondan başlayalım.Hayallerimizin gerçek olması dileğinizden.Tüm kalbimle bende diliyorum bunu sizinle beraber.Aynalara gelince;sanırım ondan korkmak için henüz erken sanırım.Yaş kemale ermedi.Ama bazen karşısına geçtiğimde bilakis en güçsüz,en zor durumlarda geçip uzun uzun kendime bakarım.Gözlerimin içine bakarım.Dostum mu düşmanım mı bilemiyorum aynaların ama beni benle yüzleştirdiğine göre dost olmalı.
Evet hayallerimiz gerçek olsun,hayallerimizi Allah tamamın erdirsin.En güzel günler,en güzel dakikalar,saatler bizlerin olsun.Bunu tüm kalbimle diliyorum ve size çok teşekkür ediyorum bu güzel yazı için.Sevgiyle ve saygıyla kalın efendim...