- 725 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE....
Anne...
Bırakıp gittin ya bizi..Otuzbir sene önce.. Hiçmi özlemedin bizi anne..Hiç mi sevmedin..Kaldık biz iki kardeş..Sen gidince hayatımız çok ama çok değişti anne. Hep ezildik hep yıprandık anne...Sayende anne. Ama sen bunları hiç duymadın..Sen hep başkaları için yaşadın anne.. Hiç görmedin.. Sana çok kırgınım anne.. Seni hiç affetmedim anne..İstanbulu çok seviyorum..Ama sevmiyorum..Büyüdük anne.. Büyüdüm anne ama içimdeki anne özlemi hiç bitmedi..Anne oldum yine bitmedi anne özlemi.. Hastalandık yine biz vardık yanında..Sen bizi atsanda terketsende biz seni terketmedik anne..Sana hayırlı evlatlardık..Seneler sonra yine biz varız yanında evlatların anne..Hiç okşayıp sevmediğin hiç sevgini göstermediğin evlatların anne..Hiç oturup dertleşmedin..Hep birşeyler sakladın..Hastalandın yine anne..İstediğin yine bendim gördünmü anne yine ben varım yanında..Yanıbaşında sana bakan seni seven kızın anne..Ama artık bitti anne.. Ömür bitti..Yaşam bitti..Yetmiş bir senelik ömür.. Ellerimde kaydı gitti ve bitti..Terk ettiğin çocukların vardı yine anne..Senin için üzülen senin için ağlayan..Seni hep özleyen çocukların..Allah taksiratını affetsin..
Mekanın cennet olsun anne..
Sen affettim anne..
Allah ’ ta affetsin anne..
Seni seviyorum anne..
Seni seviyorum..
Masallar Masallar
YORUMLAR
Esirgenen sevgiler, terk edilen evlâtlar..Sonra da pişmanlıklar, kırgınlıklar.. Geçip giidyor ömür yine, ama delip de gidiyor, yakarak geçiyor işte. Yıkılan bir yuvanın kurbanlarından biriyim ben de. Babasına gönderilen, öpülmeden terk edilen biriyim. sağ olan yaşlı annesini görmeyi bile arzu edemeyen taşlanmış bir yüreğin sahibiyim. Kimseden davacı değilim belki, ama neyi değiştirebilirim ki ? Sevgiye hasret giden çocukluğumu geri getirebilir miyim ?
masallar masallar
Allah onuda cümlemizide affetsin.Bazan şartlar hamuru çelik yapar bazanda çeliği su.Mevlam kolaylıklar versin.Merhametsize bile merhamet asıl şiar bu bence yürekten tebrikler kardeş.