- 2694 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Saklı Melek....
neresinden başlasam bu hikayenin bilemiyorum.acaba doğru cümleleri kurabilirmiyim onuda bilmiyorum.
okadar uzun zaman oldu ki çekilen sıkıntılar üzüntülü bekleyişler acabaların ardından işte beklenen o müjdeli sevinçli haber geldi.
sanki bu gün güneş bir başka doğmuştu.Evde bir bayram havası herkes mutlu sevinçli.Sonunda geliyorsun bize.
Başlarda senin gelişinin haberini buruk bir şekilde almıştık.Belkide gelmeyecektin.Ama sonunda sende bizim ne kadar kararlı olduğumuzu gördün ve sende kararını vermiştin artık.
geliyorsun işte.Bizim sevincimizi anlatamam bile.Artık bundan sonra bizim için sancılı ve heyecanlı günler başlıyor.
Tıpkı bizde senin gibi merak içerisindeyiz.Neyle karşılaşacağız nasıl olacak bunları düşünürken bile insan hem heyecanlanıyor hem seviniyor.
Bütün herşey değişti artık.Yaşantımız hayatımız sana bağlı olacak.Vereceğimiz her kararda öncelik senin olacak.Bu insanı hem heyecanlandırıyor hemde korkutuyor.
devamı geliyor.
Gelişinin haberini aldıktan sonra üzerinden tam üç ay geçti.Seninle ilgili konuştuk biraz.Herşey yolunda gidiyor.Senin iyi olduğunun haberini almak herşeye değiyor.
Seninle yaptığımız konuşmaları hatırlıyorsun değilmi.Bütün sıkıntılarımı üzüntülerimi sevinçlerimi beklentilerimi yalnızca sana anlatıyor seninle paylaşıyorum.
Ara sırada gizli gizli gözyaşlarımıda görüyorsun.Ama seni hissettiğim zaman beni teselli ettiğini biliyorum.Sen hep benimlesin.Bunu bilmek bile bir güç veriyor bana.
Ozaman bütün zorlukları aşacağımı biliyorum.Günler geceleri geceler haftaları haftalarda ayları kovalıyor.Bugün tam altı ay oldu.
Gelişin daha da yaklaştı.Her geçen saniye bizi daha çok heyecanlandırıyor.Bu gün konumuz her zaman olduğu gibi yine sendin.Bu sefer seni nasıl karşılayacağız nasıl davranacağız bunları konuşuyoruz.
Bütün aile bir bir arada.Her kafadan bir ses çıkıyor.Biri şunları alalım diğeri şunları değiştirelim bir diğeri de herşey yeni olsun en güzeli olsun diyor.
Sadece dinlemekle yetiniyoruz.Bunlar bile insanı telaşlandırıyor..Of bilmiyorum ne olacak.Ama şunu biliyorum ki çok mutlu ve sevinçli bir karşılaşma ve kucaklaşma olacak.
Ozaman bütün bu yaşananların hepsi geride kalacak.
Ve beklemeye devam.....