DÜŞTE GÖR!!!
Hele biryol düşte gör, hayalde gör düşte gör
Kimmiş vefalı dostun, sen yokluğa düşte gör
Seni göğe çıkaran, birkez olsun düşte gör.
Kaçarlar senden tek tek, kalırsa tek dostun gör
Odur vefalı olan, hele birkez düşte gör.
Nigar Bedirhan
....Dost çoktur ama vefalı azdır,derya da inci gibidir araki bulasın..Bulursan vazgeçme..
....Arkadaş çoktur candan olan azdır bazan tektir.Yaklaş O na gölgesinden ayrılma..
...Canım diyen çoktur candan can olan ,senin için canını tehlikeye atan azdır..
..İyi günde dost çoktur..Kötü günde hepsi dağılırlar çil gibi..
...Kötü günde yanında olan senden vazgeçmeyen..
..Sen yüz dönsen de senden vazgeçmeyen,sen aramaz sormazken arayıp soran en vefalı dosttur..
...İnsanlar çeşit çeşittir..
..Kimisi ekmek, su gibi hava gibi daima muhtaçsın...
...Kimisi ruhuna kalbine ilaç gibi huzur verir onla mutlu olursun..
..Bazan sen Onları bulursun , bazansa onlar seni..
..Bazılarıda yapışır çıkmaz sen Onu değil O seni bulur..Sadece istekleri olunca dikilir karşına bitince tüyer aniden..İstediğini elde edemeyince bu türler anında yerede vurulursunuz..
..Vefa sadakat yoktur sadece mnfaate dayalıdır sözleri..
Rabbim iki cihanda da bizlere iyi komşular iyi arkadaşlar ver..Bizleri arkadaşlarımızı insanca senin rızan için seven senin için buğzedenlerden eyle..
Rabbim güzel huyunla huylandır bizleri amin..
...Allah kimseyi düşürmesinen zor hal bir insanın mağdur olup kendi hemcinsinden yardım istemesidir..Zor gelir sanırım ..Rabbim sen bizlere yardımcı ol..Kendinden başkasına bizleri muhtaş eyleme...
Allaha emanet olunuz selam ve dua ile..
Nigar Bedirhan
YORUMLAR
FATİHA SURESİNİN ANLAMINA UYGUN DUA ETMİŞSİNİZ.ORADA YALNIZ SANA İNANDIM ANCAK SENDEN YARDIM DİLERİM DER.TEBRİK EDERİM