FB..Kupanın istikrarlı finalisti..
Sevgili Fenerbahçeliler; umutsuzluğa kapılmayın lütfen.
Bir arkadaşım kahve falına baktı gelecek 20 yılda mutlaka kupayı alacakmışsınız,
hadi iyisiniz yine:)..
Adamın biri oldukça iyi amele sahipmiş,
Cebrail (as) Ya Rabbim bu adam çok iyi birisi onun bir dileğini yerine getirelim mi?..
Yüce Yaradan; sor bakalım ne istermiş.
Cebrail (as) adama bir şey dile yerine getireyim demiş.
Adam; Babam cennete gitsin demiş.
Amel defterine bakılmış adamın babasının çok günahı varmış, o olmaz demiş babanı cennete gönderemeyiz çok günahı var, başka bir şey dile .
Adam; O zaman Fenerbahçe Türkiye kupasını alsın demiş.
Cebrail (as)düşünmüş düşünmüş sonra;
sen babanın adını bir daha söylesene demiş :)
Nice 28 yıllara..
YORUMLAR
:))komikmiş gerçekten bir fenerbahçeli olarak tebrik ediyorum güzel espiri ..bilmiyorum doğru mudur Atatürkünde fenerfahçeli olduğu söyleniyor beni aydınlat bozkurt..
Bedevi_
Ulu Önder'e gelince; hem BJK lılar hem FB liler sahip çıkıyor. Oysa o değil bu milletin tüm işgale uğramış ulusların önderi ve taraftarıydı. Şimdilerde kendini idare etmekten yoksun işleri güçleri sahtekarlık olanlar, bir utanmadan Atatürkçü olmayı ayıp sayarım diyor. Bre haddini bilmez zerzek asıl sen Atatürkçü olursan ben üzülürüm....
Sevgiler ülküdaşıma..
başaksema
öncelikle bu yazı özgün değil. size ait değil. keske size ait düşünce ve yazılarla kendinizi ifade edebilseydiniz..
ikinci olarak da söylemek isterim ki içerik çok kötü. burası bir edebiyat formu ise. içeriği dolu paylaşımlar olması gerek. cünkü sizin yaptıgınız gazetelerin formlarından öteye gidemez...
garip ve seviyesizce bir yazı...
Bedevi_
Yazık yaaa bu adamlara
verelim (mi ) seneye bir kupa
fb gelecek seneden itibaren ziraat türkiye kupasına katılmayacakmış
bize vermiyorlar diye küsmüşler...
maçtan sonra fb de ağlayan ağlayana başta da C. Daum
oynayarak alamadık
belki ağlarsak verirler diye...
Gkhn.
:):) Çok iyiydi.Ayrıca Fenerbahçe'nin yeni tehazüratı belli oldu. '' Fener gol gol gol,Tam 30 yıl oluyor.'' : ):) Bir Beşiktaşlı olarak Trabzonspor'u tebrik ediyorum ayrıca.Analarının ak sütü gibi helal o kupa onlara,hakettiler.