- 771 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
IZDIRAPLI DUA
Bugün,günümüzde yanı başımızda ırakda,filistinde,bosnada,çeçenyada, gözümüzün önünde onca müslümanı resmen katlettiler evet başka bir açıklaması yok peki suçları ne müslüman olmak peki bizler haber başında habri izleyipde yazık deyip hemen şu diziyi aç demekten başka acaba ne yaptık gerçekten oturupta bir gece yarısı ağlayarak du ettik mi? kısa bir hikye anlatayım
zamanın birinde ünlü bir avcı varmış bu avcı misafirlerine avladığı avlardan ikram edermiş bir gün misafirine farklı bir şey ikram etmiş sebebi sorulunca anlatmaya başlamış.Ben bir gün ceylan avlamaya karar verdim demiş ve bir akan suyun yanına tuzak kurarak bekledim ceylan yavruları ile beraber geldi tuzakları gördü su içmeden geri gittiler ikinci gün yine geldiler aynı tuzakları yine görünce yavruları ile beraber yine geri döndü ve üçüncü gün geldiler artık dermanları kalmamış ceylan suyun etrafını dolaşıyor sağında solunda her tarafında tuzak var ceylanda derman yok yavruları bitik halde ceylan bir insan gibi gözleri dolu bir şekilde başını ızdıraplı bir şekilde yukarıya kaldırıyor ceylanın o ızdıraplı duasından sonra öyle bir yağmur yağıyorki adeta bardaktan boşalıyor ceylandan suyunu içip gidiyor avcı o günden sonra ava tövbe ediyor.
Bizler müslümqn kardeşlerimiz için gerçek manada yakardıkmı acaba bir sevgili sevgiliye edilen dua kadar o kardeşlerimize ettik mi acaba?
Dua ile kalın
SUAT YILDIZ
YORUMLAR
iNSAN HAKLARI der dururlar..Bazan bir serçe için gözyaşları dökülür can taşır merhamet edilsin yaratıklara..Ama onca insan katlediliyor dünya seyirci..Rahat uyurken onlar her an ecelle burun buruna..Tek suçları müslüman olmak mı yoksa insan yerine konuamamak mı?
Zenginler bir günde yada partilerde kumarda servet harcarlar..Acaba yoksullara bu mağdurlara ne kadar duyarlılar..
Gözlerimi görmüyor..İnsanda olan sızlayan kalp yerine etmi taşırlar..Güzeldi yazınızın konusu..Allah yar ve yardımcısı lsun mümin kardeşlerimizin..Allaha emanet olunuz selam ve dua ile..
suat yıldız
Yıllardır Camilerimizde dua ediliyor bu saydığınız insanlar için geçmişimiz için geleceğimiz için ne değişti yıllardan beri ettiğimiz dualarla kalmadıkmı dualar azmı geliyor duaların daha etkilisi nedir mutlaka siz biliyorsunuz .
Bizler dua yapmaktan ileri gidemedik ama saydığınız bu insanlar kendileri için ne yaptılar yıllarca
Amacım onların şu anki hallerine gülmek değil bizim durumumuz onlardan farklımı sanıyorsunuz biz yine dua ediyoruz bizim için dua bile edemiyecekler
Güzel bir konu dile getirdiniz
Biz önce çalışıp tahsil yapıp araştırmacı olup güclü olmamız lazım bu işler dualarla olmuyor arkadaşım
Dua edeceğimiz yerler başka bu ülkeyi bize bırakan ecdadımıza dua edelim hazırı yiyip bitirenlere yattıkları yerde başkalarından aman bekleyenlere değil.....
...............saygılar sunarım...
suat yıldız
saygılarımla