ÖNÜMÜZDEN GEÇTİ O...
Önümüzden geçti O…
-Gördün mü bak sarılmıyor bana? Hala ona karşı bir şeyler hissediyor olabilir mi? Elleri ayakları mı titriyor heyecandan?
-yok hayır bana bu kadarını yapamaz herhalde? Gözleri hiç onu seviyor gibi değil? Sanki sadece bana öyle güzel bakıyor…
-ama bir zamanlar ona da öyle bakıyordu.. beline sarıldığında sıcaklığını hissettiğinde ne de mutlu olmuştu o gece..
-şu an benim yanımda beni öpüyor,beni sevdiğini söylüyor..
-ya yalan söylüyorsa? Ya kalbindeki ona ait yarım kalmış parça hala tamamlanabilirse?
-ne yapmalı şimdi? Çekip gitmeli mi yanından yoksa şu an bana ait olduğu için kocaman sarılmalı mı? Offf tanrım!!!en iyisi bir sigara yakmalı..
-sanki hala kaçırıyor gözlerini.. neden ağlıyor ki ? sanki canı benden daha çok yanıyor?
-bana acı çektirdiği için özür diledi. Gerçekten hissederek mi söyledi acaba bunu? bir gün bu çektirdiği acıları ona çektirmek istersem ve çekip gidersem ne yapar acaba?
-eski hayatına hala özlem duyuyor. Ben sadece ipi tutuyorum sanki… ama ip koparsa?
-üzülüyor gerçekten üzülüyor.. üzülmese sarılmak istemezdi,elimi tutmak istemezdi..
-ya sadece suçlu olduğunu hissettiği için istiyorsa bunu?
-keşke böyle bir makine olsa geçmişi önüme serilse, sonra içine girsem kalbine girsem orada ne iz kalmışsa canımı acıtan hepsini silsem tertemiz başlasak.. ama o kadar büyük bir sınav ki bu.. inanmadan güvenmeden başaramıyorsun sevmeyi..
-o olmadan yapabilirim ben?
-yapabilir miyim?
-seviyorum lanet olsun.. çok seviyorum..
-evet hemde çook seviyorum… ne olursa olsun şimdi bana aitsin.. al işte girdim koynuna sarıl hiç bırakma beni.. şu an o kadar yalnızım ki,o kadar üşüyorum ki bunu bilme ama sarıl sımsıkı.. gözlerini bana çevir de sarıl. Ve hiçbir zaman bilme bu iç hesaplaşmalarımı.. seni neden bu kadar nedensiz sevdiğimi.. sadece sarıl sevgilim.. ve onun önümüzden geçmesini beklemeden sarıl.. geçsin gitsin o da zaman gibi hızlı ve farkındalıksız…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.