- 1915 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK ÖZLEDİM SENİ(S.A.V) (MEKTUBUM)4 !!!
EFENDİM(s.a.v) bak yine geldim .Ama gözlerim de artık yaş kalmadı ne olur SULTANIM(s.a.v) ne olur çok özledim SENİ(s.a.v)...
EFENDİM(s.a.v) artık anladım benim bu özlemim hiçbir zaman bitmeyecek ta ki sancağının altında olana dek.Ama EFENDİM(s.a.v) sen yine de teşrif etsen, şeref versen rüyalarıma olmazmı?Ne olur EFENDİM(s.a.v) ne olur dayanacak gücüm kalmadı artık...
EFENDİM(s.a.v) ben belki ashabından biri değilimdir,ama inan ki onalar nasıl sana hayransa bende öyleyim.SEN(s.a.v) onlara konuştuğun zaman susamış gönüller suya kanar bütün detler unutulurdu.Ne olur EFENDİM(s.a.v) benim SANA(s.a.v) susayan şu gönlümü’de dindir ne olur...
SENİN(s.a.v) Mus’ab bin Umeyr’in vardı sana çok benzerdi Bedir savaşında sancağını taşımıştı,müşrikler onu şehit ettiklerin’de bir melek savaş sonuna kadar onun suretinde savaşmıştı.Kafirler SENİ(s.a.v) şehit ettiklerini zannetmişlerdi Mus’ab ı şehit ettiklerinde.O ki;bütün mal varlığını bütün hayatını arkasında bırakarak SANA(s.a.v) koşmuştu.
Hele birde Enes Bin Nadr’ın vardı EFENDİM(s.a.v) uhud savaşında şehit edildin diye duyunca orada oturan sahabelere "Eğer RASULALLAH(s.a.v) şehit olduysa siz burada ne duruyorsunuz klakın ve onun gibi ölün" diye feryad etmişti.Ve savaşın en şiddetli yerinde şehit edilmişt.Hem de ne şehit EFENDİM(s.a.v) vücudu kılıç yaralarından tanınmayacak halde, kardeşi ancak parmaklarından tanıyabilmişti...
Biliyorum EFENDİM(s.a.v) Mus’ab’ın,Enes’in kadar değerli değilim ama bende SENİ onlar kadar çok seviyorum SULTANIM(s.a.v) ne olur ne olur yalnız bırakma beni ne olur EFENDİM(s.a.v)...
SULTANIM(s.a.v) ne olur teşrif etsen,şeref versen rüyalarıma ne olur EFENDİM(s.a.v) ne olur çok özledim SENİ(s.a.v) çok özledim..
Mahşerde sancağın altında banada yer ver EFENDİM(s.a.v) ne olur bana da yer ver...
ŞEFAAT ET BİZLERE EFENDİM (s.a.v)
YORUMLAR
Beynine ve kalemine sağlık,ALLAH Hz Muhammedin şefaatını esirgemesin.
lokman özyıldırım tarafından 5/4/2010 9:49:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
inşallah kalbinizden gelen bu duaya ben de amin diyorum. inşallah onu hiç göremedik, güllerle kokusunu duymaya çalıştık ama belki layık da değiliz ona ama o öyle merhametlidir ki, o öyle şevkatlidir ki onun şefaati, merhameti, şefkati tüm müslüman kardeşlerimin üzerine olsun ve inşallah birgün onu beklerken giriversin uykularımıza, şereflendirsin gaflet uykusunu inşallah. inşallah hepimize sancağının altında küçücük bir yerde de olsa bulunabilmek nasip olsun.. saygılar. esselamün aleyküm.