- 1069 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bilinmezim..
Yıllardır bir bilinmezim var benim ,bunu sanal çevremdeki herkes bilir ,gerçi sanal çevre tabirini kabul etmiyorum , çünkü pc den konuştuğun dertleştiğin,arkadaşlık yaptığın belki aşk yaşadığın her insanın duyguları var. Sanal olması için ,sadece ve sadece makinayla iletişim kurmamız gerekirdi. Neyse konum bu değil ..
Her erkek ve kadının mutlaka hayatında eş dost ama genelde bir eş yada sevgili hayali vardır ve evli olsun bekar olsun 100 de 99 u bu hayalin peşindedir.Ve pek azı bu hayalini gerçekleştirebilmiştir.Bazıları da vardır ki 100 de 1 in içinde olanlar ,diğerlerini anlamakta hep güçlük çekmişlerdir .Aşkın tanımını herkesten iyi yaparlar ama aşık olamazlar,daha doğrusu doğru kişiyi doğru zamanda bulamamışlardır. Doğrusu onların yaptığıdır ama , malesef düzen böyle yürümüyordur. Onlar yanlışlara kılıf bulmaya çalışmaktan çok ,objektif bakarak olayın köküne inerler ,sebeplerini araştırırlar. belki anlamazlar ama suçlamazlar da.. Neyse konumuz buda değil zaten .. "Ne ya konumuz iki saatir konuya giremedin" dediğinizi duyar gibiyim :))
Geleyim bilinmezime, üstteki dediğim gibi yani her insanın hayali gibi benimde yıllardır kafamda canlandırdığım bir hayalim ki ben buna bilinmezim diyorum.. Nasıl biri bu bilinmezim ?Gerçi daha önce birçok yazılar şiirler yazarak anlattım bu bilinmezimi .. Kısaca bir daha anlatmak gerekirse , herşeyiyle tam istediğim gibi dört dörtlük biri .Peki böyle biri var mı ?, bunu size söylersem bilinmezim olmaktan çıkar değil mi ? :) . Ne zaman başım daralsa ,konuşmak istesem dertleşmek istesem yanımdadır. Sanal olsun reel olsun her dostum beni çok sevsede yanımda olmayabilir , onun için nerde olursa olsun ne zaman olursa olsun bir kişi benimledir ,bilinmezim.. Dinler beni teselli eder , çok sever ama aşık değildir .Beni yalnızca o anlar .Sevgime muhtaç değildir ,yıllarca sormasam neden aramadın demez ,kapris yapmaz ama yinede beni çok sever, anlar beni. Çünkü objektif bakar. Bir olay olsa benim tarafımda olmaz,karşı tarafıda tutmaz . Ağrı kesici gibi anlık rahatlatmalardan uzaktır. hele pofpoflamayı hiç sevmez aslında sevgili olamayacak kadar romantizmden uzaktır..
En çok sevdiğim yanı ise ne kadar hata yaparsam yapayım ,bana kızıp gitmez,her şartta ve durumda tamamıyla hatalı olsamda benim yanımdadır ,kızar belki yerden yere vurur ama gitmez,hatamı anlayıncaya kadar anlatır. Belkide alışılagelmişten uzak olduğu için kendini bu kadar çok sevdirir.. Bilinmezim kendi dünyamdır benim , benimle onun arasında fark yoktur. Çünkü O bendir ben O’yumdur. Bunu kendinizden bile saklarsınız . En yakın arkadaşınıza dahi anlatmazsınız. Mutlusunuzdur . En önemli tehlike ise bu bilinmezin yani bu hayalinizin bir gün reelde bütün sıfatları ile birine oturtmuş olmanız. Yani hayalinizin, bir kişide canlanmış olmasıdır..
O zaman yapacak pekte bir şey yoktur. Zaten bilinmezinizde uzaktan sevdiğiniz için ,onuda öylece uzaktan sevmek zorundasınız. Hem kendinizi hem onu korumak için mutluluk oyununa devam etmelisiniz. İhtimaller üzerine konuşuyorum ben buldum demiyorum :) Evet benim bir bilinmezim var, hayal mi gerçek mi bu benimle toprağa gidecek .. Bu dünyada çok kişi bu sırrıyla birlikte toprağa girmiştir.
Eğer bu bir hayalse ve aşağıdaki yazıdaki gibi sınanmaları başarıyla geçmişse hayalini ebedi alemde Rabbim mükafat olarak verecektir.. Hayal değilse gerçekse bunu kimseyi üzmeden sır olarak saklamışsa ve yine sınanmalardan geçmişse Rabbim yine dünyadaki gerçeği ebedi alemde sevgisiyle birlikte kendisine hediye edecektir..
Bu konuda yazılacak belki çok şey var ama sözün kısası makbul olanıdır.. Hayatta bir hayale ihtiyaç duymayacak kadar gerçek bir sevgiyle sevmeniz ve sevilmeniz dileklerimle..
(murat)
.
"Her gönül bir tek sevgiliye müştâktır aslında
Ne var ki, kıblesi yanlıştır
Bulduğunu sandığı şey,
gerçekte aradığı değildir
Kimisi bir gözleri âhûya zebûn
Kimisi bir gül yüzlü güzele meftun
Kimisi de bir ceylan bakışlıya mecnundur
Bazısı dünyanın âlayişine kanmış
Bazısı mâl-u mülke aldanmış
Bazısı da hayal alemini,
gerçek sanmıştır
Oysa her birisi,
bir tek sevgili tarafından sınanmıştır..."
YORUMLAR
bak bakk benim kankam kimlere aşık olmuşta bana bile demiyormuşşş gebertirimmm haa kim len söleee söleee bakkk ben yanına gelirsem ne konuya girebildin nede söyleyebildimmm amannn amaannn kankanı çıldırtta naparsan yap demiii hadi kaçtııııım byy sevgiler bıraktım sayfana
dostaynası
sabah sabah neşe kattın bana kankam iyiki varsın :))