- 781 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gönül ateşim kavuşma
Biliyorum bana karşı olan duygularını.Ama nasıl olur nerden biliyordu.Biliyorum bana olan bakışlarını duygularını ve bana olan sevgini dedi.Bir an neye uğradığımı şaşırmış onu dinliyordum.Bende seni seviyorum seni hemde çok seviyorum dedi.Büyük bir şoktayım.Aman allahım ben acaba yanlışmı duymuştum.Gözlerine baktım ve hayır dedi doğru duydun.Bende seni çok ama çok seviyorum dedi.Sanki kuşlar gibi uçuyordum ayaklarım yerden kesildi.Bu nasıl oldu bilmiyorum.Ama sonunda bana beni sevdiğini söylemişti.Hep bunun hayalini kuruyordum sonunda oldu işte.Daha ne isteyebilirdim ki.Sevgim karşılıklıydı artık.Konuşmaya devam etti ve ama dedi.Bu ama sanki kötü birşeylerin habercisi gibi bir amaydı.Beni çok seviyordubu sevgisinin bana zarar vermesini istemediğini söyledi ve benimle küçük bir sırrını paylaştı.Büyük bir hayal kırıklığıydı benim için canım çok acıyordu.Bana bunlkarı yaşatmak istemediğini söylüyordu.Ama kulaklarım onu duymuyor sadece hıçkırarak ağlamak istiyordum.Tuttum kendimi ağlamadım.Şimdi anlıyordum.o ilk günkü halini sanki birşeylerden kaçar gibi kimsesizdi.Evet neden kaçtığını ve unutmak istediği şeyleri şimdi anlıyorum.Ama yinede seni seviyorum dedi.Sadece biraz zaman seni seviyorum dedi.Ona olan aşkım okadar büyüktü ki ne yapacağımı şaşırmıştım.Sessizce yanından ayrıldım hiçbirşey söylemeden.İçimde fırtınalar kopmuştu aklım karmakarışık.Aklım başka kalbim başka söylüyordu.Bugün tam bir hafta oldu onu görmeyeli onunla konuşmayalı.Yine sahilde onsuz dolaşıyordum.Gün batımında arkamdan bir el uzandı omuzuma dokundu.Arkamı dönüp baktığımda karşımda onu gördüm.Nasılda özlemişim kokusunu sesini gözlerini hoş sohbetlerini varlığını.Biraz şaşkın biraz sevinçli hiçbirşey söylemeden sarıldım boynuna.Artık biliyordum ne olursa olsun hayatımın geri kalan kısmında onunla birlikte olmalı onunla yaşlanmalı ve onunla hayata veda etmeliydim.
Ellerimi sımsıkı tuttu benimle bir ömür birlikte olmaya varmısın dedi.Ne diyebilirdim ki sankın elimi bırakma seninle herşeye varım dedim.
YORUMLAR
Girişte heyecan,gelişme de hüzün ve sonuçta mutluluk vardı.Gülen yüzünüz hiç solmasın efenim.Sevgiyle kalın...