- 1241 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK ÖZLEDİM SENİ(S.A.V) (MEKTUBUM)3 !!!
EFENDİM(s.a.v) yine geldim kapına, başka gidecek hiçbir yerim yok ki.Çok özledim EFENDİM(s.a.v) SENİ (s.a.v) çok özledim...
EFENDİM(s.a.v) bu günlerde umre ziyaretlerinde bulunan kardeşlerin var ne kadar isterdim onların yerinde yada yanında olmayı.SENİN(s.a.v) gezdiğin o yerlere yüzümü sürmeye mübarek ayaklarının değdiği o yerleri öpmeyi SENİN(s.a.v) kokukunu orda duymayı ne kadar çok isterdim, çünkü çok özledim SENİ SULTANIM(s.a.v) çok.Ne olur affet bu garip adem’i, bu senede varamadım huzuruna.
Şimdi nasıl diyeyim ki rüyalarıma bari gel diye.Ben SANA(s.a.v) gelemedim nasıl diyeyim rüyalarıma gel diye.Ama EFENDİM(s.a.v) biliyorum SEN(s.a.v) kendini hatırlayanı her gece adını sayıklayanı unutmazsın ki.Ne olur EFENDİM(s.a.v) ne olur gelsen teşrif etsen,şeref versen.SULTANIM(s.a.v) ben SENİ(s.a.v) çok ama çok seviyorum.Biliyorum belki diğer kardeşlerinde seviyor,belki ben onlardan daha değersizim.Ama EFENDİM(s.a.v) ne olur beni de yeterki o kardeşlerinin arasın da kabul et.Ne kadar değersiz ne kadar günakar da olsam ne olur kabul et...
SULTANIM(s.a.v) SENİ(s.a.v) çok ama çok özledim ne olur EFENDİM(s.a.v) ne olur beni garip bırakma ne olur gel rüyalarıma ne olur EFENDİM(s.a.v)...
ŞEFAAT ET BİZLERE EFENDİM (s.a.v)