VEDA
VEDA
Kim için ne kadar önemliyim hatta önemli miyim onu da bilmiyorum;
Ancak sizler benim için çok değerli ve önemlisiniz.
Bir süre aranızda olmayacağım…
HEPİNİZİ SAYGIYLA SELAMLARKEN
HAKKINIZI HELAL ETMENİZİ
UMUYOR VE DİLİYORUM…
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN….
ALLAHA EMANET OLUN…
YORUMLAR
Henüz burada çok yeniyim ne kadar söz hakkım var bilemem.Yinede yazacağım.Fuzuli derki AYRILIK YOKTURKİ KAVUŞMAK OLSUN.Buradakileri yüreğinizde götürmediyseniz sevmiş sayılmazsınız.sevmişsenizde vedalaşmak yersiz.İnanın. Giden gittiği yerden sadece kendisini eksiltir.Ne intibasını nede sevdiklerini eksiltemez.Ve bir şey daha.<Siz bir hiçtiniz ve sizi kıymet verip yarattık.>Buyuruyor mevla İnsan bu kadar kıymetli iken bu soru insan olan her yüreğe mızrak gibi çakılmıştır bilesiniz.Seviliyormuşsunuz bu yorumlardan anlaşılıyor.şimdi ise bekleniyorsunuz.Nezaket ölçüsüile yazdığınız satırlarda sizi yargılayacak yürekler olacaktır.Sevgiyle kalın ve öyle dönün İnşallah.Allah yar ve yardımcınız olsun.
"Kim için ne kadar önemliyim hatta önemli miyim onu da bilmiyorum; "
İNANIYORUM Kİ BU SORUNUZA BURAYA UĞRAYAN VE ÖĞRENEN HERKES " kızma " HAKKI OLMASA BİLE ALINACAKTIR..ÖNCE HAYDAAA DEMEK GELDİ İÇİMDEN..BUDA NEYİN NESİ...FLAŞ HABER YADA SON DAKİKA HABERİ GİBİ Bİ ŞEY OLDU BENİM İÇİN..NE DEMEK OLUYO ŞİMDİ BU DİYE SORMA HAKKIMIZ VAR MI ONUDA BİLMİYORUM..AMA BİLMEDİĞİM BİR ŞEY ADINA DA ENDİŞELİYİM..VEDE ÜZGÜN..UMARIM SAĞLIK SORUNU FALAN DEĞİLDİR..HELE HELE DENSİZLER KIRGINLIĞI HİÇ OLMASIN İSTERİM..TEZ ZAMANDA GÖRÜŞMEK UMUT VE DİLEĞİYLE..YOLUNUZ AÇIK OLSUN..