UMUT FAKİRİN EKMEĞİDİR
Bir uçak bileti kaç liradır acaba,belki babamla giderse iki kişiye daha ucuz olur.O kadar yıllık evliler yahu,olmazsa evlilik cüzdanlarını göstersinler pasaport gibi yani yine indirim yapmazsa çok ayıp koskoca şirket olmuşlar,neye yarar ki o kadar isim yapmışlar sadece tatile götürmek mi akıllarına geliyor.Hiç mi hastası olanları düşünmez şu havayolları şirketleri?
Şimdi ben desem ki anam hasta güneydoğu da bi keme varmış,ondan yesin istiyorum.Haa belki çare olmaz biliyorum ama hani derler ya "umut fakirin ekmeğidir"Ben de bi sıkım o ekmekten yiyebilsem sanki diye düşünüyorum (içimden).Doktorlar diyor ki ancak birkaç gün yaşar ya da yaşamaz!
Şimdi sobanın yanında güzel güzel ısınmakla meşgul anneme bakıyorum o da bana sanki ne düşünüyorsun demek için bakıp bakıp gülümsüyor.
Eminim ki sonra kendimi kahredeceğim iki bilet uğruna...
.... .... ....
Ne mutludur kimbilir rezervasyon yaptırabilip de tatile çıkanlar
KEME:Fransız Mutfağı’nın dünya mutfağına ilham veren, çok özel ve değerli bir mantar türü olan Trüf’ün yakın akrabası olan Keme,sadece ilkbaharda Gaziantep ve yöresinde çıkıyor.Bir çok hastalığa iyi geldiği bilindiği keme ne yazık ki ülkemizde hiç reklamı yapılmayan bir mantar çeşididir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.