- 5728 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
KAHROLSUN PKK
KAHROLSUN PKK
Bir anne feryad ediyor ben seni vatan için doğurdum bu bayrak için doğurdum oğul diyor.Son mektubunda yazmış canım anam yollarımı bekleme ben bu vatan için başkoydum yola şehit oluyorum anam bekleme beni .Nasıl dayansın bu yürek nasıl akan gözyaşlarımız dursun artık dursun .Benimde bir oğlum var şuan onbir yaşında zamanı gelecek oda gidecek askere bu vatan için göğüs göğüse çarpışacak belkide şehitte olacak yada gazi kimbilir.Bizler bu vatan için evlatlarımızı büyütüyoruz helal olsun bu vatanın toprağına helal olsun.
Daha nezamana kadar sürecek dökülen kanlar ve kayıplar?Gün geçtikçe şehitlerimizin sayıları artıyor kim dur diyecek ,kim sorarım size.Yetmedimi akıtılan kanlar yetmedimi yetim bırakılan evlatlar.Bugün yurdumun heryerinden binlerce şehit daha verildi toprağa.Bu vatanın toprağı şehitlerle doldu taştı.Bizim yurdumuz nezaman gülecek ?Analar ,babalar, evlatlar ve halkımız gözyaşı denizinde boğuluyorlar.Ne olur artık susturun gözyaşlarımızı.Bu sabah haberleri dinliyordum yine her zamanki gibi;bir anne ağlıyordu gözyaşları içinde evlatlarının yollarını hasretle beklerken ayyıldızlı mukaddes bayrağımıza sarılmış tabuduyla karşılaştılar.Samsun’da bir ocak daha söndü kahrolsun pkk kahrolsun, lanet olsun.Baba gözyaşlarını saklıyordu tek amacı;lanet olacası teröristleri ve örgütlerini yüzlerini güldürmemek için.Ya Rabbim yürek dayanırmı ,bu vahşete bu acıya.Henüz 30nisan 2010 tarihinde Tunceli’de yine bir grup terörist çatışmasında dört askerimiz şehit olmuştu yedi askerimiz ise yaralanmıştı .Offffffff offfffff nezaman dinecek bu acımız nezaman.
Yüce rabbimden tüm şehit ailelerine ve sevdiklerine sabırlar diler şehitlerimizin makamları durakları cennet köşesi olsun.
SONGÜL BOZKA ÖZGÜN
03.05.2010 SAAT:10:23
_________ AĞIT_____________
Geldinmi oğul geldinmi hoş geldin.asker oğul şehit oğul can oğul
Ben seni vatan için doğurdum
Ben seni bu bayrak için gönderdim
Ben seni ak süt ile besledim.
Ben seni al yıldızlı tabutunla bekledim
Oyy geldinmi oğul geldinmi hoş geldin
Asker oğul şehit oğul can ogul
Yazmışsın son mektubunda ;
Anam hakkını helalet ben bu vatan için kan dökmeye can vermeye giderim
Ah oğul o günden beri beklerim yollarını
Helal olsun oğul hakkım sana helal olsun
Oyy geldinmi oğul geldinmi hoş geldin
Asker oğul şehit oğul can oğul
oyy tabudunda renga renk güller seni bana getirmişler
Gel oğul bir kere öpem seni doya doya
Çokta yakışmış al bayrak sana ışıl ışıl oğul
Oyyyyyyyy geldinmi oğul geldinmi hoş geldin.
Asker oğul şehit oğul,bakma gözümden akan sicim gibi yaşlara,
Gururdandır onurdandır oğul.
Tabudunun arkasından baktım uzun uzun.
Kınalı kuzu gibi gidersin şehitliğe
Sen git oğul ben gelirim bu vatana bir can daha veririm
Oy geldinmi oğul geldinmi hoş geldin.
Asker oğul şehit oğul can oğulllllllllllllllll 12.12.2009
Ablam:MİNE ALTUNKAYA
songül boska özgün (ağla yüreğim)
YORUMLAR
ağla yüreğim
ağla yüreğim
Güne düşen yazıyı okumadım amaaaaaa.
Bu yürek kanaması göz yaşı ile açıp sayfaya aktarılmışken başkasını seçmezdim.
Duygulu....
Akıcı....
Adaplı...
Şiirle giydirilip, süslenmiş.
Söz kalabalığı yok...
Ap- açık ve anlaşılır...
Yürekli ve duyarlı.
AYIN YAZISI OLSA YERİDİR.
Gene bir çiçeğe, böceğe verirler seçkiyi.
Puanlama masalına inamıyorum artık.
Üç yorumla bile seçki yapıldıktan sonra. Daha önceleri örnekleri vardı.
Bunları geçtim.
Güne düşmemesi yazık oldu diye yazdım, o kadar.
"Her yazını okuyorum ama yorum yapmıyorum" deniyor. Çok yanlış buluyorum bu durumu. Yorum yapılmayacaksa neden buradayız. İyi kötü yazın bir şeyler.
Yorum sayısı kadar okuyucumuz var kabul ederim her zaman. Haksız mıyım?
0/0'de bir veya ikiyi geçmez yorumsuz okumam. Onuda kendimi o konuda yetersiz gördüğüm için olabilir.
Yazmaya da devam edin.
Siz yürek kanatıyorsunuz yazı yazmıyorsunuz.
İşte o yürek burada örnek olmalı pek çok kişiye.
Selamlar. Saygılar.
Engin Tatlıtürk tarafından 5/4/2010 8:41:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
ağla yüreğim
Türke tetik çeken eller kurusun.Gencecik yarının geleceği ailelerinin gözbebekleri gidiyor..Allah sabır versin ailelerine..Yazınız anlamlı güzeldi..Şehitlerin anneleri babalarıyla milyonlar ağlıyor ama getirir mi geri gözyaşları..Allaha emanet olunuz selam ve dua ie..
ağla yüreğim
ağla yüreğim
ağla yüreğim
Gül Hanım duyarlı yüreğinize teşekkürler.Milletimizin birlik ve beraberlik içerisinde olacağı günü bekliyoruz.Bu güç oluştuğu gün terör biter aksi halde durmayacaktır.Yeter artık neyi bekliyoruz.Dinsin anaların gözyaşları kendi kendimizi bitiriyoruz.İşin en acı yanı teröristlare içimizden çıkıyor.Dış mihraklar bizi bize kırdırıyor.Dursun artık hainlikler kendimize gelmeliyiz....Teşekkürler selam ve saygılarımla.
ağla yüreğim
elbet bir gün elbet bir gün acılar dinecek duyarlılığınıza teiekkürler