- 532 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİÇBİR ŞEY DEMİYORUM!
Bazen Ayşe’nin Facebook’taki profil bilgilerine bakar (’bu bazenler’ birleşince ne olur düşünün),ilişki durumu yok diye işaretlenmiş diye sevinir,( Oysa formalite icabı orda öyle yazdığını gayet iyi bilirdim), hemen Ayşe’nin diğer bilgilerine bakar,Ayşe gün içinde bir şey paylaşmışsa inanılmaz derecede mutlu olur( hala... sağlıklı şekilde yaşadığını anladığım için sevinirdim,ya da ufak bir haber aldığım için),kime ne yorum yazdığını dikkatle okur (çoğu zaman bu şekilde kalbim yatışırdı),Ayşe’nin yakın bir tarihte ( önemli bir işi olduğunu bilir,önemli işinden haberdar olmam çok iyi gelirdi) sınava gireceğini heyecanla bilir,ve mutluluğuma mutluluk katardım.
Bazen Ayşe’nin Facebook bilgilerini ve duvarını sırf benim için engellemediğini (Ayşe arkadaşlık listemde olmazdı) sanır,Ayşe’nin böyle duyarlı (evet,duyarlı!) olması beni duygulandırırdı.Bazen az önceki fikrimden dolayı kendimi o kadar aşağılanmış hissederdim ki ne yapacağımı bilmezdim.Bazen Bu tarz sıra dışı durumlar...ı birilerinin bilmesi gerektiği fikri hoşuma giderdi.Bazen gitmezdi.
ÖYKÜLERİN DEVAMINI FACEBOOK’TA YAYINLAYAN ARKADAŞA BURADA TEŞEKKÜR EDİYOR VE OLUŞTURDUĞU EDEBİYAT GRUBUNU AYRINTILAR İÇİN ZİYARET ETMENİZİ BEKLİYORUM.
EDEP EDEBİYAT
cumali celayır.
Ve Sadece Ali takma adlı ben.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.