KAPIYI ÇALAN AŞK'MIŞ
KAPIYI ÇALAN AŞK’MIŞ
BİR Gün Gönül kapım çalındı
-Tak tak ...
Kim o?
-Tak tak ...
Olacağını?
-Ben soruyorum ...
Aşk mi?
-Evet soruyorum ... Hani yıllardır hani dualar ediyordun kapına gelmem Click ya bekliyordun. Bak geldim ISTE, Haydi AÇ kapısını kalbinin ...
Buyur gel diyeceğim AMA! Dolaşmam GERÇEK Aşk olduğuna inanmak istiyorum.
Eger sen Aşk İsen, Aşk sen İsen Eger! Buyur etmeme Gerek YoK, sen BİR yolunu bulur girersin içeri nasil öndeydi.
-Aşk;
ben içerdeyim sen göremiyorsun zaten!
Nasil içerdesin? içerde olsan bilmez miyim varlığını.
Aşk
-Bilmiyorsan neden Acı çekiyorsun? Neden gözyaşların bağrını sızlatıyor? Neden gözlerinde hüzün var dolaşmam?
-Bilmez mısın asil Benim olduğum Yerde ACI, ve hüzün vardır gözyaşı. Bak Hala öğrenememişsin Aşık olduğunu, içinde AŞKI taşıdığını.
Ama ben seni göremiyorum elini tutmadım, gözüne bakmadım nasil BİR duygusun ki girdin içime!
Aşk;
-Ben görünmezim.Duymadın mi Beni ne mecnun’lar görebildi, ne Leyla’lar, ne
Aslı olan görebildi. Kerem yandı da ... Ancak küllerinde aramaya başladılar Benî vuslata giden Kazanan Yalnızdır ...
Görmediğim, bilmediğim ve hep özlediğim hasretiyle kavrulduğum Birini beklerken.Nerden bileyim dolaşmam içimde yurt edindiğini
Aşk;
-Benim olduğumu bilmiyorsan neden şiirler yazarsın? Neden sayfalarca yazılarla Beni çağırırsın? Neden ağlarsın? Neden gözlerin Benim hasretimle ağlar? Neden semaya açılan ellerin Beni dilenir? Neden onu dua ile Benî istersin Yüce yaratandan?
Dinlediğin şarkılarda, okuduğun şiirlerde neden hep banadır seslenişin ...
Aşk dediklerinin hepside Doğru ey Aşk! Lakin ben seni görmedim, dolaşmam ellerini tutamadım, o hayal ettiğim deniz kenarında yanıyordu yürüyemedim.Yağmurlarda ıslanamadım sana şiirler, yazılar yazdım.Madem içimdeydin, neden karşılığını vermedin, neden Âşık hazırsındır olamadın lal kaldın isteğime ...
Seni Sensiz Sevdim ey Aşk! Ben seni senle düşlerde yaşadım.Yüreğimi; bereketli toprağın sanıp gözyaşlarımı Yağmur yapıp sana yağdırdım.Bir KÖK veresin diye Gönül güneşimi sana doğurdum, ay’ın koynunda uyuttum özenle sakladım dokunmadım.
Dokunamadım BİR Öksüz, Bir Yetim hazırsındır okşadım yüreğimde seni, senli secdeler de bıraktım yüzümü senli dualarda Kaldi koy.
Aşk;
-Bak oldu ISTE ben dolaşmam yüreğine çoktan girdim.İşte met sitemlerin bendendir.
Aşklı hallerimden, Baş döndürücü gizemimdendir. Sana bunları hic çektirmeseydim, benim aşk olduğumu nasil tanıyacaktın, Benî sayfalarda uzantısı ben dolaşmam yüreğindeyim.
Benî Yabancı gözlerde uzantısı ben dolaşmam gözlerindeyim, Benî gündüzlerde uzantısı ben gecendeki ay’ım, Benî radyasyonu ışınlanan kör farelerin Karanlık kuytularda uzantısı ben dolaşmam doğurduğun güneşindeyim Beni bende uzantısı MAVİ GÖZLÜ ben sendeyim ...
H / ey Aşk ey!
Hey Gönül sarayımın Sultanı, sen başımda tacım ... Ey olabilir özüm, ey ömrüme ömür veren Sevgili Aşk HOŞGELDİN YÜREGİME ... HOŞGELDİN ...
YORUMLAR
Silence
SAYFAMA ONUR VERDİNİZ ÜSTADIM KALEMİNİZ DAİM OLSUN
SAYGIYLA.
JASMİNA:...
emeğina yüreğina sağlık aşk bir gün çalınmadık kapı bırakırmı bilemem ama çok hoş bir yazıydu teşekkürler
Silence
saygıyla üstad...
Silence
SAYGIYLA ....
Emeğinize yüreğinize sağlık.Aşk'a kapıyı çaldırdığınız için.Aşk'sız kalmamak dileği ile.Saygılarımla...