- 1145 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
cesur ve tebessümlü HAYATLAR..!
".. İsledigin günah yüzünden korkuyorsun, kurtulmaya çareler arıyorsun. Bir daha islememeye karar veriyorsun, iste o anda bu duygularla için karıstıgı, kendinden utandıgın, kendini ayıpladıgın, vicdanın sızladıgı zaman düsünmüyor musun? Bu duyguları sana veren, bu pismanlıga seni düsüren, senin içindedir. Sana çok yakındır. O’nu sen ne diye kendinde, kendi içinde göremiyor,hissedemiyorsun ?.." ..DİVAN-I KEBİR (rumimevlevi.com)
cesaret bu sözleri kabullenmekle başlar..
inanmakla devam eder..
uygulamakla biter de insan daha güçlü ve daha kudretlü daha özgür olduğunu görür..
tebessümle devam eden hayatlar böyle yaşanır..!
HAYAT BİRBİRİMİZİN yine BİRBİRİMİZE armağan ettiklerimizdir..
armağan edilenle verdiğimz KARŞILIKLAR DA BİZLERİN armağanıdır YANSITTIĞIMIZ..iade ettiğimiz ve gösterdiğimiz..aslında PAYLAŞTIĞIMIZ..!
ŞİİRLER..MAKALELER VE TOPLUCA EDEBİYAT DEFTERİ DE BÖYLE DEĞİL Mİ..!
birbiriyle paylaştığımız hayatların ortak ortamı değil mi ki.!
birbirimizi içlerimizde hissettiğimiz doğru değil mi..birbirimizi birbirimizde ağırladığımız yalan mı..birbirimize birbirimizin cerdiği selamlar ve merhabalar değil midir hislerimizdeki güzel paylaşım duyguları..
önce aramızda..sonra dışımızda..sonra da yaratılanın yaratanla paylaşımında güzellikleri anlatmıyor..yazmıyor..sevmiyor hatta yaşamıyor ve paylaşmıyor muyuz ki!
tebessümlü yüzleri..
tebessümlü sohbetleri..
tebessümlü selamları..
tebesümlü merhabaları.
tebessümlü sevgileri sevenler sevmeyenler nasıl da belli oluyor yaşanan olaylar ardınca..!
cesur ve tebessümlü dostluklar..ve paylaşaımlara selam olsun..!
sevgilerimle
YORUMLAR
tebessümlü yüzleri..
tebessümlü sohbetleri..
tebessümlü selamları..
tebesümlü merhabaları.
tebessümlü sevgileri sevenler sevmeyenler nasıl da belli oluyor yaşanan olaylar ardınca..!
cesur ve tebessümlü dostluklar..ve paylaşaımlara selam olsun..!
SELAM OLSUN VEFALI DOSTUMA SELAM OLSUN..HARİKAYDI..YÜREĞİNE SAĞLIK CANDOST..
vefalıdostum
işte eksiğimiz bence..tek taraflı savunmalar kolaydır herzaman..haklı olmak yetmez bu samimiyetler onusunda..
cesaretle üzerine gidilmeli dostlukların..yaşanmalı inadına güzel dostluklar..savunulmalı işimize gelemese de..!
cesaretle yaşamak bir başka güzeldir türknil misali..tebessümlü dostlukları hatırlamak ve hatırlatmak bu kolaydır işte türknil misali..
türknil bir semboıldür benim için..kurduğum cümlelerin şahsıyla değil sanala yansıyan tarafıyla ilgisi vardır..!
türknilce cesareti ve tebessümlü dostlukları ancak yaşayan ..tanıyan ve paylaşan bilir derim hep..!
selam olsun sana da türknil selamlar olsun..yüreğine sevgiler dolsun..yaşama sevincin hiç azalmasın..coşsun türknilce..
teşekkürler
saygılarımla
vefalıdostum
teşekkürler
Tebessüm varsa paylaşım da, sohbet de, dostluk da bir başka güzel. Tebessüm hiç eksik olmasın umarım cesaretli yüzlerden. Selam ve saygılarımla
vefalıdostum
söz bu..güzellik bu..teşhis bu..tedavi bu..!güzelliğin en doğru tarifi de tanımı da bu.
teşekkürler