- 2180 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK ÖZLEDİM SENİ(S.A.V) (MEKTUBUM)1 !!!
Çok özledim seni YA RASULALLAH belki zamanında yaşamayadım belki bir EBU BEKİR’İN,ALİ’N,ÖMER’İN,MUSAB’IN olamadım ama inan ki onlar kadar SENİ(s.a.v) seviyorum.İsmin anıldığı zaman gözlerim yaşla doluyor kalbim sıkışıyor.Bende o zaman da yaşasaydım diyorum asrı saadeti görseydim SENİ (s.a.v) görebilseydim diyorum.Ama EFENDİM(s.a.v) o zaman da senin kardeşlerinin arasında yer alamazdım ki.SEN(s.a.v) ahir zaman da gelecek olanlara kardeşlerim diye seslendin ne olur EFENDİM(s.a.v) ne olur benim gibi günahkar birini de kardeşin say ne olur...
YA HABİBALLAH(s.a.v) belki çok günah işledim çok kere tövbe ettim çok kere bozdum ama ne kadar günah işlesemde ALLAH(c.c)’dan başkasına secde etmedim senden başkasına EFENDİM (s.a.v) demedim.Belki yüzüm yok kapına gelmeye ama başka kim kurtaracak ki beni ne olur EFENDİM (s.a.v) ne olur beni de kardeşlerin arasında say...
SULTANIM(s.a.v) ben SENİ (s.a.v) dünya gözüyle göremem ki.Bu kadar günahkar bir ümmete niye görünesin ki.Ama SULTANIM (s.a.v) hiç olmazsa rüyalarıma gelsen,lütfetsen,şeref versen çok özledim SENİ (s.a.v) çok özledim ne olur SULTANIM(s.a.v) ne olur...
Ben SENİ(s.a.v) çok seviyorum SULTANIM(s.a.v) çok seviyorum bir EBU BEKİR’İN kadar çok ne olur SULTANIM(s.a.v) yalnız bırakma beni ne olur.....
ŞEFAAT ET BİZLERE EFENDİM (s.a.v)
YORUMLAR
Allah ve Habibini yazan kalemden okuyanlardan ananlardan Allah ve Habibi razı olsun..Allah sizi kendisine ve habibine s.a v e yakın eylesin..Şefaatine nail eylesin..Hem rüyalarımızı şereflendirsin efendimiz hemde candan isteyenlere ahrette komşu olsun inşaallah..Allah sizden razı olsun konusu güzeldi yazınızın kardeşim...Allaha emanet olunuz selam ve dua ile..Kalbi Allah ve habibi için çarpanlara selam olsun!!!!!!!!!!!
ALEMDAR MİRZA
Tüm dualarınıza katılıyorum can/ı yürekten.Rabbim cümlemizi şefaatine nail eylesin.Peygamber Efendimiz Muhammed Mustafa (s.a.v.)Efendimizin sancağı altında gölgelenmeyi nasib/i müesser eylesin.Rabbim Nur Cemal/ini görmeyi Cümlemize Nasip etsin İnşallah.Amin.Amin.Amin.İnşallah.Saygımla.