- 615 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Korkusuz Selim, gerçek garibanın dünyasından anlardı. Ekmek parası için yanında çalıştırdığı bir insana bırak kötülük yapmayı düşünmeyi,onu her türlü beladan koruyup kollamayı, kendisine verilmiş bir insanlık görevi olarak değerlendirirdi…
Hayatta en çok kızdığım, hatta fitil olduğum olay, ekmek parası peşinde koşan çaresiz insanlardan yararlanmaya kalkan zavallı yaratıklardır. Ben bu duruma düşenlere değil de, düşürenlere zavallı diyorum. Bu konu itibari ile yeni yazını çok beğendim. Diğer yazılarından farklı ve daha akıcı geldi bana. Kalem günden güne güzelleşiyor. Kolay gelsinnn! Sevgilerimle....
ayhan abi sen neymişsin be ahmet ümit in romanlarını aratmayan netlikte bir mükemmel çaılşma olmuş.sen bu yazımda bayağı iyi şeylere imza atarsın.yüreğine sağlık sanki film izlettin bana.harika olmu.gönülden tebrik ediyorum bu güzel çalışmanı.dilerim gururlanacağımız yerlerde görürüz seni.saygılarımla ayhan abi.
Bugün bana telefon geldi, arayan" ben Selim" dedi..."Bir derdin, sorunun var mı abla" dedi...Tanıyamamıştım,çıkaramamıştım kim olduğunu," yok kardeş" dedim...Şimdi anladım...Yoksa sen mi verdin telefonu mu? Tüh ya şu kredi kartı borcumu söyleseydim keşke :))))
Sevgi ve saygı ile arkadaşım