- 1971 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Korkuyorum sensiz kalmaktan gecenin ayazında…
Yeni bir güne umutlarla kuşanmış olarak merhaba derken aniden ayağına çelme takan taş seni düşlerinden uyandırır…,O an boşlukta sallanır yüzün bembeyaz kağıt gibi, için kıyılır sendeler soğuk terler boşanır, aydınlıklar zifiri karanlığa, gönlün bulanır midenden sol yanına dayanılmaz bir acı saplanır gözyaşların kirpiklerinin arasına hücum eder ve isyan eder benliğin boşlukta sallanan kelimelerin sende bıraktığı şoka… kalıverirsin yapayalnız dipsiz bir kuyuda….kalabalıklar içinde yalnızlık… terk etmez seni …suskunluk.. kıskaca girmiş sözcükler….düşmekle yok olmak arasında gecen ince çizgi…yok olmayı seçer benliğin, duyguların çırılçıplak kalmış acımasız dilin acizliğinden… korkuyorum yüreğime daha kaç kez saplanacak bu hançer?... Bir yaranın izi kapanmadan diğerine yer kalmayan kalbime… sensiz kalmak mı düşmekten korkmak mı içini yakan… düşmek korkutmaz insanı ne olacağı bellidir… bir yerin kanar yaralanırsın… fakat sensizlik korkudur gecenin ayazında, yazın da, kışın da içini ürperten soğuk terlerle boğuşmaktır… sensizlikte sevgisiz, aşksız kalan kalbinin atışları bürünür sessizliğe…çığlık olur benliğin korkunun isyana dönüşmesinden…
Gönlüm ne kadar şoklar yaşasa da öyle büyük sevmiş ki kalbim seni ufacık mahcupluktan bile açıverir umut kapılarını… sihirdir varlığın her defasında kendimi senden vazgeçiremediğim boynumu gururuma yenik verdiğim…lakin korkular alır yerini tuşlara dokunamayan dans etmek istemeyen suskun yalın kelimeler alır boğazıma düğümlenen…coşkular sahte gülüşler arasında gizlenir bir zaman…zamanla her defasında beni sımsıkı kucaklayan o eşsiz sevgini kalbim ruhum hissedene kadar sürer bu korkular yapayalnız kalışlar…
Kalbim seni bir anlık saatlik yıllık değil bir tanem bir ömürlük sevdi…sen sevmekten yorulsan bile hep sevecek …sana olan sevgim bitmez tükenmez yemyeşil ovalarımda dağlarımda kır çiçekleri gibi taptaze yeşerecek ruhumda, bembeyaz örtüler üstünde kardelenlerim açacak gözlerine…
SENİ SEVMEK SE, SENİNLE VAR OLMAK…
Suskunsam……..
Daha da derinlerimdesin… ulaşınca derinlerime daha sıcak kucaklamaya, sarmalamaya, ruhunun içine girmeye hazır ruhum…
Gönlüm, ruhum seninle şenlenir, baharım, kış güneşim, yazım ellerinde, dünyayı gözlerinde, özgürlüğüm bedeninde filizlenir…
Büyük bir derya var sanki içimde içtikçe daha da içtiren yıkadıkça yüreğimi tertemiz arındırıp yeniden sevgiye boğan, serinleten…işte o derya sensin bir tanem…çaresiz kalmış kıvranan ruhuma, Allah’‘ın sevgisini bizlere üflediği şifa suyu…meleklerin bile saygı duyduğu sevgi ırmağı…o ırmakta seninle olmaktan başka ne dilerim ki…gönlüm beynimden önce yola düşmüş bir kere …çılgın deli yanım ateşinle harlanan ruhum takılı kaldı zincirlendi kalbim YÜREĞİNE…
Yaşıyorsam…
Tek arzum, nasıl olacağını bilmediğim içimde bitmeyen umutla kollarında, göğsünde son yolcuğumda bile yanında olmak…dediler ki Tanrının dilek kapısı açıktır dile…sevenleri ayırmaz diye…gönlüm seni diledi bile…zaman uzasa bile hiç vazgeçmiyor…nedensiz korkular sarıyor bazen çabuk kovuyorum benliğimden…senden haber alamazsam kime soracağım seni...o zaman yaşlar yakıyor yanaklarımı panikliyor acı doluyor yüreğime…ÖZLEMEK, HASRET bize yazılmış alnımıza …sildim canım yaşlarımı gülümsedim yine… kıyamazsın biliyorum hele ağlarsam üzülürsün, bilirsin bende üzülürüm…hüzünler içinde bile gülümsemeyi bilmiş ruhumuz küser bize o zaman…kırıklarımı onaran sevdiğim, bilirim ki sende benim gibi iple çekersin bize uzayan yolları…uçun da ellerim hiç bırakmadan yorulmadan sımsıkı tutuyor sevgimizin gücüyle yaşıyorum bir tanem…bıraktım kalbim coşsun bu sevgiyle, bıraktım gönlünce Rabbim den dilesin hayırlısı ile seni… sabır taşına bağladım ruhumu dualarıma ekledim… Güneşin doğuşunu, batışını omzunda son demlerimi yanın da düşlerken, korkuyorum gecenin ayazında sensiz kalmaktan…
Damarlarıma can katan yarim… sevmek, sevmek sadece seni sevmekle var olan ruhumun ikizi…seni seven yüreğimle varım ben…sevginle akan pınarlarınla yaşarım ben…
Umut, huzur dolu yollarına, aydınlık günlere ışıl ışıl gülümseyen gözlerine, bakışlarını bir an bile çekmediğin o eşsiz sevgine,o nazik yüreğine en ufacık bir taş bile çelme takmasın sevdiğim…
Tüm kalbimle sevgimle bendesin….
19/04/10
YORUMLAR
Yazının içeriğine diyecek yok. Gayet güzel.
Fakat şekil yönünden daha okunaklı yani aralıklı yazabilirdin.
Çok hisli bir yazı olduğu için sanat adına fazla abartı yapma demedim.
8 Numaralıkbir yazı diye düşünüyorum.
İnşallah başka konularda da yazılarını görürüz.
Selamlar.