- 4715 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Gırnatacı Remzi'nın Kızı(ROMAN AĞZI)
A be ’erif;
Ülya’yı* vermiştir bubası, bi rakıcıa cüce Feti’ye. Unutasın unu artık.
Burada uyalanırsın bilirim. Yazarsın yazarsın ’ala bulamadın bir tane. Gelesin bizim Ayduğdu malesine bak ne ’as kizlar vardır.
Bir de emeklisin bayılırlar sana çuuk.
Kumşum ’asibe vardır. Ülür "’erif ’erif" diye. Bubası gırnatacı Remzi ile agalarının sukacaktır başlarını belaya beya.. Bir şeycikte istemezler. Arada gazata kaadına sarılı bir şişe rakıcık sar, koltuna koy gel bubasina.
Anası da açgözlü diildir; arada bir paketcik cigara al yeter. Biraz da düzgün(allık) getir, bir sürü şopar bekler durur. Sürsün biraz suratcına da gırnatacı Remzi biyensin. Valla bu gidişle o girnatacı şupar boşaycak o gacıyı.
Eee, sen de bakarsin kaynancıına; elin şuparlarına. Unları bir ekmiyece muhtaç etme be agacım.
Bu ’afta bizim malede düün var. Biyenmezsen ’Asibe’yi ’llederiz. Gel de birkaç gacı güsteriyim sana. Aciyom ’aline. Buralarda ararsıin ararsın bulamazsın.
Lâf aramızda kalsın sen baya ihtiyarlamışın da beya. Elini tez tut be agacım.
Selam ider ellerinden üperim.
-’aydar’ın gacı ’atice
Nut: Süz kunusu maalle buradadır. Bakasın be agacıım.
Yüksel ÖNAÇAN
-----------------------------------------------------------------------------
* Hülya ile ilgili konu ’MEKTUPLAR’ sayfamda: www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=55950
/TRAKYA223959#!/video/video.php?v=102660403079782&ref=mf
Mizah. Anasayfamda gözükmediği için makale kategorisine aktardım.
Yüksel ÖNAÇAN
YORUMLAR
Yükselenyıldız
Çüçatan gacı kadar ulamadın mı, bi umut da sen veresin.
Yuk mudur sizin maalede az müstamel bir kızancık. Süüleyesin evde kalmış kız kurucuklarına, vardır büüle bi adamcık, diye.
Yükselenyıldız
Başkasını ararım ama dulaşamam arkasında; utanırım.
Aleyçüm selam Yuksel emice
Nasisun , eyimisun.
Habu bet munzurli esmer uşak senun neyun olur, te pakayim bağa. Bettur, mettur ama sembatik uşakdur, bek severum onii
Pak sağa pişe tiyeyum “kelun melhemi olsa cötine sürer”. Para mara yardimi edemem ama haçan gari giz mevzusi varsa pi el ataruk oğa merak eylemesun. Kaçiriruk oni daa effelallah
Teduğum kibi apiciğum, paşun sikuşusa peni pu numaradan arayasun temammi…..0561 61616161
Ellerunden opdum , Selamlar
Yükselenyıldız
Güvendirirsin beni, suna eşek baaladıın arabaya yetişir agaları.
Benden çok seni düverler.
Kıyamam sana yeenim.
A be, çokk acıyom aline...Ülya'yı bubası, cücü fetiye vermiş...Ne yani şimdi, düünde oynayamıcaz mı?
Aydar'ın gacıyı dinle de git şu düüne, belkim bulursun bi gacı daha...
:))) Kelminize sağlık, yine çok güzeldi...
Sevgi ve saygı ile