AŞK NEDİR BE USTA'M
Aşk nedir be usta’m?Bana öğretsene hele!
Yoksa sende mi bilmiyorsun benim gibi, sana da mı uğramadan geçti bu efsunlu duygu.
Bir aşığın günlüğünde rastlamıştım.önsüzünde –umut- sonsözünde
-sabır- geçiyordu...
Tutkuyla sevmekmiş aşk, gönül gözüyle görmek, yürekte hissetmekti iliklerine kadar. Ruhunda, yüreğinde, teninde ev sahipliği yapan hiç aklından çıkaramamakmış. Hep onu düşünmek yemekten, içmekten kesilmek dünya ile iplerini koparmakmış...
Çok sonradan anladım ki benim yaşadıklarımın adıymış aşk.
Söyle usta’m! Sende hissettin mi? Yaşadın mı bu duyguları, sende sevdin mi öyle delirircesine.Sevebildin mi be usta’m...
Ama sende bilmiyorsun be usta’m!Bilmiyorsun sevip-sevmediğini. Peki usta; seni bana sevdiren neydi?Sesini duymadan, yüzünü görmeden sevmek.İnsan hiç bilinmeyeni sever mi be usta’m?
Sever usta sever. Hem de öyle bir sever ki; alnına mıh çakmışçasına sever.Göğsünde emzirdiği yavrusu gibi sever, öyle bir sever ki inandığı, iman ettiği kadar sever sevdiğini...
Sahi usta sen hiç sevmeyi denedin mi? Zannetmem hiç! Sen sevemezsin usta! Kalbin yosun, kalbi kör bir kuyunun derinliklerinde köhne bir batık gibi olmuş. Sen sevemezsin, sevmek için yürek gerek usta o’da sende yok be usta’m!
Oysa ben ruhumda cenneti yaşıyorum seninle usta’m!
Şimdi celladımsın ama elbet bir gün ya kainatta, ya mahşerde cennetim olacaksın...
Usta’m tut elerimden çünkü!!! Seni çok seviyorum
YORUMLAR
ÇOK GÜZEL BİR KONUYU AKICI BİR ŞEKİLDE ELE ALMIŞSIN TEŞEKKÜRLER
evet sevmek güzel çok güzel güzel olmayan ne canından çok sevipte vefa bir karşılık bulamamak
suat yıldız tarafından 5/2/2010 9:55:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Silence
SAYGIMLA.
JASMİNA...
ben aşkı biliyorum umarım herkes bigün öğrenir kalemin var olsun dost saygı ve dua ile...
Silence
Aşk nedir be ustam.De hele.
Aşk tek bedende iki kalbi hissetmekmi.
Aşk sadece acı çekmek için verilen uğraşmı.
Aşk saltanatını herkese duyurmaya çalışan bir ünvanmı
Anlat işte usta neden susarsın.
Anladım çünkü sen nasıl anlatacaksın sen hiç sevmemişsinki.
Saygıyla.
Silence
SAYGIMLA.
JASMİNA:..
Sanırım doğru söz,ne kadar aşık var o kadar aşk. Her insan orjinaldir, aşkı neden aynı olsun?.Çiçekler hep aynı gibidir ama,desen de kokuda hepsinde farklıdır ki,insan daha zengin.Dolayısıyla biri dese ki,aşkım aşkına benzemez;bu söz doğrudur.
Çok içten ve güzeldi.Ustayı bilemesekte...
Kutladım efendim.Selam,saygı...
Silence
SAYGIMLA.
JASMİNA...
Silence
SAYGIYLA.
JASMİNA...
Aşk dediğin nedir ki ? arayıpta bulamadığın,bulupta anlamayamadığın,elinden kaçırdığın.
Aşk dediğin nedir ki ? sevipte sevilemediğin,bağlanıpta terkedildiğin.
Aşk dediğin nedir ki ? başında heyecan,sonunda hüsran.
Aşk dediğin nedir ki ? seni seviyorum dediğinde sana sımsıkı sarılan ve seni hiç bırakmayan bir yüreğe sahip olmak.
Saygılarımla...
Silence
SAYGIYLA.
JASMİNA...