- 1423 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İŞARETLER
Merhaba dünya, merhaba pırıl pırıl parlayan ayına ve yıldızına, merhaba gecene ve karanlığına. Dünya ile beraber dönüp durmamız devam ediyor. Yeri geliyor sıkılıyoruz yeri geliyor bunalıyoruz. Dünya bize hep zoru gösteriyor, olumsuz bir perde indiriyor gözümüzün önüne. Bizler bu perdeyi fark edemiyoruz, gözümüzün önünde olduğu için onu görüyoruz, istediğimiz için değil. O perde ile hiç mücadele etmiyoruz. Edecek olsak insanlar müsade etmiyo, perde biraz kalkacak olsa olumsuzluklar geçiyor önüne, hatta bir aydınlık veya bir ışık o perdenin arkasındaki bir anlık mutluluğu gölgeliyebiliyor. Evet biranlık mutluluk, yarım saatlik bir huzur, kısa süreli bir zihinsel özgürlük beni bu düşüncelere itti. Bir akşam evde tek başıma otururken birden elektirikler kesildi, kısa süreli bir şoktan sonra kapattığım perdeleri açtım, açtım ve huzuru, sıhati buldum. Bir dolunay vardı pırıl pırıl ya yıldızlar birer inci tanesi . Oturdum önümdeki koltuğa telefonumdan da dinlendirici bir müzik açtım, gözümün önündeki perdeyi de fırlatıp attım. Ve gerçek dünya ya ulaştım. Öyle bir yarım saattiki hiçbir pisikolojik tedavi bu kadar faydalı olamaz, hiçbir muhabbet bu kadar rahatlatamaz. Bütün olumsuzluklara rağmen, işsizliğe rağmen , sevgisizliğe rağmen bunlardan sıyrılarak insan gerçekleri görebiliyormuş. Herşeye rağmen çok şanslıyım, yarınki güneşi gördüğüm için , çok şanslıyım parıldayan ayı gördüğüm için, çok şanslıyım birer inci tanesine benzeyen yıdızları gördüğüm için. Şu koskoca ömrümde yaşadığım bütün güzellikleri bir kenara iterek sadece bu yarım saat için bile Allah’a binlerce şükür ettim, aileme, dostlarıma ve tüm insanlara dua ettim ve ışıklar geldi. Şu inişli çıkışlı hayatımda hep beni yönlendiren , bana iyiyi düşündüren işaretler olmuştur. Bu yarım saatlik işarette beni sıkıntılardan alan, hayatın küçük bir parıltı olduğunu gösteren, sevgiyi yüreğime , umudu beynime mıh gibi çakan güzel bir işaretti. Şu kış gününde bir damal ışık oldu bana bir kardelen gibi yeniden ulaştırdı doğaya. Evet dostlar sıkılıyorsunuz, biliyorum çekiliyor gözümüzün önüne bir perde ama yok bırakmak yok bu dünya yı artık gözümüzün önüne geleni görmek değil görmek istediğimizi görme zamanı. Hadi alalım şu güzel işaretleri kaldıralım gözümüzün önündeki perdeleri hadi doğalım güneşe kardelenler misali…
YORUMLAR
Uzun cümlelerde düşüklük ve kelime tekrarı var.
Anlatım samimi ve doğru tespitlerle dolu.
Güzel . Gayet güzel.
Tebrikler.
Selamlar.
Evren PARAN
*EVREN PARAN İŞARETLER/ismi verilen güzel ve bi oka dar da düşündüren yazınızı okudum hakikaten işaretler çok güzel işlenmiş sanki süzme bal kovandan berrak tabağa akıyor gibi satırlarda kelimelerle öyle gönül dergahımıza akıyor...bu güzel yazıyı gönül soframıza sunan yürek her daim var olsun efendim...Hüseyin DAĞÜLAR..
Şu inişli çıkışlı hayatımda hep beni yönlendiren, bana iyiyi düşündüren işaretler olmuştur*
*Bu yarım saatlik işarette beni sıkıntılardan alan*
*sevgiyi yüreğime, umudu beynime mıh gibi çakan güzel bir işaretti*
Ne mutlu farkı fark edip,farkına vararak yaşayanlara….