- 4968 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMAK mı unutulmak mı zordur..!
"...UNUTMA Kİ UNUTMAK UNUTULMAK KADAR ACIDIR
UNUTMA Kİ UNUTTUKLARINIZIN ARASINDA "SİZİ UNUTMAYAN BİRİ" MUTLAKA VARDIR.
UNUTMA Kİ ARAMAKTA ARANMAK KADAR GÜZELDİR.."
hayat ya unutmak ya da unutulmak üzerinde yaşanır..akar gider meceasınca..
insanlar ya unutur ya da unututulur da hayatından bazen mutlu olur bazen de mutsuz..
duygular ya unutturur ya da unutturmaz da hayat akışını karıştırır her rengin aksaklığında..
renkler herzaman dikkat çekmez duygular sahnesinde..
renklere bakarak fal açar gibi insanları ve duyguları renklere hapsetmektir aslında unutmak veya unutulmak..
önemsenen ya da önemsenmeyendir unutan ve unutulan..!
unutmak mı..
unutulmak mı daha sağlıklıdır sorsalar herkesin cevabı kendince doğru ve mantıklı olur..sevgilere yaramasa da..sevdalara merham olmasa da..aşklara kapılar açmasa da..!
hayatın zorlukların kurtuluşun en kestirme yoludur unutmak veua unutulmak..
unutan da unutulan da eksiktir doğru sevgiler paylaşımında..açtır sevdalar sofrasında..susuzdur aşkın kavgasında..yorulandır hayat akışında..bıkkınlığındadır sözlerin karşılaşmalarında..
unutan ve unutulan sadece akıl defterinden silini aslında..!
hangisi zorsa insan tersini çare olarak seçer..!
sevgilerimle
YORUMLAR
"...UNUTMA Kİ UNUTMAK UNUTULMAK KADAR ACIDIR
UNUTMA Kİ UNUTTUKLARINIZIN ARASINDA "SİZİ UNUTMAYAN BİRİ" MUTLAKA VARDIR.
UNUTMA Kİ ARAMAKTA ARANMAK KADAR GÜZELDİR.."
UNUTMAKİ _________UNUTULMAYASIN__________
SEVKİ___________SEVİLESİN..............
TEŞEKKÜRLER VEFALIM..
vefalıdostum
UNUTMAKİ _________UNUTULMAYASIN__________
SEVKİ___________SEVİLESİN..............1
unutmanın hatırlamamakla ilgisi nedir diye hep merak ederim ben nedense..
unuturum dediğimizde gerçekten de unutur muyuz yani..
doğrucu olacaksak nasıö cevaplarız bu soruyu..?
unutan tabii ki unutulur..
seven tabii ki sevilir..
deriz de neden unutulmaya hazırız daime..kendimi
zi unutturacak her sebebi bir fırsat buluruz..
seviyorsak sevdiğimizi söyleriz de neden sevgide ısrarımız olmaz bazen de kaybederiz..
seven unutmaz..unutan da sevmez..!
sevilen unutlmaz..unutulmayan da sevilir sonucuna gidince hep rahatlarım türknil..!
unuttuklarımın arasında "beni unutmwywn birisi"nin varlığı nasıl da dareltır beni bilsem..
"unutmayanlardan birini unutulmaya mahkum etmem kendime verilmiş..kendime vereceğim hatta verdiğim en ağır cezam olurdu
kesinlikle..
acı olanı değil de tatlı olanı seçiyorum ve sevgiden yana tarafımı belli ediyorum artık..
sözler kısa ama çok etkileyici türknil..hatta savurucu ama kendine de getirici tarzda..!
sevgilerimle teşekkürlerimle
vefalıdostum
Unutmak. Unutmak, bazen unuttuğumuzu önemsememekten bazen de çaresizlikten başvurduğumuz bir eylemdir. Unutmak istemeyiz bazen de o bizi unutur giderse acı çekmemek için beynimize unut emrini veririz... Başlar sancılı bir süreç. Unutmaya çalıştıkça o kişi beynimizde çok daha hızlı döner durur. Zaman imdada yetişir de bir süre sonra beynimizde gölge bir yere alırız o kişiyi. Unutmamışızdır da gölgede bırakmışızdır. Onla ilgili ufacık bir hatırlatma olsa beynimizde renkli bölgelerde gezdiririz tekrar o kişiyi. Anlatırız en yakınımıza onu nasıl da sevdğimizi. Eve dönerken yine alırız gölgeye acı çekmeyelim diye. Unuttum dediğimiz aslında gölgelerde gezdirdiklerimizidir. Ancak çok sevmediğimizi unuturuz bence. Çok etkilenmediğimizi atarız beynimizin en dip yerine. Unutmak kolay bir süreç değildir. Kabullenmektir belki doğru kelime. Onun yokluğunu kabulleniriz de tam anlamıyle hiç unutmayız.
Unutulmak ise önemsemidiğimiz biri se hoşumuza bile gider. Beni unutsun mutlu olsun falan deriz. Deriz de onun yukarıda ki süreci nasıl geçirdiğini hiç bilmeyiz belki de bilmek istemeyiz ki içimiz rahat etsin. Karşılıklı sevgi ve aşk yaşamayan her kişi ya unutur ya da unutulur. Ne yazık ki mutluluk kolay ulaşılan bir duygu değildir. Bir kaç kişi mutlu yaşarken çoğunluğu unutulmak bekler yada unutmak. Bazen unutan bazşa biri tarafından unutulan konumuna gelir. Zaman için de her kes bu duyguları yaşar ve öğrenir. Ancak kendi başında geldiğinde diğerinin hissettiklerini anlar. Yaşamın bu zorluklarından geçmeyi başaran kişiler karşılarına sevgi çıktığında dört elle sarılır. Kıymetini bilir ve mutluluğu paylaşır. Dilerim ki tüm güzel ve zorluklardan geçen yürekler günün birinde gerçek sevgiye denk gelsinler ve ellerinden hiç bırakmasınlar.
Selam ve saygılarıma
vefalıdostum
"..bir süre sonra beynimizde gölge bir yere alırız o kişiyi..."
"... Unuttum dediğimiz aslında gölgelerde gezdirdiklerimizidir..."
"..Kabullenmektir belki doğru kelime. Onun yokluğunu kabulleniriz de tam anlamıyle hiç unutmayız..."
"..Karşılıklı sevgi ve aşk yaşamayan her kişi ya unutur ya da unutulur.."
"...tüm güzel ve zorluklardan geçen yürekler günün birinde gerçek sevgiye denk gelsinler ve ellerinden hiç bırakmasınlar..."
eveet..yazım şimdi daha da olgunlaştı böyle sözlerle..sevgi üzerine ne dense az..ne söylense eksik..ne anlatılsa yoruma muhtaç..ama yine de güzeldir sevgiler üzerine sohbetler..
teşekkürler