- 1232 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Çok Teşekkür Ederim.
Sevgili dostlarım yüreğimin sonsuzluğundan ve hayal gücümden derlediğim hikâyelerimin içinde yer aldığı "Bir Yazarın Dramı" adlı kitabıma göstermiş olduğunuz alakadan dolayı sizlere bir kere daha teşekkür etmeyi borç biliyorum.
Özellikle geçtiğimiz günlerde Hürriyet gazetesinde kitapla ilgili yapılan röportajdan sonra bu ilginiz daha da artmıştır. Tabi ki bu güzel gelişmelerin en büyük ortağı siz sevgili Edebiyat defteri üyelerisinizdir. Bu yüzden sitemin değerli yöneticisi Sayın Habib Dağ’a ve kıymetli kalemlerine gönül dolusu şükranlarımı sunuyorum.
(Özellikle kitabı nereden temin edebiliriz diye soran dostlar,Kitabı en kolay, kitapyurdu. com dan, ya da Dost kitapevlerinden temin edebilirsiniz.) Saygılarımla.
YORUMLAR
sana yakışan bu mustafam......daha yukarılarda görmek en büyük arzumdur saygılar gözlerinden öpüyorum.....
Mustafa Sakarya
İlk kitabınız olduğu için daha çekingendi kaleminiz ama bunu sakın beğenmedim olarak algılamayın. Çok güzel fakat ilk kitap çıkarmanın heyecanı ve acemiliği sanırım yansımıştı kaleminize. Aslında bu sizin için avantaj biliyorsunuz. Siz de zaten ben bu işte bir numarayım demeyen nadir insanlardansınız. Bu alçak gönüllülüğünüzün bir göstergesi.
Ben çok daha güzel ve çok daha güçlü yazılar yazacağınıza yürekten inanıyor ve sizi destekliyorum.
İyi ki sizi tanıma ve kitabınızı okuma fırsatı bulmuşum diyorum.
Daha çok başarılara ulaşmanız temennisiyle.
Saygılarımla...
Mustafa Sakarya
İlanı ben de okumuş ve bir arkadaşımın başarısı, göğsümü kabartmıştı. Hele ki bu kişi edebiyat sevdalısı bir kalbe sahişpse, bu bir kez daha anlamlı hale geliyor. Sevgili Mustafa, daha önceden de söylemiştim. Kitabını çok beğendiğimi. En büyük sıkıntıda zaten, okuyucuların, bu esere ulaşabilmeleri. Bu manada, bu şekilde bir açıklama yapman, çok güzel bir hareket Tebrikler arkadaşım .
Mustafa Sakarya
Rubai
Mal peşinde değil sal peşindeyim,
Beni taşıyacak dal peşindeyim.
Ne kadar kaçarsan kaç güzel ölüm,
Yakalarım bir gün bal peşindeyim.
30.4.2010
Başarılarınızın devamını dilerim.
Mustafa Sakarya
Mal peşinde değil, sanat peşindeyim
Omzumu koyacak gerçek dost peşindeyim
Ne kadar kaçarsan kaç
Aybınla peşindeyim.
Ayrıca başarı temenniniz içinde teşekkür ederim.