HEP DOSTLUK SEVGİ OLSUN
Sanal bahçeden gerçeğe uzanan dostluğa...
Söze nereden başlayacağımı duygularımı nasıl aktaracağımı bilemiyorum . Neşe Ablasının gözbebeği gizemli kızım beni arayıp unutamayacağımız güzellikte günlerin kapısını araladığı gün
_Ablam Hacı Ayşe anneme gidelim mi ? beş günlük iznim var ne dersin ?
Tatlı bir heyecan doldu o an yüreğime evet ben şiir defterinden tanımıştım harika melek kalpli ablam
ı
TATLI BİR HEYECAN SARAR İÇİMİ
MUTLULUĞUN KAPISI AÇILIR SANKİ
SONSUZLUĞA UZANAN SEVGİ BAHÇESİ
TIPKI...TIPKI... DÜŞLEDİĞİM GİBİ
Şirin kızım herşeyi düşünüyor hazırlıyordu sağolsun biletlere kadar.En güzeli edebiyat defterinin Ankara etkinliğini bile hiç aklımda yokken.
Asıl süprizi yola çıkmadan bir gün önce bana gelmesiydi.O akşam sohbetimiz koyulaşırken herşey şiirdi annemde katılmıştı bize benden duymuş olmayın ama edebiyat defterinin bolca kulaklarını çınlattık hani..
Sabah erken saatte kalkmış sabırsız çocuk gibiydim gene. acele acele kahvaltıyı hazırlarken Emine gülümsüyordu mutlulukla
Yola çıkmış uçağa binmiştik bile rüyamıydı diyorum.İzmir e indiğimizde dünya tatlısı Ayşe ve değerli eşi karşıladı bizi hasretler kavuşmuş sıkı sıkı sarılmıştık sevgiyle.Arabada minik sevimli mi sevimli
Tunahan vardı ( can ayşe nin 4 yaşındaki torunu)
Yaklaşık bir saat sonra Aydın daydık pazarını dolaştık önce ve gönül kapısından girdik içeri dostumuzun evine. yüreğinden dünyayı tattık doyasıya.Yakışıklımı yakışıklı bir delikanlı hoş geldiniz dedi ( bu ayşeciğimim büyük torunu Kaan dı) ikimizde beşiktaşlılıyız laf aramızda Yakınları geldi birer birer hepsi sanata şiire meraklı harika insanlardı.Eski komşulukları yaşattılar o anda Fatma Hanım evini açtı güleryüzüyle içtenliğiyle.Her köşesi geçmişten bir anı ile süslüydü . teşekkürler çok teşekkürler melek insan.
Ertesi gün kahvaltıdan sonra Aydını gezmeye başladık neşeyle alışveriş merkezini derken Ay Tepe ye çıktık termosumuzda çay sigara börekleri ve kocaman sevgimizle harika bir gündü . O akşam gene gizemli kızım Ayşe annesinin göğsüne başını dayamış bende yanlarında bitmeyen sohbetteydik inanın.
Üçüncü gün programımız Kuşadası ydı. sahilini dolaştık şansımıza havada yüreklerimiz kadar sımsıcaktı.Aydın a dönerken içimiz buruktu artık ayrılma zamanı gelmiştı ne yazık ki . Gizemli kızımla edebiyat defterinin etkinliğine katılmak için Ankara ya yolculuğumuz başlıyacaktı.
Güzel günler ne çabukta bitmişti .otobüse bindiğimizde bizimle birlikte aynı numarayı başka kişilerede verilmişti biraz stres olsada sonunda herşey çözümlendi.gözlerimiz dolu dolu belli etmemeye çalışarak vedalaşırken birdaha görüşelim diyorduk.
ÖYLE GÖNÜL KAPISI AÇTIN Kİ
SIMSIKI YÜREĞİNLE SARDIN BİZİ
SEVGİLERİN EN GÜZELİYDİ VERDİĞİN
ANLATILMAZ ANLATILMAZ İNANKİ...
AĞLAMıYACAKTIM ...AMA...
AYRILMAK AYRILMAK ÇOK ÇOK ZOR GELDİ
TEŞEKKÜRLER AYŞEM TEŞEKKÜRLER HACI BEY TEŞEKKÜRLER FATMA ABLA VE HERKESE TEŞEKKÜRLER
..................................................................................................................
DİLİM DÖNDÜĞÜNCE KALEMİM YAZDIKÇA ANKARA ETKİNLİĞİNDEN DE SÖZ EDECEĞİM HEPİNİZE SEVGİLERİMLE GÖNÜL DOSTLARIM
YORUMLAR
GÜLDESTE
Can arkadaşım, kim demiş sanaldan dost olmaz diye...Öyle güzel dostlarım var ki, hepsi de kalıcı...Sen ruhunu, kişiliğini nerde olursa olsun açık bir şekilde ortaya koyabiliyorsan, her yerde dostların olacaktır...Dostlarımdan biri de sen oldun canım...Kapım hepinize açık, bir gün de benim telefonumun çalmasını bekleyeceğim.Ben sizi AŞTİ den alırım :)))
Sevgilerimle canım
GÜLDESTE
evet
..............her yerde
................................her zaman
.................................................dostluk olsun.
........................................................................tebrikler.
............................................................................................teşekkürler.
Sevgili Güldeste, zaten bizlerin amacı da dost edinmek değilmidir. Biz bu sitede güzel dostluklar edindik, ben buna inanıyorum. Bir evinde Manisa da var unutma emi. Güzel bir yazıydı kutlarım...sevgilerimle...