bugün son
Son gecem bugün.. Herseyin son buldugu yer burası.. Hem iyi hem kötünün oldugu yer, hem sevenin hem sevilenin, hem aglayanın hem gülenin, hem dürüstün hemde yalan söyleyen zavallı insanların ayrıldıgı o ince cizgideyim.Ama artık ayırabiliyorum dogruyu yanlıstan yalancıyı dürüsten ..Cok geç şimdi farketsem neye yarar .Dedimya bugün benim son gecem..
Bir yerden baslamak gerekir ama nerden?Aglamaktan kızaran o gözlerden kimin haberi vardı gerci agladıgımdan gözlerimin bile haberi yoktu ki..Duydugum yalanlardan kimin haberi vardı peki ben bile inanmamısken.Kim günesin en tepede oldugu zaman kapkaranlık görürdü etrafını görmeye anlamlı bir sebebi oldugu halde.Tam istedigim bir gün cok mutluyum derken kim aglamaya baslardı bu kadarı bana fazla diye.Hangimiz kendimizden cok baskasını düsünebilirdikki hayat bize bu kadar bencilken.Hangimizin kalbi tam konusmaya baslarken "sus kalbi kırılacak. sus incinecek" sözlerini duyuyoruz ki.Benimde simdi geliyor aklıma cünkü bugün benim son gecem...
Zaman gecince geliyor insanın aklı basına ama hep demek zorundayız ve sürekli söylüyoruz ya KEŞKE...İnsan nasıl görmek isterse öyle bakar.Neyi duymak isterse onu işitir.Ama artık ben degil..Cünkü bugün benim son gecem dedim yaa...
YORUMLAR
Değerli KÜBRA can, yazın o kadar yanık ki be insanın kanını döndürüyor, daha gencecik yaşında, tam yaşamın baharında hayattan yaşmadan ümidini kesen çaresizler gibi gönlümüze hitap ediyor satırların.
Bırak yalancılar yalanlarıyla avunsunlar, sen senin doğrularınla imtihana hazırlan.
Seni kimsecikler düşünmemiş olsa bile sen düşünmeye devam et etki en son sen karlı çıkasın..
Ümitlerin bittiği güzel günlerin olduğu hasret ve özlemini duyduğun tüm güzellikleri gönül dünyanda yaşaman umuduyla .bahtın açık olsun..Kübra baş ...Hüseyin DAĞLAR...
Hayırdır inşallah arkadaşım.Neden içini böyle bir kasvete kaptırdınki.?Boşver her şeyi kim ne demişse kendine demiştir.Sen yoluna bak.Kendini iki paralık insanlar için üzme o güzel yüreğini ağlatma daha fazla.Son gece ne demek.Hayat bundan sonra başlıyor.Hadi gülümse baharın güzel bakan sıcak gözlerine:)))))))).Sevgiyle.
kübra .
Ülviye Yaldızlıı
çatlasın düşmanlar...;)))))))