- 2916 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
seven insan nasıl anlaşılır???
"....Seven insan "senin hatan" yerine "özür dilerim" diyendir. "neredesin" yerine "ben buradayım" diyendir.. "nasıl yaparsın" yerine "niye yaptığını anlıyorum" diyendir.. ve aşk "keşke" yerine daima "iyi ki" diyendir..."
sevgiler uyum ister
sevdalar denge ister
aşklar taraf ister..diyerek çıkılan yolda yaşanan ve yaşanmış olayların sonunda ya "keşkeş"li ya da "iyi ki"li cümleler duyguları elbise gibi giyer..bazen daraltır..bazen serinletir bazen ısıtır bazen de örter tüm güzellikleri.
"keşke"li cümleler genelde pişmanlıkların feryadıdır.bazen çığlıdır..bzen de gözyaşalrıdır.
keşke insanı olmaya alışanların bu huydan kurtulması nadiren mümkündür..keşkeli hallerie sebeb olanların hediyesidrbu duygular asllında..
"keşke"den "iyi ki"ye tek kapı,tek köprü ve tek adım vardır..SEVGİ patikasından geçilir..AŞK harabiyetine girilir veee SAYGI kontrolünden geçilerek güzellikler sarayının teresinde SEVDA ile tanışılır..!
keşke kelimesi gidişlerin dönüşleridir aslında..
keşke duygusu yeni başlangıçların selamıdır gerçekte..
eğer sevenin hali yüreği ve kelbi sevgi öncesindeki gibiyse..!
"keşke" güzel
"iyi ki "daha güzel
sevgi en güzeldir..!
seven insanı bekleyenler hep kusursuz bekleyişlerle içiçedir kendisini düşünmeden ve hazırlamadan bu buluşmaya..
seven insanın hayranı olmak nekolaydır sevgi tembellerine..
seven insanın peşinde olmak ne maceradır geçici sevgiler avcılarına..
seven insan nasıl da şifadır gerçek sevdalılara..!
sevgilerimle
YORUMLAR
sevgiler uyum ister
sevdalar denge ister
aşklar taraf ister..diyerek çıkılan yolda yaşanan ve yaşanmış olayların sonunda ya "keşkeş"li ya da "iyi ki"li cümleler duyguları elbise gibi giyer..bazen daraltır..bazen serinletir bazen ısıtır bazen de örter tüm güzellikleri.
ÇOK GÜZEL..HARİKASIN VEFALIM..
vefalıdostum
bu cümle bir şiir sanatı değil bir sanal sanatıysa en güzel örnekleri de türknilin paylaşımlarında görülür ve sevilir de sevilir..!
cümlelerden elbiseler yapmak..
ardan elbiseler hazırlamak ne hoştur hayallerin yücelerinde..!
cümlelerin giydirdiği duygu bedenlerinin ne kadar güzel olduğu "cümleleri kuranlara bağlıdır..
cümlelerden duygulara elbise yapmak ancak duygu ustalarının hayalidir..işidir..zevkidir ve keyfidir..türknil misali..!
harika olmak çok güzel bir dost yansıması değil midir ki.:!
sevindim..sevindirdin türknil yine..!
teşekkürler
saygılarımla
Seven insan hertürlü ızdırabı kabul etmiştir baştan. Şartları yoktur, koşulsuz çıkmıştır yola. Affetmek için hep bir sebebi vardır. Karşı tarafın her ilgisizliğine, kabalığına, umursamazlığına bir makul ve güzel anlama gelen sebep uydurur rahatlıkla. Affeder ve çevresini de ikna eder sevdiğinin haklılığına. Örter tüm karanlık sözleri ,her sabah her koyu sözü boyar renkten renge. Düşleri her sabah yeniden kurar. Havayı hep temizler. Sevdiğinin yolunda ki tüm taşları yorulmadan temizler. Kendi taşlarını da o temizliyor sanarak temizler kendi yolundan. Hiç yorulmaz ve söylenmez. Seven insanın fedakarlığı sadece analarla yarışır. Bir anaların fedakarlığına yetişemez belki. Ama ikinci gelir bu konuda sevenler. Sevenler bir nevi kördür. Etraflarında ki aldatma kokuların da duymaz. Duyduğunda da inanmaz. Seven insan sevdiği gitse de onu sevmeye karşılıksızca sevmeye devam eder. Enayilik demesin kimse, enayi değildir normalde cin gibidir de sevince bu hale gelir.
"....Seven insan "senin hatan" yerine "özür dilerim" diyendir. "neredesin" yerine "ben buradayım" diyendir.. "nasıl yaparsın" yerine "niye yaptığını anlıyorum" diyendir.. ve aşk "keşke" yerine daima "iyi ki" diyendir..."
Bu yazdıklarınızı çok beğendim. Senin hatan yerine özür dilerim. Bu hem seven insan hem de olgun insan davranışıdır ve bence de çok önemlidir, sevginin pekişmesi ve sürmesi için. Neredesin belki daraltıcı bir sorudur da, canım ben bu gün bunu yapıyorum demek, karşı tarafın da belki söyleme ihtiyacı duyacağı bir durumdur. Bunlar incelikli hareketlerdir duygu ister. Olgunluk ve tecrübe ister. Gelişmişlik ister. İnsan dokusunu tanımayı gerektirir ki merakla olur tabi bu tanıma . İlkel sevgiler yaşamak istemiyorsak, büyüme sürecimizde; sevgi ile daha kaliteli büyümek ve insan olmak istiyorsak özen göstermeliyiz tüm canlılara. Tabi ki sevgilim dediğimiz kişilere de. Konuşmak belki kolay da uygulamalıyız, gerçek mutluluk bence karşımızdakinin gözlerinde gördüğümüz mutluluktur. Bir keşfedebilsek birilerini mutlu ettiğimizde mutluğun bizim için kaçınılmaz olduğunu belki sorun da kalmayacak. Egoist sevgileri terketme zamanı artık. Paylaşmakdan geçiyor her türlü huzur ve mutluluk. Mutlu gözlerle paylaşma anların bol olsun dilerim. Selam ve saygılarımla
vefalıdostum
bu sözler yürek acısı..bu sözler yürek merhemi..bu sözler yürek sevgisi bence..!
herşey var bu cümlenin geniş sohbetinde ..her derdin dermanı yazılmış bu sözlerin yansımalarına..!
sevgi sevgiyi bilenle yaşandığında ve paylaşıldığında anlamlıdır ve doğru sonuçlara gider kendince..!
teşekkürler
vefalıdostum
keşkeli insanlar..keşkesiz insanlar olduğu sürece bu böyle..!
tşkler