- 627 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BU NASIL BİR VAHŞET?
Bir taşla seksen kuş vurmak.
Bir vahşetle seksen rezil netice devşirmek…
Suyu bulandırıp o kahrolası neticeleri devşirmek isteyenler ne kadar da alçalmışlar. İnsanın aklı ve havsalası almıyor.
Yaptıklarına bakar mısınız?
Önce ilgili mahkemede başörtülüler aleyhine karar alınması için her türlü çabayı harcayacaksınız. İstediğiniz karar alındıktan sonra da bir kiralık katil ayarlayacaksınız, mahkemeye baskın düzenleteceksiniz, kararı veren hakimlere kurşun yağdırtacaksınız, öldürteceksiniz yaralatacaksınız, vahşeti uygulatacaksınız.
Kayıttaki kameralar mı? Kolayı var, kameraların beynini servisine götürüp sildirteceksiniz. İşlem tamamdır. Şimdi gelsin avlanacak seksen kuş…
Kuş 1, karar istediğiniz gibi çıkmıştır. İnancı gereği başörtü takanları bu karar destekli ezmeye devam edin..
Kuş 2, ezmek yetmez. Bunları vahşet ve cinayet işlemekle suçlamak ve üzerlerinde inanılmaz baskılar oluşturmak gerek.. Sözcüler ve köşe yazarları ayarlanmıştır. Vurun abalıya…
Kuş 3, irtica yaygaraları ile ortalığı çınlatıp, vurgun ve soygunlara devam…
Kuş 4, bu mükemmel mizansenin içinden açılacak parti kapatma davaları için şahane deliller çıkarmak…
Kuş 5, halkı irticacı ve laikçi gibi sınıf ve zümrelere ayırarak, arada gemilerini yüzdürmek.
Kuş 6, gelecek seçimleri garantiye almak…
Kuş 7, durumdan vazife çıkarmaya teşne cunta heveslilerini tahrik etmek…
Kuş 8, cunta heveslilerine danışmanlık yapmak ve yol göstermek…
Kuş 9, işlerine gelmeyen medyayı suçlattırarak susturulmasını sağlamak.
Kuşların sayısını seksene çıkarmak mümkün de, aklın ve havsalanın almadığı; bu iğrenç emelleri için nasıl ve kaç insanı öldürüyorlar? Bu ne vahşet. Öldürdüklerinin arkadaşlarını da nasıl emelleri için kullanıyorlar? Onlara neler konuşturtuyorlar? En ufak bir araştırma yapma lüzumu hissetmeksizin nasıl irtica yaygaraları koparıyorlar bu arkadaşları…Kiralık katile neler söyletiyorlar?
Bu nasıl kirli bir oyundur?
Neden halk şu anda bile suskundur? Bu nasıl bir mekanizmadır?
Bir iğrenç taşla seksen kuş.
Ne vahşi bir hesap…
Bunlara insan demek, insanlığa hakaret değil mi?..
Bu sadece bir olay.
Nice iğrenç taşlar atmışlar ve nice kuşlar avlamışlar.
Bir bir aydınlatılmalıdır.
Vahşetler açığa çıkarılmalı ve vahşiler cezalarını bulmalıdır.
ekremsama