Sen Olmayınca
Bu gece gene sensiz uyyacağım sensiz bir divanın köşesinde sessizce kıvrılıp sabahın oluşunu izliycem donuk gözlerimle...
Kafamın altına koyduğum yastığımda taş kesiliyo...
Bakışlarım son nefesini çoktan vermiş ,gözleri kapatılmayı unutulmuş bir ölü sanki.Nereye baktığımı bilmeden bakıyorum duvarlara.........
Arada bir can geliyor ölü gözlerime sanki bir damla yaş süzülüveriyor akından ve yere düşmeden kuruyor.
Gözlerimle bakıp dilimin dönmediği vakitlerde sana yüreğimle ses veriyorum sevdiğim çıkar beni bu karanlık odadan....
Çıkarda sana doya doya baksın bu gözler,zarı dibine pamuk basılmış bu kulaklar sesini duysun, mora dönüşen tenim renginde dokunsun ellerim pembe yanaklarına, kısa kesik öpücükler kondurayım bal dudaklarına...
Çıkarda gülümsemelerindeki pamuk halin yastığıma dolsun,senin baş koyduğun yastıklar yastığım olsun.
Çıkarda hava alsın boğulan odam ve ben solUğunu hissedeyim ciğerlerinden ciğerlerime bir nefes çekeyim sunni tenefüslerim olsun nefes alışların...
Çıkar çıkarda kara gözlerinin semalarında bir tur atayım,boşluklarına paraşütler açayım, sarılayım bulutlarına seni gökyüzüne çıkarayım bakışlarımda....
İşte bebeğim ben hep böleyim sen olmayınca
Çıktığım an geldiğin an sevdiğim gel nolur.........