- 782 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Gönül ateşim
Nasıl anlatsam nerden başlasam bilemiyorum.Güzel bir sahil kasabasıydı.Herşey okadar güzeldi ki insanlar mutlu ve huzur içinde yaşardı.Bir gün uzak kıyılardan küçük bir tekne yaklaştı limana içinde genç yakışıklı bir kişi.Herkes bu kişinin kim olduğunu kime geldiğini neden burda olduğunu merak ediyordu.Herkes çok geçmeden bu yakışıklının kim olduğunu öğrendi.Bizim güzel kasabamıza yerleşmek için gelmiş uzaklardan.Sanki birşeylerden kaçar gibi kimsesizdi.Belkide hatırlamak istemediği unutmak istediği birşeyler vardı.
Zaman geçtikçe kasaba halkı bu insanı aralarına kabul etmişler onu çok sevmişlerdi.
Sıcak ve güneşli bir yaz günü sahilde dolaşırken rastladım ona.
Bu onu ilk görüşümdü.İçimde birden bir fırtına koptu sanki.Hani ilk görüşte aşk derler ya işte öyle bir şey.Tanıştık ve sohbet ettik biraz.Bana kendinden bahsetti.Ben hiç konuşmadan sessizce onu dinledim.Bana neden konuşmadığımı sordu.Bir an cevap veremedim.Sanki dilim tutulmuş gibiydi.Daha sonra yollarımız ayrıldı.Herkes evine doğru gitmeye başladı.Eve geldiğimde ayaklarım yerden kesilmiş yanaklarım hafif pembeleşmiş sanki kalbimde kelebekler uçuşu veriyordu. Neler oluyordu bana böyle bilmiyorum.İlk defa başıma böyle birşey geliyordu.Acaba bunun adı neydi?
Bunu kendime bile sormak istemiyordum.Çünkü cevabından korkuyordum.Ben kendimi nekadar geri çeksem de sanki kader ağlarını örmüş gibi beni onunla beraber olmaya zorluyordu.Her defasında kendimi onun yanında buluyordum.Ona birşey belli etmemek için gözlerimi ondan kaçınıyordum.Birlikte çok güzel vakit geçirmeye başladık zamanla.Birbirimizi daha çok tanımaya başladık.Ama sanki bir yerlerde birşey eksikti.Bir türlü bulamıyordum.Artık okadar da önemsemiyordum.
Günler geceleri geceler sabahları kovalıyordu.Birde baktık ki zaman su gibi akıp gitmiş birbirimize daha çok yakınlaşmıştık.Artık emindim ona karşı olan duygularımdan kendime itiraf ediyordum.Ama o bilmiyordu bunu.Yine o güzel günlerden birgün ve biz yine birlikteyiz.Bu gün onu diğer günlerden farklı gördüm.Biraz durgun tedirgin gibiydi.Güzel ve hoş bir sohbetin ardından birden bir sessizlik oldu.Yüzüme bakmadan bana sana birşey söylemek istiyorum dedi.Bende hayırdır ne söyleceksin dediğimdelütfen sözümü kesmeden birşey sormadan sadece beni dinle dedi.
Sustum ve artık konuşmaya başladı.Uzun zamandır sana anlatmak istiyorum ama bir türlü anlatamıyorum dedi.Çünkü dedi ve.........