- 592 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HERŞEY HARİKA SÜPER MUHTEŞEM OLAĞANÜSTÜ BOMBA GİBİ
BUGÜN ÖNCEKİ GÜN GİBİ. ÖNCEKİ GÜN BUGÜN GİBİ. YARIN NASIL OLACAK? YARIN OLACAK MI? BUGÜNÜN YAŞANMIŞLIĞI YARININ YAŞANMAMIŞLIĞINI İSPATLAYABİLECEK Mİ? SORULAR ÇOK, CEVAPLAR ÇOK, YALNIŞLAR ÇOK, 3 YALNIŞ BİR DOĞRUDAN DAHA FAZLASINI GÖTÜRÜR BU ALEMDE. YALNIŞA PEK YER YOK. BAZEN 1 YALNIŞ BİLE TÜM DOĞRULARI GÖTÜREBİLİR. HATTA ÇOĞU ZAMAN...
BİLMEM NEDEN, BELKİDE BİLİRİM DE BİLDİĞİME CESARET EDEMEM CANIM SIKKIN BUAKŞAM. AKŞAMLAR HÜZÜNLE EŞDEĞER, SANKİ SABAHLAR ŞENLİK ZAMANI. BİLMEM HEP BÖYLE GELİR BANA. DÜŞÜNMEK, DÜŞÜNDÜKÇE DÜŞÜNMEK İSTİYORUM BU AKŞAM! DOĞRULARIMI DÜŞÜNMEK BÖYLECE CAN SIKINTIMI ATMAK İSTİYORUM. DEĞİŞMEK İSTİYORUM DEĞİŞTİKÇE OLGUNLAŞMAK BİR ANLAMDA HAMKEN PİŞMEK İSTİYORUM. DÜŞÜNMEK İSTİYORUM. BAZENDE KONUŞMAK. EN SAMİMİSİNDEN SOHBETLER ETMEK İSTİYORUM BU AKŞAM. SABAHLARI GERK YOK NASIL OLSA ŞENLİĞİN ZAMANI SABAHLAR. ÇÖZEMİYORUM, YUMAK ÖYLE BİR DOLAŞMIŞ Kİ! ÇÖZEMİYORUM VE BIRAKIYORUM ÇÖZMEYE ÇALIŞMAYI AMA SONRA ARADAN PEK DE ZAMAN GEÇMEDEN YİNE GİRİŞİYORUM YUMAĞI ÇÖZMEYE. DAHA DA DOLAŞTIRIYORUM. TAMAM BİR DAHA YAPMIYCAM DİYORUM NASIL OLSA ÇÖZEMİYORUM DİYORUM AMA YİNE KENDİMİ TUTAMIYORUM... BEN BÖYLE MİYİM ACABA DİYORUM KENDİ KENDİME SORUYORUM DELİLER GİBİ.YARININ NASIL OLACAĞI UMRUMDA DEĞİL ARTIK.DÜNÜ DE ÇÖZEMEDİĞİME GÖRE YAPMAM GEREKEN TEK ŞEY HERHALDE HİÇBİRŞEY YAPMAMAK VE HERŞEYİ OLURUNA BIRAKMAK.PRATİKTE KOLAY AMA YA BUNLARI YAPMASI, YANİ YAPMAMAYA ÇALIŞMASI. BİLEMİYORUM ÖĞRENMEYE ÇALIŞIYORUM, ÖĞRENDİKÇE DEĞİŞMEYE. KUTSAL BİR YOLMUŞ GİBİ SARILMAK İSTİYORUM ASLINDA BİRŞEY BİLMEDİĞİME DAİR TEORİME. AH YAPABİLSEM, ŞİMDİ, ŞU AN, HEMEN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.