- 3377 Okunma
- 48 Yorum
- 0 Beğeni
AYSU KIZIM…
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Hastane koridorunda senin doğumunu dört gözle beklerken; yüreğim, heyecandan duracak gibiydi adeta…
Hemşire; kapıyı açıp da:
- Gözünüz aydın, nur topu gibi bir kızınız oldu dediğinde; sevinçten havalara uçuyordum…Sen de, benim gibi sabırsızdın…Bekleyemedin dokuz ay on günün dolmasını, değil mi…Nihayet yedinci ayın bitiminde;bizleri hasretinden kurtardın…Seni, o an avuçlarıma aldığımda; minicik bir serçe gibiydin…
Senin gelişinle birlikte; bir baba olarak güçlü hissediyordum kendimi…Benim de bir kızım vardı ya;hiçbir şey umurumda değildi…İşimden döner dönmez;hemen senin yanında,seninle oluyordum…Beşiğinden alıp,ayaklarımın ucuna yatırıyor,seni sağa sola sallarken ninniler söylemeye çalışıyordum…Çoğunlukla da göğsüme yaslıyor;o güzel kokunu, taa ciğerlerimin en ücra köşesine çekiyordum…
Yaşantımı sana endekslemiştim artık…Her şey seninle daha güzel olmaya başlamıştı…İlk kez:
- Ba-ba,ba-ba diye mırıldandığında altı aylıktın… İlk konuşman ve ilk selam verişin oluyordu…Hecelediğin bu kelime,bana büyük bir sorumluluk taşımakta olduğumu tekrar anımsatıyordu…Senin için gecemi gündüzüme katmalı ve çok çalışmalıydım…
Sen, yedi aylıkken; emekli olup da Ankara’ya geldiğimde, pazarlarda tezgahımın üzerinde hep benimle birlikte oldun…Pazarın havası,taa bebekliğinden itibaren ruhuna işlemeye başladı…
Ekmek parası için pazarlarda didinirken; çığırtkanlık yaptığım o sözler, sana şiir gibi gelmeye başlıyordu:
“Kız Feride,feride
Niye kaldın geride
Olsana beride…”
diye uydurduğum tekerlemeler , belirli zaman sonra kulağına yer etmiş olmalıydı ki;konuşmanı pekiştirdiğinde,bunları ezbere söylemeye başlamıştın…
Güneşi, yağmuru, sıcağı,fırtınayı,tufanı hep benimle birlikte yaşadın ve hissettin.
Yaptığım kavgalarda; yediğim dayakların ezikliyle için için ağladın da oldu...Sırf senin uğruna mafyaya boyun eğmedim…Her tarafım kırılsa da yine de direndim…Seni oyuncaksız bırakmamak için her türlü zorluğa göğüs gerdim…
Birlikte pazarlardan evimize döndüğümüzde; sana, şiirler mırıldanıyordum…Henüz okula başlamadan, çoğunu ezbere biliyordun artık…Birbirimizi anlayan,sanatsal ruha sahip ikili olmuştuk ya;işte bu özelliğin bana güç veriyordu…Artık, sen benim vazgeçilmezimdin… Yazdığım şiirlerimi, ilk önce sana mırıldanıyordum…
Günler böyle geçip giderken, on bir yaşına geldin…Bir gün okuldan geldiğinde;Yenimahalle Belediyesinin Çanakkale şehitleri anısına tertiplemiş olduğu şiir yarışmasına gireceğinin müjdesini verdin…O an senin gözlerin sevinçten parlıyor,kelebekler uçuşuyordu etrafında…On beş kıtalık,Çanakkale Şehitlerine şiiri,bir haftada ezberlemiştin…Her gün şiir üzerine çalışmıştık.Finallere kadar çıktın.Artık birinci olacaktın.Bundan emindim…
Ne yazık ki, ufak bir terslik; yakamıza yapışmakta gecikmedi.Yarışmanın saatine yetişemeyince seni usulen dinlemek zorunda kaldılar…Göz yaşı dökmüştün ama; o küçük yüreğin, bu acıya da dayandı…
Evetttttttt!!!!. Beklenen gün yine geldi.Üyesi olduğum edebiyat defterinin dokuzuncu etkinliğinde bomba gibi patladın…Bomba gibi patladınnnnn!!!!...
Sen, şiir okurken; ağlamamak için dirensem de başaramadım ve ağladım… …Şiirlerimi yazarken gözyaşlarımı içime akıtırdım ya bu sefer, sevinç gözyaşlarımla çoştum…
İyi ki dünyamda sen varsın Aysu kızım…Sen, varsın…
AYSU KIZIM
Herkes, erkek beklerken
Seni sayıkladım içimden
"Bir kızın oldu" sözüne
Gözyaşlarım çağladı sevinçten.
Söyledim sana ninnileri
Mırıldandım kulağına en yüce aşk şiirlerini
Okudum günlerce başında
Ferhat ile Şirin’i , Aslı ile Kerem’ i…
Bir elinde kemanın
Dökülüyor damardan nağmelerin
Diğer elinde temiz yüreğin
Seviyorsun çocukca bütün alemi...
İyi ki sen varsın kızım
Şimdi ne bahtsızım ne de yalnızım
İçimde yoktur hiç bir tasam,sızım
Seni çoookkkk sevviiyyoruumm : "AYSU" kızım...
YORUMLAR
ayhan abi aysu kızımızı ALLAH size bağışlasın memleketime pırıl pırıl bir evlat yetişitiriyorsunuz.bunun için sizi gönülden tebrik ediyorum hem eşinizi hem sizi.gerçekten sizi yakından tanıma olanağına sahip olmak ayrıcalıktı.tam bir aile sıcaklığını gördüm Ankara etkinliğinde.yazınızın güne düşmesine gelince her yönüyle hakketmiş harika bir azı olmuş.aysu böyle bir babası olduğu için umarım hep mutlu olur.ayhan abi gönülden kutluyorum çalışmanızı.saygılar yüreğimden.varol abi.
Giiieeeeeeeeel abeeeeeeee giiiiiiiiieeeeeeeeeeeeel bu taze bağa giiieeeeeel.
Patâtiieeeeeeeeees, baaaaaaalcaaaaaaan ve huzuraaaaaa giiiiiiieeeeeeeel.
Yorgun ev dönüşleri hanımınıza kızınıza oğlunuza giiiiiiiiiiiiiieeeeeeel
4 kilo 3 milyoon,tazzeee tazzee!
-Kızım poşet uzat ablana!
-Peki babacım
-HEEYYT BE! ASLAN KIZIM BENİM!
bir vatandaş:- "Kızınız mı?
baba:-"Evet abla
-Vatandaş:-"maşallah,Allah analı babalı büyütsün! Çok ta tatlıymış.
Gieeeeeeel Aysu'ya giieeeel, Şiire gel, Babaya gel. Pazar telaşındaki bir kızın ince sesindeki hayata tutunan o kalın bağa gel. Bir kızı pazar seslerinde rengarenk haykırışlarla büyüten babanın derin yüreğine gel.
Gel vatandaş: Aile'ye gel! Ailelerin dağıldığı parçalandığı, eşlerin birbirine yabancılaştığı, babanın evlada, evladın babaya,işçinin patrona,öğrencinin öğretmene,evv sahibininin kiracısına,sevgililerin birbirine düşman olduğu şu hayatta bir pazar kalabalıklığında ŞU SADE AŞKA GEL.
AY'ın SU'ya düşen resmine gel.Aysu'ya gel.Baba'sına gel.Edebiyat defterindeki bu sevdaya gel.
Gel ki KAÇ BABA VARSA VE KIZINA BİR DİZE YAZMAMIŞ, İşte onlara inat bu babaya gel. Kaç kız var ki BABASININ GÖZLERİNİ YAŞARTMAMIŞ işte bu AYSU'ya gel.
Gel'in ki onlar aynamız olsun! Evimizde birbirimize bakarken, o mobilyaların arasında , o kahvaltı porselenlerinin arasında, o hepimizin ayrı camlardan hayata bakışlarımızda, BİR PAZARCI BABANIN , KIZININ SAÇLARINI YÜREĞİNE SARIP HAYATA SALLADIĞI YUMRUĞUNA, SELAMINA VE KAHKASINA GEL...
Aysu'yu gözlerinden Babasını Ellerinden öpüyorum.
GİİİİİİİİİELL VATANDAŞ! Ülkemizin bir BABA-KIZ SEVDASINA GEL.
Gel de AKŞAM HABERLERİNE İNAT HAYATA SARIL. Bak, bak ama iyi bak.BÖYLE BABALAR YETİŞTİRİR İŞTE BU TOPRAKLAR VE BU HALK.
ayhansarıkaya
Ama bana gelince;bu övgüleri hak etmediğimi sanıyorum...Benim gibi diğer babalar da aynı özveriyi göstereceklerdir,yavrularına...Buna inanıyorum...
Saygı ve sevgilerimi gönderiyorum efendim...
Ayrıca beni çok duygulandırdınız...Selamlar...
AYHAN BEY YAZINIZI HİÇ NEFES ALMADAN OKUDUM OKURKENDE SİZİN OGÜZEL YÜREĞİNİZDEKİ AİLENİZE BAĞLILIĞINIZI VE KIZINIZA OLAN SEVGİNİZİ ŞEFKATİNİZİ VE ONU EN İYİ ŞEKİLDE ÇOK ZOR ŞARTLARDA YETİŞTİRDİĞİNİZİ GÖZÜMÜNN ÖÜNDEN BİR FİLM ŞERİDİ GİBİ GEÇTİ SİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM TOPLUMUMUZA HAYIRLI ZEKİ AKLI BAŞINDAN HANIM HANIMCIK BİR KIZ ÇOCUĞU YETİŞTİRMİŞSİNİZ SİZİN YAPTIĞINIZI HERBABA BİLMİYORUM NE DERECE YAPAR HİÇ SANMIYORUM DAİMA AYSUN KIZINIZIN DESTEĞİ OLMUŞ HERKONUDA YARDIMINIZI ESİFGEMEDEN HER ZORLUĞUNA VE SEVİNCİNE KOŞMUŞSSUNUZ ŞİİR YARIŞMASINA YETİŞEMESEDE YİNE DE EMİNİMKİ GÖNÜLLERİN BİRİNCİSİ OLMUŞTUR.KIZINIZ ŞİİR OKURKEN BEN MASAMDA AĞLAMA KRİZİNE TUTULDUM DAYANAMADIM VE KIZINIZN BOYNUNA SARILARAK HEM AĞLADIM HEM KUTLARIM SİZLER GİBİ GÜZEL VE GAYRET DOLU HAYATTAN ASLA PES ETMEYEN MUKADDES BİR AİLEYİ YÜREKTEN AYAKTA ALKIŞLIYOR VE KUTLUYORUM GÜZEL KIZIM AYSUNUMA SONSUZ SEVGİMLE VE SAYGI DEĞER EŞİNİZE SONSUZ SEVGİ SAYGI VE SELAMLARIMLA ESENLİKLER DİLEYREK SONSUZ SAYGILARIMI SUNARIM AYRICA GÜNÜN YAZISI SEÇİLDİĞİ İÇİN TEBRİK EDERİM SİZLERE YAKIŞANDA BUDUR EFENDİM HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
ayhansarıkaya
İnşallah diğer toplantılarda da hep birlikte oluruz...
Saygı ve sevgilerimi gönderiyorum efendim...Selamlar...
Ben bu yazıya okuduğumda yorum yazmıştım
Günün yazısı seçilince tekrar yazmak istedim kurallar iki yorum yazmayı yasaklamışlarsada affımı isterim.
Etkinlikte olup Aysuyu dinlemekle yazıyı okuyarak Aysunun ordaki davranışını öğrenmek çok farklıydı
hani şiir resitalı derlerya işte öyle birşey.
Öyle güzel bir kızın babası olmak ayrıcalık bence .......
...................Dileğim aysuların çoğalması
..............selamlarımla arkadaşım.
ayhansarıkaya
Tekrar görüşmek dileklerimle...
saygım ve sevgim sonsuz...selamlar...
ayhansarıkaya
saygılarımla efendim...
Çok sevindim Ayhan abi, hem seninin hem Aysu'nun adına...Dileğim birinci seçilmendi. Tebrik ediyorum sonsuz kere...
ayhansarıkaya
Selamlar...
ayhansarıkaya
Saygılarımla efendim...
Güne gelip daha çok okurla buluşmasını çok arzuladığım bir yazıydı.En içten duygularımla tebrik ediyorum.Saygımla...
ayhansarıkaya
Sevgi ve saygılarımı gönderiyorum...
Muhteşem üçlü siz, kızınız ve harikulade yazınız. Güne düşmeyi hakedecek güzellikteydi. İyi bir baba, nitelikli bir evlat ve babalık duygusuyla en içten şekilde yazılmış duygu patlaması diyorum ben.... Bu sevginin seli hepimize ulaştı... Kutluyorum. Eşiniz ve kızınızla bir ömür mutluluk diliyorum. Daha nice güzel yazılarınızla buluşmak temennisiyle.....Saygılarımla...
ayhansarıkaya
Sevgim ve saygım sonsuz efendim...
ayhansarıkaya
Saygım ve sevgim sonsuz...selamlar...
Ayhan bey, yazınız bir babanın evladına duyduğu sevginin en doğal, yapmacıksız haliyle anlatımıdır.Rabbim kızınızı sizlere bağışlasın, inşallah ilerde mürüvvetini de görürsünüz, güne gelen yazınızı kutluyorum, saygılarımla...
ayhansarıkaya
Sevgim ve saygım sonsuz efendim...selamlar...
Güne düşmek anlık olur...Oysa Aysu ve Babası Sevgili Ayhan Bey tüm edebiyat defteri üyelerinin gönüllerinde yerini aldı...Öyle iz bıraktılar ki,tüm gönüller coştu...Böyle bir babaya sahip olmak ayrıcalıktır sevgili Aysu...Okuyacaksın muhtemelen bu yazıyı; diliyorum ki, Sende babana layık bir evlat olursun...
ayhansarıkaya
Selam ve sevgilerimi gönderiyorum efendim...
Arkadaşım, ne çok isterdim AYSU kızının şiir okuyuşunu dinlemek ve onu tanımak.. Yazılardan anladığım kadarıyla etkinliğin nazar boncuğu olmuş...Kutluyorum dostum böyle bir kızın olduğu için...Tabi ki yazınıda, sevgi ve selamlarımı iletiyorum, kızın Aysu'yu öpüyorum.
ayhansarıkaya
Sevgi ve saygılarımı gönderiyorum...sedlamlar...
Arkadaşım, güne düşmesi gerekiyordu...Siz,Aysu ve duygularınız...Hakettiniz...
Tebrik ederim...Sevgi ve saygı ile
ayhansarıkaya
sevgilerimle...
Sevgili arkadaşım Ayhan, seni ve aileni tanımak benim için çok güzeldi. Hele Aysu kızımı, o başka güzeldi. Benim iki torunum vardı, şimdi üç oldu. Güzel kaleme alınmış bir yazı seni kutlarım...
sevgilerimle...
ayhansarıkaya
Ayrıca seni misafir etmek de benim için büyük bir şereftir,haz duydum...Karşılıklı oturup,dostca ve sanattan konuşmak güzeldi...
Sevgilerimle...
Allah nazarlardan saklasın ağabey
eşimle ben hep dua ediyoruz güzel kızımıza
ve sizlere yürek dolusu teşekkürler
böyle güzel bir evlat yetiştirdiğiniz için
Gaziantepten kucak dolusu
sevgi ve selamlar
ayhansarıkaya
Sevgilerimi gönderiyorum G.Antep'e...selamlar...
Allah esirgesin, Acısını göstermesin, yolunu açık etsin inşallah.
Sizi ve sevgili eşinizi canı gönülden kutlar,
kızınızın daha çoook başarılarını birlikte kutlamanız dileklerimle,
Saygılar sunarım.
ayhansarıkaya
Saygılar sunuyorum efendim...
barbaros_hayrettin
Duygularımız karşılıklıdır.
Saygılar, HaYIRLI İŞLER.
allah sevenlerine bağışlasın......tahtını bahtını açık etsin........benide ağlattın ayhan.....saygılar
ayhansarıkaya
Saygılarımla komutanım...
ayhansarıkaya
Saygılarımla...
ayhansarıkaya/ Aysu Kızım; çok hoş bir anlatımdı, yürekten tebrik ediyorum, ancak üzülerek ifade ediyorum ki değerli annesini, Hanım efendi kardeşimizi unutmuş gibi görünüldü gibi geldi bana, benim dünyamda anneler dünyanın en iyi yaratıklarıdır.
Annelerin şefkat kolları olmasa evlatlarımızın,gönülleri yosun bağlamış kara taş gibi olur,diye düşünenlerdenim..
Baba kız arasında bu güzel samimi havayı bizlere de teneffüs ettiren bu kutlu yürek her daim var olsun efendim.Hüseyin DAĞLAR..
ayhansarıkaya
Sevgi ve saygılarımla efendim...
Bu yazı güne damga vurdu.
Kutluyorum.
10 Numara.
Ben AYSU kızımızı YILIN ŞAİRİ seçtim kendi namıma. Babayı da Yılın Babası.
Tebrikler.
Selamlar.
ayhansarıkaya
Yalnızzzzzzz,benim yılın babası olabilmem için daha çok ekmek yemem lazım...
Saygı ve sevgilerimi gönderiyorum...
Duydu dolu bir yazıydı. Okurken bir elimle de nemlenen gözlerimi sildim. Ne mutlu böyle güzel bir kızınız olduğu için, ve ne mutlu kızınıza ki böyle iyi bir babası olduğu için.
ayhansarıkaya
Saygım ve sevgim sonsuz arkadaşım...
ayhansarıkaya
Sevgim ve saygım sonsuz arkadaşım...
dün göreve gidince akşama da geç kaldım ve hiç deftere giremedim...daha kimler ne yazdı ne konuştu bilmezken resimlerin asıldığını duydum...sonuçta bu yazıya geç kalmış oldum.minik dostum bağışlşar inşallah...
Aysu şunu bilecek ileride ki hayatında.birincilikler ödüller bir protokol icabi..ama gönüllerin birincisi olmak bir gönülde yer tutmak daha önemli..İşte o zaman daha mutlu olacak...
bundan sonra ki toplantılara da benim konuğum olarak gelecek aysu..Ama önce bir toynak amca şiiri ezberleyecek:)))
Allah bağışlasın bahtı güzel ömrü uzun olsun...sevgiler saygılar
ayhansarıkaya
Hanım,bugünden itibaren pazarda yaşadıklarını günlüğüne yazmaya;
Kızım Aysu dersen,bir sonraki etkinlik ne zaman olacak diye sabırsızlanmaya başladılar...
Senin şiirini okumaya söz verdi,merak etme ....
Müsait olduğunda kafaları dinlendirelim ha...Olmaz mı:))))))))
Sevgi ve saygılarımla...
"İyi ki dünyamda sen varsın Aysu kızım…Sen, varsın…"
Tüm anne ve babaların yürek sesi olmuş bu yazınız yhan bey. Her anne ve baba bebekleri dünyaya geldiğinde aynı heyecanı, aynı coşkuyu, aynı sevgiyi yaşıyor ve sonrasında yalnızca evlatları için nefes almaya, çaışmaya ve her türlü geüçlüğü yenip, onları en güzel yere taşımak için koşmaya başlıyoruz.
Sevgili Aysu'nun edebiyat defteri toplantısını nasıl çocturup, nasıl duygu seline kaptırdığını bir çok dostun kaleminden okumuştum ve sizin yazmanızı bekliyordum. Çünkü siz baba idiniz ve baba gözü ile yazacak ve bizler de o baba yüreğinin coşkusuna şahiştlik yapacaktık ve yaptık da.
Sevgili Aysu ve Aysu gibi tüm evlatlarımızın geleceği aydınlık, sağlıklı, sevgi ve umut içinde olmasını diliyor, tüm kalbimle yanaklarından öpüyorum Aysu'nun.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
ayhansarıkaya
Yorumunuz beni onurlandırdı...
Sevgilerimle efendim...
Bir de...Hani bu tatlı kızın dünyaya gelmesine vesile olan değerli insana teşekkür?
Aysu, büyüyecek evvelallah, biz de başarılarını göreceğiz inşallah...Allahım size bağışlasın yavrunuzu...
ayhansarıkaya
Aynur kardeşim,hiç şüphen olmasın.Eşimin desdeği olmamış olsaydı,bugünlere gelemezdim zaten...Siz de biliyorsunuz bunu...
Valla o puanları hak ediyor muyum sizce ?..okuldayken alamadığım puanları sizin sayenizde görmeye başladım...Sizin gibi bir öğretmenim olduğu için şanslı ve çok mutluyum...
Sevgim ve saygım sonsuz efendim...
Aynur Engindeniz
Uzun zamandır okurken içimi sızlatan tek yazı...Çünkü gerçek duygular var içinde, yaşanmış...Herhangi bir kaygıdan uzak, sırf babalık duygularıyla yoğrulup yazılmış duru bir yazı...Belki teknik hataları var, ama öyle gerçek geldi ki bana...Belki de içinde çocuk geçen cümleler içimi yaktığı içindir. İyiydi Ayhan abi...Bu yazına teknik gözle bakmadığım için, teknik eleştiri yapamayacağım. Bugünlerin moda deyimiyle 10 puan sana...Helalinden ama:)
aynur engindeniz tarafından 4/30/2010 9:56:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir babanın kızı için verebileceği en güzel hediyeyi vermişsiniz bu yazıyla.
Gerçekten okurken insanı duygulandıran ve alıp götüren. Mükemmel anlatımı ile.
Siz böylesi akıllı bir kıza sahip olduğunuz ve kızınız da sizin gibi sevgi dolu bir babası olduğu için ikiniz de çok şanslısınız ve bunun için biliyorum ki hergün Allah'a şükrediyorsunuzdur.
Çok çok güzeldi yazınız....
ayhansarıkaya
Tşk.ler efendim...Beni duygulandırdınız,o güzel yorumunuzla...
Saygım sonsuz...
Biladerim Allah bağışlasın arkadaşlar kızmasın, şenliğimizin gülüydü Aysu.
İyi güzel bir evlat yetiştirmişsiniz Allah tamamına erdirsin....
...................selamlarımla
ayhansarıkaya
Saygım ve sevgim sonsuz...
baba- kız sevgisi bambaşka bir duygudur. Bunu ancak yaşayanlar bilir. benim de üç oğlum ve bir tek kızım var gerçekte tektir o da benim için. Allah cümlemizinkilerini bizlere bağışlasın. Ben de tebrik ediyorum sizi öyle bir kızınız olduğu ve öyle güzel duyguların sahibi olduğunuz için.
ayhansarıkaya
O güzel yorumunuz için tşk.ler...Bir dahaki toplantıda kesinlikle gel.Olmaz mı?Yoksa ben gelecem İstanbul'a senin yanına...
Selam ve saygılarımla dostum...
Ayhan Bey o anı ben halen unutamıyorum.bu kadar olurdu ancak harika bir babasınız Aysuyu kutluyorum başarılarının devamını diliyorum.Bir baba için bundan daha önemli bir şey olamaz.Allah yolunuzu açık etsin.O tıplantıya katıldığım için kendimi şanslı hissediyorum.tebrik ediyorum.selam ve saygılarımla.
ayhansarıkaya
Saygım sonsuz...selamlar...
ayhansarıkaya
Saygım ve sevgim sonsuz efendim...
Duygusal bir yazıydı.Etkilendim...Kız çocuklarını sermaye olarak gören zihniyetlere yazınız ders olsun arkadaşım...
Saygım sonsuz...
Sevgilerimle...
ayhansarıkaya
Sevgilerimle...
Ayhan Bey inanın çok duygulandım. Sizi ve eşinizi kutluyorum böyle güzel bir evlat yetiştirmişsiniz. Ayrıca şiirinize de bayıldım bir babanın bırakabileceği en güzel mirası şimdiden bırakmışsınız bundan güzel ne olabilir ki, kızınız sevginizi hep yüreğinde taşıyacaktır bundan eminim. Toplantıda mazeretim nedeniyle yoktum. Ama Aysu'yu dinlemek çok isterdim. Öpüyorum kızınızı sevgiyle....
Bir evlat bu kadar güzel anlatılamazdı. Kutluyorum yüreğinizi siz iyi bir babasınız. Saygı ve selamlarımla...
AYSEL AKSÜMER tarafından 4/29/2010 7:11:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
ayhansarıkaya
sAYGI VE SEVGİLERİMLE ...SELAMLAR...
Öncelikle çok büyük yüreğin merkezi aysuyu gecikmeli alnından öpüyorum. O ne muhteşem bir etkinlikte başrol oldu. Çok anlaşılır bir dille açıkca şunu yazacağım arkadaşım. Ben makyaj yaptımmı asla ağlayamam. O geceyede özel maskaralandık elbette. Ben o halde iken anan öldü deseler önce gider yüzümü yıkar sonra ağlardım gibime geliyor .Fakat o gece hiç kendimi firenleyemedim hıçkıracaktım nerdeyse.
Birde senin kızın olduğunu öğrenince hemen aklıma bir söz geldi
Armut dibine düşermiş.Derler ya bu olsa gerek.
Yazı harika çok özel bir insansınız
Yazar olarak şair olarak insan olarak şahsiyetinize paha biçilmez arkadaşım
Kutlarım
Saygı ve sevgiyle selamlar sunarım
Var ol Ayhan Sarıkaya
SiZİ GÖRMEK ÇOK GÜZELDİ
ayhansarıkaya
sİZLER DE ÇOK DEĞERLİ ŞAHSİYETLERSİNİZ EFENDİM...
dİĞER ETKİNLİKLERDE BULUŞMAK ÜZERE...
SAYGILARIMI VE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...
Hala o ses kulaklarımda
bir şiir okunurken nasıl yaşanır
ilk defa şahit oldum hem de canlı canlı
ağlayan bir sen değildin inan dostum...
Aysu kızımızın gözlerinden öpüyorum
mevlam bahtını açık etsin.
Ayrıca sizi ve sayğı değer yengemi de
gönülden kutluyorum, böyle bir evlat yetiştirdiğiniz için.
ve Aysuyu dinledikten sonra şuna inandım bu millet bu
cumhuriyet ilelebet ayakta kalacak ve yaşayacak.
her dem saygımla.
ayhansarıkaya
GÜZEL YORUMUNUZLA ONURLANDIM...TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEKLERİMLE...
SAYGI VE SEVGİLERİMİ GÖNDERİİYORUM...SELAMLAR...
Sevgili Ayhan bey, öyle bir kızı ancak böyle duygulu bir baba ve suzan arkadaşım yetiştirebilirdi...Okurken beni ağlattın...Anneler duygularını çok çabuk ifade eder ama babalar pek fazla evlatlarına sevgilerini gösteremezler.Sanırım "babalık otoritesi" olsa gerek...Bence çok saçma...O kadar güzel duygularınııııınızı ifade etmişsiniz ki...İşte bir babanın ağzından evlat sevgisi...
Aysu kızım da verileni almış, sizlere yakışır bir evlat olmuş...
Rabbim sizleri ayırmasın...Diğer evlatlarınızla birlikte uzun ömürler versin...Acılarını göstermesin...Daha yazacak çok şey var ama gözyaşlarım müsade etmiyor...
Sevgi ve saygı ile
Sevgi ve saygı ile
ayhansarıkaya
Sevgilerimle...
Galiba bu etkinliklerde akıllarda kalan tek kişi Aysu olacak. Gurur duymakla, yerden göğe kadar haklısın Ayhan abi. Böylesine sevimli, güler yüzlü ve kendine güvenen bir evlat yetiştirdiğiniz için size ve sevgili eşiniz Suzan Hanıma teşekkür etmek istiyorum. Ben gelemedim ama kaç gündür, her yaazarın yazılarında Ausu var. Ne mutlu Aysu' ya. Gönülleri fethetmiş. Aysu, Nermin Teyzen de gurur duyuyor seninle. Yanaklarından sevgiyle öpüyorum seni. Ayhan abi, tebrik ediyorum bu güzel ve duygusal yazı için. Sevgi ve selamlarımla
ayhansarıkaya
Sevgilerimle...
Nermin Kaçar
Maşallah barekallah
"Asımın nesli diyordum ya nesilmiş gerçek"
Aysu kızımızı ve onu yetiştiren siz Sarıkaya ailesini gönülden kutlarım.
Toplantıda yaşadığım en anlamlı dakikalardı
Saygılarımla...
ayhansarıkaya
Sevgilerimle...