YORUMLAR
DOST'DAN DOST'A
NE KADAR GÜZEL BİR HEDİYE
TAKDİR ETTİĞİM İKİ İYİ İNSAN
ŞAİR YUSUF BİLGE..
ŞİİRİ KENDİNE HAS ..KİŞİLİĞİ SÖZÜNE ,SÖZÜ YÜZÜNE YANSIMIŞ USTA ÜSTAD BİR ŞAİR
SEVEREK OKUYORUZ ..
YÜZ YÜZE TANIMASAKTA SANALDA BERABERİZ..
ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN..
SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Soyadı ile müsemma bir şairimiz.
Yusuf ve Bilge oluşu ne de çok yakışıyor ona.
Şiirlerindeki felsefi derinlik, metafizik aydınlık şiirden anlayanların çok çabuk görebildiği bir gerçek.
Bağırmıyor, haykırmıyor fakat yazdıkları bağırandan, haykırandan daha etkili oluyor bana göre.
Halk tabiriyle gerçek bir kalender.
Kadirbilir de aynı zamanda.
Sakalı yakışıyor kendisine.
Yazdıkları ile yaşadıkları arasında tenakuz yok anladığım kadarıyla.
İçten bakışları da şiirleri gibi çok şey anlatıyor.
Yusuf Bilge hocayı okuyan kazanacaktır.
Ben okuyanlardanım onu sürekli.
Selamlar, saygılar şiiri bilen ve yazan yüreğe.
Bir yazarın da dediği gibi, şiiri fazlalıklarından arınmış, en üst sanat olarak kabul eder. Ona göre şiir sanatların sanatıdır ve kalıcı olanın peşine düşmelidir.
Edebî anlayışı Yahya Kemal çizgisinde ’kökü mâzide olan âtiyiz’ özdeyişine yatkındır.
Türk Edebiyatı’nı bütün dönemleri ve anlatım biçimleriyle kesintisiz bir süreç olarak kabullenir ve sever.
Şiirleri ve yazıları, 1968 den günümüze çeşitli dergilerde yayınlanmıştır
Yayılanma aşamasında henüz baskıda olan Candan Cana, Uyan Türk, Gönül Yazgısı isimli üç şiir kitabı var.
Soyadı ile müsemma bir şairimiz.
Yusuf ve Bilge oluşu ne de çok yakışıyor ona.
Şiirlerindeki felsefi derinlik, metafizik aydınlık şiirden anlayanların çok çabuk görebildiği bir gerçek.
Bağırmıyor, haykırmıyor fakat yazdıkları bağırandan, haykırandan daha etkili oluyor bana göre.
NE GÜZEL.
GÜZEL BİR İNSANI GÜZELCE ANLATABİLMEK.
TEBRİKLER.
Yazıyı beğenerek okudum ,yüreğiniz var olsun dost.Günümüz şairlerindeki kaprisler nedeni ile biraz sitemkarım ben,şahsi fikrim.Bulunduğumuz ortam itibri ile aramızda büyük farklılıklar arz etmektedir.Ne yazıkki şairlik elbetteki büyük özveri,okumak,araştırmak, ve sabır isteyen bir menzubelre değeri.İçimizde benim gibi ilkokulu zor şartlar altında okuyan nice şairlerde var olduğunu bilinmektedir,ve bunlara karşıda bazı şairlerimiz kaprisle yaklaşmaktadırlar.Buda beni rencide ediyor açıkcası.
Sizin sayfanıza neden bunu yazdım değilmi...?
Diyeceğim kültürünüz eğitiminiz mutlak yerinde sizlere başarılar şiirlerinizide bizlrle paylaşmanız onur vericidir.Kutlarım.