- 828 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BİZE NELER OLUYOR?
Son günlerde neler oluyor bize?Artık haber izlemek gelmiyor içimizden.İster yazılı ister görsel basın olsun hepsinde acı ve dram var.Etik değerlerin hızla koybolduğu bir ülkenin vatandaşları olma konusunda sanki yarış ediyoruz.Bir yanda terör diğer yanda cinayetler ve her gün artan cinayet romanlarını aratmayacak cinayetler.Toplumsal yapımızın değişmez ögelerini her gün biraz daha dejenere etmek için elimizden gelini yapıyoruz.Toplumsal yaşantımız da şiddet ve öfke hakim.Ülkemizde her gün çığ gibi büyüyen bir işsizlik sorunu,diğer yandan sanal özenti hayatı.Kazanmanın değer olmadığı mafya vari aşiret kökenli dizilerin hegemonyasının yaşandığı bir toplum olma yolunda sorumsuzca ve fitursuzca hareket ediyoruz.İnsanlık ve çağ dışı olayların her gün arttığı toplumumuza neler oluyor hiç düşündünüz mü?
Toplumsal barışın hergün ayrı ayrı olaylarda sorgulandığı güzel ülkemizde neden,niçin,bu kaos?Sosyal adalet ilkesinin yaygın olmadığı toplumlar gibi bozulmaya her gün biraz daha meyilli her gün biraz daha yakın oluyoruz.Emek ve eşitlik ilkesinin anlamına her daim biraz daha uzaklaşıyoruz.Bireysel anlamda ne melazımcı yaşantımız gelecğimiz üzerinde baskı unsuru oluşturmakta.Ülkemizde çok büyük sorunlar varken bunların üzerinde hiç durulmamakta.Hatta bunlar görmezlikten gelinmekte.İnsanın sevgi ile aşamayacağı bir sorununun olmadığını unutmuş gibiyiz.İnsana insanca değer vermenin ne anlama geldiğini unuttuk sanki.
Yıllarca ülkemiz üzerinde oynanan ve her zaman oynanacak oyunlara bizler de fert olarak yardımcı olmaya başladık sanki.Etik kurallarımıza bağlı,gelecekten endişe duymadan,sosyal adalet ilkesinde içinde özgürce ve emeğimizin karşılğını alarak yaşayacğımız bir dünya düşüncesinden ayrılmamalıyız.Toplumu oluşturan en küçük birimin aile olduğunu aklımızda tutarak kendimize gelmeliyiz.
Emperyalist güçlerin oyunlarında piyon olmamak adına artık kendimize dönmeliyiz.Biz millet olarak bu değiliz ve asla da olamayız.Ucuz senaryoların birer oyuncusu olmaktan korunmalıyız.Çağdaş Atatürk ilke ve inkilaplarına bağlı,demokrasinin tüm kuralları ile işlediği gelecek için çok çalışmalıyız.Unutmamalıyız ki Cumhuriyeti Atamız Türk Gençliğine emanet etti.Her ne hal ve şartta olursa olusun,bu emanete sonsuza kadar sahip çıkmalıyız.Yine bilmeyiz ki hür olmayan bireyler sorumluluklarını hiç bir konuda yerine getiremezler.
Birbirimize saygılı,demokrat ve laik bir ülke için hep birlikte el ele.
S A Y G I L A R I M L A.....
YORUMLAR
Öncelikle el ve yüreğinize sağlık .Yazınıza gelince yürekten katılıyorum.45 yaşındayım ve ne zaman bir yazıda'İST've 'İZM' görsem bizim değil kanaati oluşuyor.Ortak değerler
ortaklaşa kullanılınca değerliler.Herkes komşusunu 'ist' siz ve 'İZM 'siz sevmedikçe başaramayacağımız bir seslenişin altına imza atmış oluruz.Tek ilke İNSAN olmalı gerisi detay bence.Bu billet artisi bile severde art'ist' diyeni sevmez uyanın lütfen.Taraf oldukca yeni bir akım üretirsiniz Bütünleşme değil.sevgiyle kalın.
yeğinadnan tarafından 4/28/2010 10:57:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
yeğinadnan tarafından 4/28/2010 10:57:43 AM zamanında düzenlenmiştir.