- 1023 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hep Yalancıdır Baharlar
Çok şey yazmak isterken ; nicedir hiç bir şey yazamıyorum. Oysa bir sürü acı birikmişti yüreğime... Bir sürü şizofrenik düşler!
Ben yazmak istedikçe , hepsi birer birer kayboldu , bulutların arasında... Çokca yağmurlar yağdı , bu kara şehre... Çokca melankolik sevdalar yeşerdi , bahar havası gene yalancıydı... Dalında açan çiçekler bir bir öldü! Bu bahar , hep mi aldatır insanı?
Gizliden gizliye ihanetti yaşanılan. Esen rüzgar , göz kırpan güneş! Hepsi senin oyunlarından birisi... Oysa ki ; güneş sen güldüğünde açardı! Yağmur gözünden akan yaşlar...!
Şimdi durum değişti...
Güneş uğramaz oldu bu şehre... Yağmurların kaynağı da ; artık "benim"...
Çocukların söyleyemediği yalanlar var dilinde. Her şeyi viran hale getiren yalanlar! Tüm bunların ortasında "sen"!
Elan , hangi geçmiş zaman kipiyle konuşmalı yaşanılanı! Türkçedeki hiç bir kip , yaşanılanları anlatmaya yeterli gelmiyor... Yaralarla harmanlanmış olmalı bu kip... İhanete , bahanelere de cevap vermeli...
Böyle bir kip var mı?
/Adının taşıdığı anlam değişti artık!Kedere eşdeğersin.../
...
Mevsimler birbirini aldatıyor artık , doğa bile isyanlarda olan bitene! Tektonik hareketlerin nedeni , kalbimde yaşadıklarım , patlayan volkan da içime biriken hüzünlerden...
Oysa , ay ışığını yansıtan deniz olmalıydık biz. Hafiften esen rüzgar... İnsanlar için "mavi"nin taşıdığı anlam gibi olmalıydık...
Pes dememeliydik zamana!Her yere düşüşümüzde , birbirimize tutunup , tekrar ayağa kalkabilmeliydik! Sevgimiz taşmalıydı yüreğimizden , sadece biz olmalıydık! Hayatın tüm kötü oyunlarına rağmen!
Sadece biz...
________________________________________________MaviGölge________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.