- 627 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seviyorum!!!
Her gelişi bir başka güzellikte olan ilkbaharı "Seviyorum". Canlılara farklılık ve güzellikli bir uyanış getirdiği için "Seviyorum". İlkbaharda açan gonca gülün masadaki vazoda durusunu "Seviyorum". Satırları yazmaya başlayıp kelimeleri dizelerken sevdamı hatırlamayı "Seviyorum". Yüreğimin sevgiyi bir yerlere hapsetmeden söylemesini "Seviyorum”. Tutsak olmayan Sevgi hapsedilmediği için "Seviyorum". Sevgi salar, Sevgi özgür kılar ve içinden kopup gelenleri dil söylediği için "Seviyorum". Sevenin kendi kişisel düşün dünyasındaki yaşam değerlendirmelerini özgür iradesiyle karamsarlık içeren duygular yaşamadan benimle olma ihtimalini "Seviyorum". Benimde onunla olma ihtimalini düşündüğümü düşünmesini "Seviyorum".
Sevmek özdeşleşince ismiyle. Bu kadar meşgale ve yoğunluklara rağmen içimde sonsuzlaştığı için "Seviyorum". Kaçsam bu duygudan, kurtulabiliriyim bilmiyorum. Kurtulmaya çalışsam peşimden gelir mi bilmiyorum. Ancak bu sevgiyi "Seviyorum". Ben onu paylaşmak istiyorum. Ait kılmamak özgür yaşatarak bir insan gibi sevmeyi "Seviyorum". Benli veya bensiz, onlu veya onsuz her emek dolu eylemin doğru, özgür ve yalın kararlarla alınacağına olan inancımı "Seviyorum".Ben onu küçük sevgilerle sevenlerden ayrı tutacağımı bildiği için "Seviyorum". Hayalimde de olsa onu özgür kendi kararlarını alabileceğine inandığım eşitlikçi duruşunu "Seviyorum".Görmeden, bilmeden "Seviyorum" Doğanın bağrından çağlayarak akan berrak su gibi olduğu için "Seviyorum". Hem içerek kana, kana susuzluğumu gidereceğim hem de toprağa yaşam vererek denize aktığı için "Seviyorum". Sade sevdayı, dağları ve yemyeşil ovaları "Seviyorum". Gönül istemlerinin gereksiz ilişkili kişilere açıklanmamasını "Seviyorum". Dostların birer can olmalarını "Seviyorum". Yar güldüğünde dudağında bal olmayı "Seviyorum". Al yanağına bir buse kondurmayı "Seviyorum". Sevgilinin koklayıp içine çektiği kırmızı gül kokusu olmayı "Seviyorum". Yüreğim daraldığında yarın sesini duymayı "Seviyorum". Ona onun her ilkini değil, kendime ait her ilkimi hatırlatmayı "Seviyorum".Gülen Zeytin Gözlerinin bana bakmasını "Seviyorum". Her günün en zor anında beni hatırlayarak kırmızı dudaklarının tebessüm etmesini "Seviyorum". Yağmurun yağmasını "Seviyorum". Gelincik tarlaların kırmızı görüntülerini "Seviyorum". Yârin al, al olmuş yanaklarını "Seviyorum" Dingin ve pozitif duruşunu her olumsuzlukta olumlu çözümler üretmesini "Seviyorum". Onda olup bitenleri ve özgürce paylaşımlarını "Seviyorum". Okuduğu kitapta sevgi lafının olmasını "Seviyorum".
Dört bir yanı suyla çevrili adaya doğanın verdiği hayat gibi bana hayat vermesini "Seviyorum". Onun benimsin artık demesini "Seviyorum". Yaşadıklarıma sahip olmayı "Seviyorum". Onu yücelten ve bunu içime sindiren sevgimi "Seviyorum". Yaşamın birliktelik anlayışının en güzel duruşlarının isteminde olmayı "Seviyorum".
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.