DARBE...
Neler oluyor sizce..?
Bu tatışmaların.. ölümlerin.. mayınların ..
olan şeyler mi insanlık için...
Hayır arkadaşlar bu olanlar insanlık için değil
bu zihniyet
kendi cumhuriyet rejiminin tek savunucusu kabul eden cuntacıların
gerektiğinde denizaltındaki çocukları havaya uçutacak kadar
gaddar...
27 mayıs 1960...
12 mart 1971...
12 eylül 1980 ...
28 şubat 1997 "...(binlerce başörtülü öğrenci okuldan atıldı)
27 nisan E- muhtıra
ve aralarda bir çok eyelm planı...
Ama artık ; düzen değişti , sistem değişti !!!
Kurallar da değişti ve bunlarda bunun farkında ; kullanabildiği kadar kozunu kullanıyor , dün tokatta 8 asker öldürdü ! Bugün giresunda yine aynı şeyi yaptı amaç bu statükocu dikta yapıyı kollamak ...
Giresun’da patlatılan kumandalı mayın bir askerin ölmesine neden oldu ve bu saldırı ister Pkk nın olsun ister başka derin güçlerin amaç değişmez bu saldırı halkın iradesine karşı yapılmıştır. Anayasa sürecini durdurmak baskıcı rejime dönme amaçlı yapılmıştır.
Ve işin ilginç yanı 2 gazeteci aynı gün böyle bir saldırının olacağınına dair yazılar yazdı. Adem Yavuz ARSLAN :("Öcalan eylem talimatını niye verdi " BUGÜN ) Şamil TAYYAR: ("Kaos Planı" STAR) başlıkları ile 26/04/2010 tarihli yazılarında.
Belli ki "devlet" Giresunda ki saldırıyı önceden biliyordu ve bunu bir şekilde devletin içinde bu yapıya karşı çıkan birileri bu gazetecilere ulaştırdı peki bunun için önlemler alınamazmıydı ? ...Tabiki alınabilirdi fakat amaç farklı : Burda işlerin kötüye gitmesini istiyor birileri !!! Anayasa sürecinin durmasını istiyor çünkü çarkları yıkılıyor dün internete verilen ses kaydıda bu söylemimi doğrular nitelikte " haksozhaber.net/news_detail.php?id=14236 " adresinden ulaşbilrsiniz ses kaydına. Yani anlayacağınız bu saatten sonra artık ülke "ya o kara geçmişindeki lekeli günleri tekrar yaşayacak" ya da insan hak ve hürriyetlerini önemseyen baskıdan uzak örgürlükçü bir türkiyenin inşası için adımlar atılmış olacak ...
Görelim bakalım mevlam ne eyler
Ne eylerse güzel eyler...
UMUT İSLAM AYAR
YORUMLAR
ÖNÜMÜZDE REFERANDUM VAR.....bak sen 3 güne bir mayın-şehit-bomba-yumruk-otobüs yakma vs....ergenekon kazanacaktır..arkası muvazzaflarca canhıraş korunuyor.....saltanatlarının gitme ihtimali ile analarını bile satarlar bunlar....
gıfarlı
danıştay saldırısını "laikliğe saldırı" olarak nitelendirip ak partiye kapatma davasına ek dosya olarak yerleştiren aym şimdi neden sessiz kalıyor sanık ALPARSLAN ASLAN'IN itirafları OYAK 'ın kamera kayıtlarına dair"kamera bozuk " açıklaması bunların hepsinin planlı programlı yapıldığının kanıtıdır o gün müslümnalara karşı MANŞET lerinde savaş açan KARTEL medyası bugü neden sessiz olayın ASKERİYE tarafından planlandığını neden belirtmiyor hadi bakalım TÜKÜRDÜĞÜNÜZÜ YALAYIN.....
"Giresun’da patlatılan kumandalı mayın bir askerin ölmesine neden oldu ve bu saldırı ister Pkk nın olsun ister başka derin güçlerin amaç değişmez bu saldırı halkın iradesine karşı yapılmıştır. Anayasa sürecini durdurmak baskıcı rejime dönme amaçlı yapılmıştır."
Önümüzde bu projenin uzantıları bizi bekliyor olabilir. Bu olayların arkasını önünü iyi okuyabilmek ve tahriklere kapılmamak gerek. İnşaallah bu komplo sürecini sağduyu ile aşarız. Mehmetçiğin kanı üzerinden yapılan bu hesaplar başlarına dönsün inşaallah.
derin devlet yönetimi,
artık çok açık olarak görüyoruz ki,ayan beyan olan bir şey var otada.
derin devletin içinde asker ve sivil otorite tarafından yönetilen ve Cumhuriyet maskesine bürünmüş terör sitetikocusu siyasi ve askeri yetkiklierin varlığı oda.
her şey o kadar açık ki, daha dün anayasa üyelerinden birisinin ses kaydı düştü inetrnet sitelerine ve Ak parti hükümeti mayıs ayı gibi kapatılmalı mutlaka diye kendince hükmediyorudu.
işin komik yani bu olay yaşanırken genelkurmay müşaviri hıfzı çubukçununda orada olmasıydı.
aslında artık çok fazla konuşmak uyerine çokca icraat zamanı diye düşünüyorum. Bu halk asla izin vermeycektir artık bu ulusun ayaklar altında çiğnenmesine.
çetin doğanın yeniden tutuklanarak gidişinde dediği " balyoz birilerinin başına inecek" diye tehdit etmersinin altında işte bu köstebeklik bağı ifade ediliyordu.
şimdi şayet böyle bir eylem gerçekleşmesi takdirde,gecenin üçünde askerin sokaları doldurması değil,halkın demokrasi aduna sokakları fethetmesi lazımdır.
Cemil meriç derya "ağaç köküyle yaşar insanda öyle"diye. işte biz kölerimizin toprak altında kalmış gövdlerini uyandırmalıyız artık. Türk Kürt Alevi Sünni ermeni Hıristiyan her ne inanç olursa olsun,yeterki özgür ve demokratik haklar doğrultusunda aynı gökkubbe altında beraber ve insanca yaşansın...
bizmde Ak partininin de tek deri bu işte.
saygılarımla....ve duamla....