- 662 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Meltem Esintisi 122 Sudan Sebepler.
Mahrukatçılık yapan Nazmi Taşkın’a ait odun deposunda çalışan Ferit Şaylan, kestiği odunun üzerinde insana benzer bir siluet görünce şaşırdı. İlçeye bağlı Yayla köyündeki orman sahasında kesilen kayın ağacının maktaındaki şekli görünce donup kaldığını söyleyen Şaylan, ilk kez böyle bir şey ile karşılaştığını belirtti.
Kayın ağacının dalını keserken gördüğü şekil için ’derviş’ görüntüsü yorumunu getiren Ferit Şaylan, bunu çevredekilere gösterdiğini onların da şaşkınlıklarını gizleyemediklerini anlattı. Orman Mühendisi Necdet Baran ise dalın kesici bir aletle yıllar önce zedelenip, enzim salgılamasından dolayı bu şeklin oluşmuş olabileceğini söyledi. (BİR DOST PAYLAŞIMI)
Bu değerli paylaşımınızdan dolayı teşekkür ederim.
Allah sizin gibi gayretli ve değerli dostlardan razı olsun.
Bu örnekte, kör gözlere sokulan;
kudreti sonsuzun hikmet ve sanat eserlerinden bir pırıltı.
Her yerde ve her şeyde, sonsuz sanat ve kudret eserleri görülen; Allahın hikmetlerinden çarpıcı bir örnek.
Bir zamanlar Rahmetli Barış Manço tarafından buna benzer bir olay gündeme getirilmişti. Okume ağacı hızardan geçince ortasında bariz bir şekilde Besmele-i şerifenin yazılı olduğu görülmüştü.
Gerçi Yaratılmış olan her şey zaten taklidi mümkün olmayan bir sanat eseridir. Yaratıcının tanıtımına yol açan tevhid delilleridir.
Ağacın maktaından kesilmesinde ortaya çıkan Besmele veya Derviş silueti; ağacın, odunsu yapısından, yaprak, çiçek, meyve vermesinde tezahür eden akılları hayret ve hayranlık ile yaratıcıyı görmeye davet eden sanattan daha önemli daha çarpıcı değildir.
Ne var ki ALIŞILMIŞ OLANLARIN ANLAŞILMIŞ OLMA YANILGISI cazip görüp şaşkınlığımıza sebebiyet veriyor.
Bütün bunların yanında takdir edilecek olan Mühendisimiz Sn. Necdet BARAN beyin olaya bilimsel bir kulp takışı bizim bağnaz bilim adamlarımız ille de her şeyi bilmek zorunda olduğu anlayışının tipik bir örneğini oluşturmaktadır.
’ Dal, kesici bir aletle yıllar önce zedelenip, enzim salgılamasından dolayı bu şekil oluşmuş’
Allah bunu da böyle yaratmış dese Bilime ihanet mi etmiş olur?
Yoksa diplomasını mı elinden alırlar?
Allah ayetinde bu bağnazları tarif ederken ne güzel söylemiş.
Gökten bir mucize göndersek elleri ile dokunsalar, katılaşmış bulut diyecekler ve yine inkâr edecekler.
Allahın varlığına yarattığı mahlûkat adedince delil var iken!
Allah’ın, Akıl, ilim, irade imkan verdiği ve bunları doğru kullanma adına teste tabi tutmuş olduğu insan için inkarını bina edecek akıl dışı sudan sebepler yok değil.
Nede olsa dünya imtihan dünyası.
Kazananlar olduğu gibi kaybedenler de olacak.
Allah akıl, feraset ve merhamet versin.