- 2661 Okunma
- 34 Yorum
- 0 Beğeni
GECENİN ŞAİRİ
Değerli arkadaşlarım, her etkinliğin arkasından, hepimiz bir takım yazılar yazarak, duygularımızı dile getirmeye çalışırız. Ben bu etkinlikte çok eğlendim, çok duygulu anlar yaşadım. Bütün arkadaşlarımın isimlerini, tek tek sayamayacağım. Çünkü hepsi benim için çok özeldi. Hepinizin yeri yüreğimde saklı…
Sadece şunu söylemek istiyorum. Bir çok edebiyat sitesi olmasına rağmen, sevgili yöneticimiz, Sayın Habib Dağ, yaşından umulmayacak, büyük bir olgunluk göstererek, biz üyelerini, kendisinin çocuğu olmamasına rağmen, hepimizi birer evlat gibi bağrına basması, takdire şayan bir olaydı.
Çünkü yok böyle bir site… Bütün üyelerini, evladını sever gibi sevip, onlarla zaman zaman, bir araya gelmesi, getirmesi çok güzel bir olay. Bunun için, kendisine içtenlikle teşekkür ederim. Ayrıca, bu etkinliğin kusursuz olması için, günlerce çırpınan, sevgili arkadaşımız Toynak’a da, teşekkür ederim. Kusursuz bir organizasyon muydu? Şunu söylemek istiyorum, bana deseler ki; ‘bir daha ki etkinliğimiz, Ağrı Dağının zirvesine kurduğumuz kıl çadırın içinde yapılacak.’
Hemen şalvarımı giyer; koşa koşa giderim. Toprağı yastık yapar yatarım. Ben hayatım boyunca maddeci olmadım. Gönlüm hep maneviyattan yanadır. Amaç; aşk ile yanan gönülleri, bir araya toplamaktır. Burası ister beş yıldızlı bir otel olsun, isterse dağ başında yörük çadırı…Hiçbir şey fark etmez; yeter ki gönül dostlarımla beraber olayım. Bana göre bu organizasyon, artısıyla, eksisiyle güzeldi. Sevgili Toynak’ı kutlarım.
Asıl kutlamak istediğim bir başka kişi ise, GECENİN ŞAİRİ... Evetttt! Yanlış duymadınız! Gecenin Şairi. Bu şairi, orada bulunan arkadaşlarım canlı canlı gördüler. Görmeyenler içinse, ben dilimin döndüğünce, kalemimin yazdığınca, anlatmaya çalışacağım. Tabi anlatabilirsem… Böyle bir Şairi, anlatmaya kelimelerin yetmeyeceğini biliyorum.
Sevgili arkadaşımız Ayhan Sarıkaya’nın on bir yaşındaki kızı, Aysu’dur. Bu küçük kız, tam bir şair gibi, duyarak ve içinden gelerek, Çanakkale Şehitlerine adlı şiirini okumasını, gözlerimiz yaşararak dinledik. Şiiri dinlerken, Aysu’nun parmaklarının ucunda, uçuşan özgürlük güvercinlerini gördüm. Sesinin ahenginde, haykırışında Türk’ün özgür ve boyun eğmez gücünü gördüm. Dizlerini kırıp eğilişinde, vurularak siperlere yuvarlanan, şehit askerlerimizi gördüm. Özgürlüğü gördüm! Hürriyeti gördüm! Kararlı ve ne istediğini bilen, bir Türk gördüm. Kısaca, halkımı ve milletimi gördüm. Vatanımı gördümmm!
Sevgili Ayhan Bey’e de, böyle şahsiyetli bir evlat yetiştirdiği için çok teşekkür eder, kendisini kutlarım. Ayhan Bey demişken, misafir perverliğini anlatmadan edemeyeceğim. Arkadaşlarıma ve bana, evinin kapısını sonuna kadar açtı. Sevgili eşi, Suzan Hanım’a da, çok teşekkür ederim. Kendisi ne şair, ne de yazar. Sadece yazılan güzel eserlere, değer veren değerli bir şahsiyet.
Ayhan Bey’i zaten severdim. Sıcacık evini, mutlu yuvasını görünce daha çok sevdim. İşte arkadaşlar, işte bu! Birlik, beraberlik, kardeşlik işte bu! Hepimiz Ayhan Bey’in gösterdiği, sevgi ve saygıyı gösterelim misafirlerimize. Hepimiz Suzan Hanım’ın gösterdiği sabrı ve sağ duyuyu göstermeye çalışalım.
Sanata ve sanatçıya sahip çıkalım. Suzan Hanım’ın kocasına sahip çıktığı gibi, Ayhan Bey’in arkadaşlarına sahip çıktığı gibi…
Beni sorarsanız çok mutlu oldum. Bir çoğunuz beni yazılarımdan tanıyorsunuz ve şeker hastası olduğumu biliyorsunuz. Etkinliğe gelirken, insülinimi getirmedim. Gece buyu yedim içtim. Sabah kalktığımda şekerimi ölçtüm. İnanmayacaksınız; ama normal değerindeydi. Buna şaşırdım. Sonra kendimi topladım ve şunu dedim. ‘Sevgi en büyük güç; hiçbir ilacın göstermediği, etkiyi gösterip, insanı mutlu ve sağlıklı yapıyor.’
Değerli arkadaşlarım, beni mutlu ettiniz. Hepinize çok teşekkür ederim. Gecenin Şairi, Aysu’ya da, çok teşekkür ederim. Kuruyan gözpınarlarımın, yeniden çağlamasına sebep oldu. Beni mutlu etti. Sağ ol, var ol küçük Şair! Yolun açık olsun. Bütün mutluluklar seninle olsun. Çünkü sen beni mutlu ettin; sen de mutlu ol emiiiiiii!
25/04/2010/ Emine/ Manisa
YORUMLAR
Bana kızacağınızı biliyorum hemde adım gibi ama huyum kurusun içimden geçeni söylemesem patlarım.
Sayfanızda çok yazılar okudum öykü olsun roman olsun hepsini okumaya çalıştım..
Ama bu yazı en güzeliydi her şeyi ile yazıdaki akış samimiyet çok güzeldi ....
................saygımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
Canım ya ne kadar çok isterdim aranızda olmayı...Gecenin şairini başka yazılardanda okudum. Tanımak isterdim Ayhan arkadaşımızın muhteşem kızını...Bir daha ki sefere inşallah...Senin adına çok sevindim, mutlu olman da beni mutlu etti....Selamlar canım....
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Bir keşke de benden. Ne güzel bir duygu; bu ailenin bir ferdi olmak.Duygularınızı canı gönülden paylaşıyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimlle...
Saygıdeğer Emine hanım, yazınızı okuyunca geceyi tekrar yaşadım. Güzel bir geceydi, güzel bir şekilde de dile getirmişsiniz. Kutlarım.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle....
Toynak
nazar değmesin
devami gelsin...
su_misali(Gülhun Ertilav)
Can abim, aşkolsun Barbaros Bey ilk yorumunu bana yapmıştı, Biliyorsun bana aşık O:))
Bu güzel etkinliğe katılan dostların yazılarını okuyunca onların çok şanslı oldukları kanaatine vardır.Bu site buram buram kalite kokuyor,dostluk kokuyor.İyi ki burdayım...
Emine UYSAL (EMİNE45)
çok teşekkürler... sevgilerimle...
eMİNE Hanım,gıpta ettim.Dostluklarınıza hayran kaldım...Sanatın güzelliği işte burada...En uzaktakini bile bir araya getirmesini biliyor...
Bu etkinliğe emeği geçenleri kutlarım...
Sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Katılan, katılmayan her güzel yürek bir parça güzellik almayı başardı sanırım bu birlikteliğimizden. Güzel düşünenin güzel göreceği bir ortamı paylaştık . Bir sözünüz var ki onu buraya alıntı yapmak istiyorum.
"Ben hayatım boyunca maddeci olmadım. Gönlüm hep maneviyattan yanadır. Amaç; aşk ile yanan gönülleri, bir araya toplamaktır. Burası ister beş yıldızlı bir otel olsun, isterse dağ başında yörük çadırı…Hiçbir şey fark etmez; yeter ki gönül dostlarımla beraber olayım."
Bu sözlerle sanki benim hislerimi de anlattınız.
Sizi tanımaktan son derece mutlu olduğumu ifade etmek istiyorum. Yeni organizasyonlarda da görüşmeyi diliyor saygılar sunuyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
bende orda olmak ve o duyguları yaşamak isderdim ama kısmet değilmiş yinede kendimi orda hissettirmek bile güzel bir
duygu küçük şaiiri bende kutlarım yolunun açık olması dileğiyle sevgiler yüreğine sağlık .....
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Geceye katılamadığım için içinde tarifi imkânsız bir sızı varken, bir de siz değerli kalemlerden böylesi güzel günün yazılarını okuyunca üzüntüm ikiye katlanıyor.
Gerçek dostluk bu olsa gerek. Hiç bir çıkar gözetmeksizin sadece dostluk için bir arada olabilmek...
Bir dahaki toplantıya İnşallah diyerek yüreğime taş basıyorum.
Sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
İşte budur diyorum..gerektiğinde bir yörük çadırında şalvar giyip gözleme açmak,halay çekip horon tutmka gerektiğinde lüks bir otelin salonunda dans etmek...Anadolunun bereketli yanı böyle yürekler yetiştirmiştir...
Toplantıda varlığınla bizlere kattığın değer ölçülemez...Diğer etkinliklerde tanışmış olmanın avantaji vardı ama bu kadar yakın olamadığımız bu kadar sohbetler edemediğimiz gerçeğide vardı..Gençlik parkında ki ikinci gün işte bunu yaptık.
bu hayatı doğal yaşamak derim buna...alçak gönüllü,engi,n hoşgörülü ve sadece dost ölçüsünü baz alarak var olmak..kısaca insan olmak...
Tanıdığım ender dostlarımdan birisiniz daha yakın tanımış olmaktan gururluyum...Hele gizemli yüreğe yaptığın espiri çok hoştu.deminden beri kafama vuruyorum "hatırlasana.hatırlasanaaa." .)))
İçten samimi bir yazı buda..Öykü tadında..duygulanarak okudum hüzünlendim işte sebepsizce...teşekkürler sevgili dost...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Çok istememe rağmen katılamadım..Adınıza çok mutlu oldum.Dostların mutluluğu mutluluğumuzdur...
Sevgi ve saygılar
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
EVET KIYMETLİ ŞAİREM O GECE İNANILMAZ DERECE İLAÇ GİBYDİ BENDE EPİLEPSİ HASTASIYIM SANDIMKİ ORACIKTA DÜŞER BAYILIRIM AMA ÇOK ŞÜKÜR GİBİ ÖYLE BİR KÖTÜ OLAYA MARUZ KALMADIM BANA BU MUTLULUK OKDAR İYİ GELDİKİ ANLATAMAM. ÇOK MUTLUYUM SİZİN GİBİ GÜZEL İNSANLARLA TANIŞTIĞIMA EFENDİM.CANIM GÖZ BEBEĞİMİZ AYSUNUMUZ MUHTEŞEMDİ AYSUN ORADA ŞİİR OKUYORKEN BEN OTURDUĞUM MASADA GÖZYAŞLARINA BOĞULDUM ÇOK GÜZEL VE DUYGU YÜKLÜ OKUDU O GÜZEL YANIK SESİYLE O DOSTLUK SALONUMUZU BÜYÜLEDİ BEN AYSUNUN ŞİİRİNİ BİTİRDİKTEN SONRA SARILDIM BOYNUNA HIÇKIRARAK AĞLADIM GÜZEL YÜZLÜM CANIM AYSUNUM NEKADAR HANIMEFENDİYDİ NEKADAR KENDİNDEN EMİN VE AKILLI KÜLTÜRLÜ SEVİMLİ BİR CANDI EDEBİYATIMIZI KÜÇÜK MELEĞİ Nİ SİZİN ARACILIĞINIZLA AİLESİNİ VE KENDİSİNİ TEKRAR TEKRAR YÜREKTEN KUTLUYORUM SEVGİLERİMLE
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Benim gibi katılamayanların yürekleri bir dahaki etkinliği sabırsızlıkla bekleyecek galiba. Kim bilir belki bir gün bize de nasip olur. En azından böyle bir sitenin üyesi olmak, arkadaşlar ve yönetim arasında böylesine güzel bir bağın olduğunu görmek de mutluluk bizim için.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Sevgili Emine hanım ben Yörük kızıyım ve Kıl çadırlar nasıl olur, oralarda yaşamlar nasıldır, insanların birbirlerine olan sevgisi nasıl büyür ve gelişir çok iyi bilirim. O nedenle ne demek istediğinizi çok iyi anladığımı söylemek istiyprum.
Önemli olan kişinin yattığı yer değil, olduğu topluluk içinde ne kadar mutlu olduğu ve oradan almış olduğu sevgi ve umuttur ve siz bunu en güzel şekilde yaşamışsınız, yaşadığınız duyguları da en güzel şekilide aktarmışsınız.
Toplantıya katılan dostların yazılarını bir bir okudum ve inanın içim burkuldu. Orada olamamanın acısını bir kez daha yaşadım. Hani demişsiniz ya "şekierm normal çıktı o kadar yememe içmeme rağmen" diye. Şimdi düşünüyorum acaba oraya kadar gelebilmiş olsaydım belimdeki ağrı biraz daha hafifler olduğum yerden dans ederek kalkıp, oyun oynayarak yürüyebilir miydim" diye. Belki de yapabilirdim bunları çünkü sevgi tüm hastalıkların en büyük ilacıdır bilirim.
Yazınız o kadar içten ve o kadar özel ki. Ankara'nın havasını, şair dostların yüreklerini bize taşıdğınız için çok teşekkür ediyorum. Öpüyorum sizi sevgi ile.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine Hanım anlattıklarınıza aynen katılıyorum.çok güzel bir etkinlikti.Emeği geçen herkesi kutluyorum.Habib Dağ başta olmak üzere sevgili Toynak,ayhan bey ve Mustafa Zorlayı özellikle belirterek herkese sonsuz teşekkürler.selam ve saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Öncelikle Bu etkinliğe emek harcayan Gönül Dostlarını sonra sizin ve şahsınızda katılım sağlayan dostların yürkleri var olsun ve en önemlisi Gecenin Şairinin Alnından öperim hele onu yetiştiren ana babanın ise eli öpülür. çok güzel dile getirmiş bir çok arkadaşın duygularına tercuman olmuşsunuz emine hanım yüreğiniz dert görmesin.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Aranızda olamadığım için çok üzgünüm. İnşallah bir daha ki sefere diyorum. Satırlarınızda o özel günü yaşamış kadar oldum. Çok güzel geçmiş aşikar..Aysu'yu ben de tebrik ediyorum. Toplantıda emeği geçen ve değerli site üyelerine şahsınıza selamlarımı sunuyorum. Çok güzel bir anlatımdı kutlarım. Saygı ve sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
çok isteyipte olamamak........heleki foçada tanışıp dost hanemizi süsleyen büyük değerleri görememek....yeni arkadaşları fırsat içinde tanıyamamak.....zor.......oradayım sanki...... gelmesek bile bu güzel kalemler o anları o kadar güzel aktarıyorlarki.... bizleride içine alıyorlar....herkesi görür gibiyim......ayhan kardelşimde kendine yakışan bir evladının bu yetisini anlayan dillerden duyunca...pazarda bir başka bağırıyordur...canım benim....bu yazı güne düşer emine kardeşim...harika anlatıp eşsiz yazıyorsun...saygılarım daimdir....sevgilerim artarak......
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Hepinizin birlik ruhunda filizlenip sevgiyle büyümüş yüreğinizden öpüyorum...
Sizin gibi dostlarımla guru duyuyorum... Önemli olan manevi atmosferi yakalayabilmekti ve biz onu yakaladık sitemizde ve şair ve yazar dostlarımız arasında...
En çok sevindiğim yanıda; hiç bir fikri farklılıkları öne çıkarmadan bütünleşebilmekti... Bunu başardığımıza inanıyorum değerli dostlarım...
Toplantıyı terip eden başta ANSIZIMIZA, TOYNAK'ımıza ve tüm can şairlerime, yazarlarıma yürekten teşekkür ediyorum... Varolasınız...
enfes yazını yürekten kutlarım vefalı kardeşim
saygım ve selamalrım kesintisiz. özden, uzaklardann...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Çok güzel içten samimi duygularla yaşamak her zaman hayatın gerçek yüzünden yansır. Sırıtmayan bir yazı .
Dostluğun sımsıcak yansız tarafsız anlayışı bakışlardan su gibi içilir
İşte böyle dostluklar aransada ne yazık ki, bulunamaz
Bu sayfada bizleri bir araya getiren ve bizi hiç kopamayacak bağlarla kenetleyen şiir sevdalılarıdır. Hayatta çok geçte olsa kendi dünyamda kendime ait dört duvarımın dışında bana bir dünya sunan can insanlar her zaman teşekkürü borç bilirim.
Kalite her zaman bütünleşmekle güçlenir. Sen bizden değilsin politikasıyla sinsice ali gürro tabiriyle bizim aramıza hasetlik asla sokulamaz
Bir ağaç gibi tek ve hür
Ve bir orman gibi kardeşcesine yaşamayı belkide sadece şairlere öğütledi. Nazım Hikmet
Ve bu şiire saygıyla bir kez daha birbirimize sahip çıkalım diyorum. Etkinlikler bizim için en doyumsuz yaşamaklardır.
Sen ben ayrımı olmayan dünyamızda tekrar buluşmak adına şiir adına yazını yürekten kutluyorum Emine
Çok saygılar sevgiler selamlar arkadaşım
Emine UYSAL (EMİNE45)
Samimiyetinize hayranım...Doğal tavırlarınız sizi ayrıcalıklı kılıyor...Eminim ki tüm misafirler aynı havayı solumaktan mutlu olmuşsunuzdur...Sizin adınıza çok sevindim...Elbette aksaklıklar olabilir, önemli olan dostlukların aksamaması...
Dost yüreğinize sevgiler
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
yüreğim hala Ankarada kalmışken
bu yazı ile tekrar tekrar yaşadım şuan o güzel anları
sizleri bir kez daha görmek harika bir duyguydu
hele bu sefer Aysuyuda tanımak çok daha güzeldi
Barbaros amcası ve ben yürekten kutluyoruz gecemizin şairini
sevgimle can yüreklim
su_misali tarafından 4/27/2010 1:23:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Aysu' yu anlatan ikinci kişisin Emine abla. Sevgili Sevgi' de yazısında çok güzel anlatmıştı onu. Sevgili Suzan Hanım ile de tanışmadım ama telefonda konuştum. Sesi sıcacıktı. İnsanın yüreğini ısıtan bir sıcaklıkta. Ayhan Abi de zaten gerçek abim gibi bir insan. Bizler hiç karşılaşmamış da olsak, sanki birbirimizi yıllardır tanıyor gibiyiz. Önemli olan da bu uzaklıkta bile dostlukların, aynı sıcaklıkla ve samimiyette devam edebilmesi. Kendi adıma söylüyorum. Sizleri tanımak ve dostluğunuza nail olmak onur veriyor bana. Tüm dostlara senin aracılığınla selamlarımı gönderiyorum. Güzel bir yazıydı Enmine abla. Sevgilerimle :))))))
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
gerçekten unutulmaz bir etkinlikti şiirler söylendi hele aysu kızımız bize şiir okurken çok şeyleri hatırlattı inanın dostluklar dahada pekişti birbirimizi tanıdıkça sevgili habib dağ sevgili toynak çok teşekkürler ve katılan tüm dostlarıma sevgiler ve bu yazıyı yüreğinle yazan emineciğime teşekkürler en içten sevgilerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Vefakâr arkadaşım...
Dolu dolu bir anlatımla, biz orada olamayanlara da yaşattın gecenin olayını.
Bu yaşananları bir de öykü olarak kaleme alabilirsin. Sevgili Ayhan'a da bir armağan, bir jest olur. Ne dersin ?
Kalemin keskin olsun arkadaşım. Saygılar.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgiyi kardeş...yazını okuyunca seni ve bu sitenin saygın insanlarını kıskanmadım desem yalan söylerim. Oysa ben hiç yalan söylemem.." Keşkee...keşke " diyorum yazınızı okuduktan sonra. Ama gün olur devran döner. Elbet bir gün bende "İşte şimdi.. . İşte şimdi..! diyeceğim günleri görürüm. Tüm bu sitenin saygın dostalarına ve bu güzel anıyı yazan sevgili kardeşime selam ve sevgiler gönderiyorum... kalın sağlıcakla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine hanım,değerli yazınız beni çok duygulandırdı...O kadar övgüye kızım Aysu'nun hak etmiş olması bir gerçektir...Ama ben,hak etmedim bence...Çünkü benim göstermeye çalıştığım özveriyi,şair arkadaşlarımın hepsi de göstrecektirçBuna eminim...Bizler,dostlukların pekişmesi için varız...Gönülden gönüle ağlarla bağlandık.Gelemeyen arkadaşlarımıza telefonla ulaşarak onlara bağlılıklarımızı gösterdik...Zaten para pul,şöhret ne ki...Bu şair ve yazarlık aşkı bizlerde olduktan sonra dostluklarımız çığ gibi büyüyecektir...
Tekrar tşk.ediyorum...Gönlümde sen ve bütün arkadaşlarım hiç ayrım yapmadan aynı heyecanla ve bağlılıkla yaşayacaktır...
Diğer toplantılarda yeni dostlar kazanmak dileklerimle....
Sevgilerimle efendim...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
egenin incisi yazın o kadar güzel anlatmış ki yaşanan geceyi.gelmeyenler biraz üzülmüş olmalı.çünkü hakikaten o gece ayhan abinin kızı geceye damgasını vuran güzel bir evlat ve kocaman yürekli bir cici kızımızdı.Allah bağışlasın nazardan saklasın yüreğim heyecandan o duygu fırtınasında nerdeyse direnemeyecek hale gelmişti.zaten kalbimizde pil var heyecan yasak öyle değil mi.yazın mükemmel olmuş her anı en güzel şekilde kaleme almışsın egenin incisi seni en kalbi muhabbetlerimle selamlar sevgilerimi yollarım.kendine iyi bak arkadaşım.sen güçlü bir kalemsin.daimi başarılara imza atman dileğiyle tebrik ederim.varolasın emine 45.
nevzat taşkıran tarafından 4/27/2010 12:33:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bak üç kere maşallah dedim, nazar olursan benden bilme emiiiii!
sevgilerimle...
Sevgili arkadaşım, inanıyorum ki biz bu dostluğu, bu kaynaşmayı daha çok dile getireceğiz...Sizden ayrıldıktan hemen sonra, o atmosferi özledim.Toplantının mekanı hiç önemli değildi, dediğin gibi çadır olmuş, otel olmuş farketmezdi, farketmedim bile...Masamıza dolan tabak tabak yiyecekten çok az yiyebildim,zira sevginiz ile doydum ben...
Senin nazarında HABİB DAĞ'a, TOYNAĞ' a, AYHAN BEYE ve özellikle AYSU ya bir kez daha teşekkür ederim.Muhteşemdi...
Sevgilerimle arkadaşım.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Yazılanlar o kadar kaliteli ki sanki oradaymışız gibİ hissi veriyor...
Daha nice paylaşımlara inşaALLAH...
sevgiyle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...