- 1090 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KARANLIK..KÖTÜLÜK VE GECE.!
KARANLIKLAR yoktur gerçekte..
karanlıkların sebebi, AYDINLIĞIN OLMAMASIDIR
KÖTÜLÜK YOKTUR aslında..
kötülükler iyiliklerin olmaMASIDIR..!
GECE YOKTUR ASLINDA
GECE GÜNEŞİN OLMAMASIDIR..!
KARANLIK aydınlığın olmadığı
kötülük iyiliğin görülmediği
gece de güneşin doğmadğı ZAMANLARIN ADIDIR..!
SEVGİLERİMLE
YORUMLAR
Zıtlıklar dünyası yani, birinin olduğu yerde öteki yok oluyor. Ya ikisi birden yok olsaydı, o zaman ne yapardık:))
kutlarım sevgilerimle...
vefalıdostum
olmasaydı..olmazdık..
olmasaydık..olmazdı terazisinde dengeler olmazdı ve ne yaratan ne de yaratılan kavramları olmazdı..bilinmezlikler yaşanırdı bilinmezlerde..!
bir cümleyle herşeyi altüst edip güzelce kıvamşandırdıdnız ya hoşuma gitti..zıtlar ve zıtlıklar dünyasındayız işte..böyle cümlelerden ne sohbetler doğar bilirsiniz..hayat bilinmezlerin bilinmiş gibi yaşandığı bir tiyatral sahnedir..oynuyoruz zıtlıklarla zıtlıklarda zıtlarla..!
sevgiler..teşekkürler
Sevgili Vefalıdostum, biliyorum yorum deyince sizin üzerinize yok...Bunu bile bile size nasıl yorum yapabilirim ki...
Bakış açısı...Karanlık demektense "Aydınlığın olmaması" demek. Kötülük demektense " iyiliğin olmaması" demek.Gece demektense "güneşin olmaması" demek, kulağa daha hoş geliyor...
Ama bence, karanlıkta, kötülükte, gece de olmalı hayatımızda.Olmalı ki elimizde ki değerlerin farkına varalım...
Sevgi ve saygım daimidir...
vefalıdostum
dünya zıtlıklar üzerine kurulu bir hayat düzenidir..bir yapılanmadır ve yaratılış gereği böyle gerektirir ki İNSAN denen varlık konuşabilsin..duyabilsin..tarif edebilsin..açıklayabilsin..fikir üretebilsin..karşılaştırma yapabilsin ve tecelliye nazarga olabilsin..insan KONUŞURSA hayat vardır..
ben sadece bir renginden bakarak yazdım..sadece bir notadan beste yaptım..ancak böyle yazarsam kendimce zevkine varacaktım bu gizeli konunun..
aslında karanlıkta var..kötülük te var..gece de var..!
birbirilerinin varlık sebebleridir hepsi de teker teker..!
sözlerin çok hoş..yoruma yorum değil ki sizin yaptığınız..yazdıklarımı tamamladınız işte..böylece yazı tamalanmakta..konu işlenmekte ve edebiyat defteri dostlukları sohbetlere dönmektedir sayemizde..!
sevgilerimle
teşekkürler