- 853 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANNELERİMİZ
Annelerimiz
Mehmet Sancak
Beni doğurup,besleyip,büyüteceksin,sonrada beni bırakıp gideceksin,sana ihtiyacım olduğu anda seni yanımda bulamazsam, ben ne yaparım anneciğim, canım annem.....Evet Annelerimizden bahsediyorum,elleri öpülesi analarımızdan...
Hiç Dünyaya nasıl geldiğini düşündünmü ? düşünsende bulamazsın, cevabını bir tek onlar bilir, Her insanın Dünyaya gelişi farklı farklıdır , annelerimiz canlarımız, düşünün daha doğduğumuzun ilk dakikasında anne şefkatini tadarız , anne sütüyle beslenir mışıl mışıl ninnilerle uyuruz , babalarımız belki umursamazlar amma annelerimiz bize bir zarar gelecek diye her an tetiktedirler kendilerini bizler için feda etmekten çekinmezler , ama biz gene de kıymetlerini bilemeyiz , onların kıymetini yokluklarında anlarız .
Annelerimiz : Sizin gölgenize ihtiyacımız var siz olmadan yaprak kımıldamaz ALLAH sizleri başımızdan eksik etmesin. Peki şu sahte , anne demeye dilimizin varmadığı hainlere ne demeli , Çocuğunu cami avlusuna , yol kenarına vs bırakıp giden şerrefsizlerden bahsediyorum, bu hangi vicdana sığar insanlığın hangi kitabında yazar , analık vasıflarını tamamen yitirmiş kansızlar sizlerden anne olmayı bırak hayvan bile olmaz, olsa olsa sizlerden sülük olur her tarafa yapışmaya bakarsınız yazıklar olsun , kolay değil bu iş yürek ister sevgi ister maneviyat ister , bin kere yazıklar olsun çirkin insanlar.
Ne anneler var , daha dün haberlerde izledim genç bir anne okul önlüğünü giymiş , okul önlerinde öylene kadar mendil , sakız , simit satıyor , akşam eve gelirken anne oluyor buna ne diyeceğiz , bazıları bunlara dilenci diyor desinler bazı insanlar kendi pisliklerini örtmek için mutlaka sağa sola çamur sıçratırlar , olsun, onlarıda taahütlü ALLAH’a havale ediyorum , az kalsın iadeli taahütlü diyecektim ,aman aman hiç gerek yok, işte böyle evladı için çırpınan ,didinen yürekli annelerimizi ellerinden öpüyorum .
Annelerimiz sizlerin hakkı hiç bir zaman ödenmez , haklarınızı helel edin . Gelecegimizin anneleri anne adaylarımız , lütfen karşınızdaki aynaya çok iyi bakın yetiştireceğin yavrularını kendin gibi yetiştir , yavrular önce ruhen , bedenen ve sizin sevginizle büyüyecektir , çocuklarınızı size sizide ALLAH’a emanet ediyoruz
--CENNET ANALARIN AYAĞI ALTINDADIR-- ( s.a.v. )
Mehmet SANCAK
( Şair ,yazar )
--Bu öykü mehmet SANCAK’a aittir.--