Günbegün Notlarım 56/GÜÇSÜZ DEĞİLSİN DEMEK
.................................................
Zamanında okumuşsan bir şeyler, kitaplara dalmışsa başın, yaşın birçok olayda ders çıkarmışsa güçsüz değilsin demek...
Güçsüz değilsin demek; adım attığın mecliste sözün geçiyorsa, selam verdiğin kişi alizatın için saygıda kusur etmiyorsa, savaşan tarafları barıştırabilme bileğin varsa, dokunduğun kar avuçlarında tane tane eriyorsa, ellerine aldığın güneş, teninde serinliyorsa, dünya sesine kulak veriyorsa...
Gittiğin dağlar hürmet ediyorsa yoluna, koluna taktığın dostlar ayağına değil de yüzüne daim bakıyorlarsa, yüzdüğün nehir ağırlığını taşımaktan mutluysa, yalnızlığa merhaba derken tenhalar varlığınla arkadaşlık kuruyorsa, bir coğrafyaya kendini attığında seni karşılayanlar çoksa Güçsüz değilsin demek...
Güçsüz değilsin demek; tembel tembel oturmak yerine geleceğini garanti altına almak için ter döküyorsan, didiniyorsan kuvvetinin el verdiği sürece, uğraşıyorsan kapılar ardına gitmek için, bir kanal kapanırken yeni kanallaar açıyorsan önünü görmek için, yarınlarını bugün gibi yaşamak için emek sarf ediyorsan...
...................................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
26 NİSAN 2010,,,
Mardin
YORUMLAR
Güçsüz değilsin demek; tembel tembel oturmak yerine geleceğini garanti altına almak için ter döküyorsan, didiniyorsan kuvvetinin el verdiği sürece, uğraşıyorsan kapılar ardına gitmek için, bir kanal kapanırken yeni kanallaar açıyorsan önünü görmek için, yarınlarını bugün gibi yaşamak için emek sarf ediyorsan...
Çok haklısınız dostum...İnsanlar bir şeyler yapabilmeli,miskinlikten hayır çıkmaz...
Kutlarım...Sevgilerimle...