kadınım
Neslim tükendi derken türümün son örneği karşıma çıktı beklenmedik bir anda.Bir rüya denizine dalar gibiyim tek nefese hükümlü.
Bu güne kadar çarpıştığım çok cephe oldu belki kazandım belki de kaybettim tüm ganimetleri.İç dünyamda keşke kelimesi obur bir halde büyürken onun tek bir sözü sihire boyadı hayatı.
(Manşallah diyin hadi)
Nazara inanırım yalan değil nazardan insan çatlar derler ya olabilir belki de neden olmasın:).
Kıskanç bir mizaca sahibim bazen kendimden bile korkuyorum,aynaya baktığımda başka bir suret karşılıyor beni bu benim suçum değil mazinin toz rafları neden sorusu ağzınıza takıla bilir çünkü hiçbiri onun nefesi kadar doğrucu olmadı bana...
Yaşamın merdiveni otuzunda ilk ilişki oyunları onsekiz civarlarında sahne aldı düşünün onsekizden otuza uzanan yolda kimse gülmedi onun gibi.
Seni seviyorum kadınım
Bana açtığın gönül kapını sonuna kadar araladım, veda lanet olası o zaman anı bize uzak kalsın hatta ömür boyu utansın karşımızda,iyi ki varsın yürek hırsızım........
kadınım Yazısına Yorum Yap
"kadınım" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
n0
Kıskanç bir mizaca sahibim bazen kendimden bile korkuyorum,aynaya baktığımda başka bir suret karşılıyor beni bu benim suçum değil mazinin toz rafları neden sorusu ağzınıza takıla bilir çünkü hiçbiri onun nefesi kadar doğrucu olmadı bana..
Çok güzelll :) tebrik ederm :)